بانک مرکزی اسپانیا یادآوری می‌کند که خرید ارزهای دیجیتال در برخی موارد می‌تواند مسدود شود – بیت‌کوین نیوز

بانک مرکزی اسپانیا، بانک اسپانیا، به کاربران در مورد اقدامات خاصی که بانک ها در صورت شناسایی خرید ارزهای دیجیتال می توانند انجام دهند، هشدار داده است. این موسسه در پستی که در صفحه وب خود منتشر کرده است، توضیح می‌دهد که بانک‌های سنتی می‌توانند در صورت مشکوک بودن به وجود شرایط مشکوک مانند سرقت

کد خبر : 191676
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بانک مرکزی اسپانیا یادآوری می‌کند که خرید ارزهای دیجیتال در برخی موارد می‌تواند مسدود شود – بیت‌کوین نیوز


بانک مرکزی اسپانیا، بانک اسپانیا، به کاربران در مورد اقدامات خاصی که بانک ها در صورت شناسایی خرید ارزهای دیجیتال می توانند انجام دهند، هشدار داده است. این موسسه در پستی که در صفحه وب خود منتشر کرده است، توضیح می‌دهد که بانک‌های سنتی می‌توانند در صورت مشکوک بودن به وجود شرایط مشکوک مانند سرقت هویت یا پولشویی، این تراکنش‌ها را مسدود کنند.

بانک اسپانیا محدودیت‌های حساب مرتبط با رمزارز را توضیح می‌دهد

بانک اسپانیا پستی منتشر کرده است که در آن به کاربران توضیح می دهد که اقدامات بالقوه ای که بانک های تجاری می توانند هنگام شناسایی خریدهای مرتبط با ارز دیجیتال انجام دهند. اول و مهمتر از همه، بانک توضیح می دهد که به گفته ناظران اسپانیایی و اروپایی، این دارایی ها به عنوان روش های پرداخت یا ابزار سرمایه گذاری مناسب نیستند.

این بانک همچنین توضیح می دهد که حساب ها می توانند در نتیجه رفتار مشکوک مرتبط با سرقت هویت مسدود شوند. توضیح داد:

ممکن است بانک مشکوک باشد که سرقت هویت همراه با سرقت مدارک در حال وقوع است. موارد مکرری از کلاهبرداری وجود دارد که در آن پس از دزدیده شدن رمز عبور مشتریان یک نهاد، دسترسی جعلی به حساب‌های مشتریان یک نهاد وجود دارد که به انتقال برای کسب ارزهای دیجیتال ختم می‌شود.

این ممکن است آلارم های یکپارچه در سیستم بانکی را ایجاد کند و بلوک فوق الذکر را برای محافظت از مشتری تحریک کند.


پول شویی

با این حال، دلایل دیگری وجود دارد که ممکن است باعث محدودیت تراکنش شود. این پست در ادامه توضیح می‌دهد که سرنخ‌های مرتبط با وجوه معامله شده با پولشویی نیز می‌توانند باعث مسدود شدن تراکنش خرید ارز دیجیتال شوند. در همین راستا این بانک تصریح کرد:

همچنین ممکن است این اتفاق بیفتد که بانک این نوع عملیات را به عنوان پرخطر طبقه بندی کند و تصمیم بگیرد که به کنترل های اضافی مانند برقراری تماس تلفنی یا درخواست از شما برای حضور در شعبه نیاز داشته باشد.

بانک‌ها باید از مجموعه‌ای از قوانین پیروی کنند که از انجام این نوع تراکنش‌ها که ممکن است برای پولشویی استفاده شود یا برای تأمین مالی تروریسم در سراسر جهان استفاده شود، جلوگیری می‌کند. با این حال، همچنین توضیح داده شد که بانک‌ها نمی‌توانند بدون حفظ خط ارتباطی با کاربر آسیب‌دیده، این کار را انجام دهند و دلیل کلی برای بلوک تراکنش ارائه شود. در برخی موارد ممکن است از کاربران خواسته شود به شعبه بانک مراجعه کنند. با این حال، این پست می گوید که بانک ها بسته به وضعیت سلامت مشتری و فاصله از محل سکونت آنها باید انعطاف پذیر باشند.

اروپا در حال حاضر در حال تهیه پیش‌نویس MiCA، چارچوب نظارتی بازارهای دارایی‌های رمزنگاری، است که نسبت‌های هر یک از سازمان‌ها را در مورد ارز دیجیتال و بازیگران مرتبط با آن بهتر روشن می‌کند.

نظر شما در مورد هشدار بانک مرکزی اسپانیا در مورد خرید ارزهای دیجیتال چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.