بانک مرکزی استرالیا از موارد استفاده پیشنهادی CBDC – اخبار ویژه بیت کوین رونمایی کرد

[ad_1] بانک مرکزی استرالیا در 3 مارس اعلام کرد که 14 مورد پیشنهادی برای استفاده از ارز دیجیتال را از میان تعداد زیادی ارسالی که از شرکت کنندگان در صنعت به دست آمده است، انتخاب کرده است. براد جونز، دستیار فرماندار در RBA، گفت که بانک مرکزی استرالیا از ترکیب ارائه دهندگانی که “برای شرکت

کد خبر : 329324
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
بانک مرکزی استرالیا از موارد استفاده پیشنهادی CBDC – اخبار ویژه بیت کوین رونمایی کرد

[ad_1]

بانک مرکزی استرالیا در 3 مارس اعلام کرد که 14 مورد پیشنهادی برای استفاده از ارز دیجیتال را از میان تعداد زیادی ارسالی که از شرکت کنندگان در صنعت به دست آمده است، انتخاب کرده است. براد جونز، دستیار فرماندار در RBA، گفت که بانک مرکزی استرالیا از ترکیب ارائه دهندگانی که “برای شرکت در آزمایشی زنده دعوت شده اند” تشویق شده است.

همکاری بین فعالان صنعت و بانک مرکزی

بانک مرکزی استرالیا که در حال بررسی مزایای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بوده است، اخیرا موارد استفاده پیشنهادی ارز دیجیتال و همچنین اسامی ارائه دهندگانی را که “برای شرکت در آزمایشی زنده دعوت شده اند” اعلام کرد. در یک بیانیه مطبوعاتی، این بانک که به عنوان بانک رزرو استرالیا (RBA) شناخته می شود، گفت که موارد استفاده انتخابی از تعداد زیادی ارسالی از شرکت کنندگان در صنعت انتخاب شده اند.

از براد جونز، دستیار فرماندار در RBA، در بیانیه ای نقل شده است که تمایل شرکت کنندگان در صنعت برای تعامل با تنظیم کننده ها را ستوده است. جونز گفت:

ما از مشارکت مشتاقانه صنعت در این پروژه تحقیقاتی مهم خرسندیم. همچنین دلگرم‌کننده است که ارائه‌دهندگان مورد استفاده که برای شرکت در آزمایشی دعوت شده‌اند، طیف گسترده‌ای از نهادها را در سیستم مالی استرالیا، از فین‌تک‌های کوچک‌تر تا مؤسسات مالی بزرگ، پوشش می‌دهند.

به گفته جونز، آزمایش آزمایشی و همچنین مطالعه جامع تر به موازات “خدمت به دو هدف” انجام می شود. اولین مورد از این اهداف کمک به صنعت برای کسب تجربه “آموزش عملی” است. تقویت درک سیاستگذاران از “چگونه یک CBDC می تواند به طور بالقوه برای سیستم مالی و اقتصاد استرالیا مفید باشد.”

ملاحظات طراحی CBDC

به نوبه خود، دیلیپ رائو، مدیر برنامه CBDC با مرکز تحقیقات تعاونی مالی دیجیتال (DFCRC)، گفت که روند “تأیید موارد استفاده” با شرکت کنندگان در صنعت و تنظیم کننده ها مهم است زیرا به احتمال زیاد “تحقیقات بیشتر را در مورد ملاحظات طراحی برای آنها اطلاع رسانی می کند. یک CBDC که به طور بالقوه می تواند نقشی در یک اقتصاد توکن ایفا کند.”

در همین حال، برخی از موارد استفاده انتخاب شده توسط RBA شامل پرداخت های آفلاین، پرداخت اوراق قرضه شرکتی و نگهداری وجوه است. همانطور که در بیانیه نشان داده شده است، RBA حدود 14 مورد استفاده و بیش از هشت ارائه دهنده را انتخاب کرده است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.