بانک مرکزی اروگوئه نقشه راه تنظیم دارایی های رمزنگاری شده را شرح می دهد – اخبار بیت کوین

بانک مرکزی اروگوئه با صدور بیانیه ای نقشه راه تنظیم دارایی های ارزهای رمزنگاری شده را در آینده نزدیک تشریح کرده است. این موسسه اظهار داشت که گروهی را برای بررسی بهترین راه ممکن برای تنظیم این دارایی ها با توجه به واقعیت های صنعت رمزنگاری تأسیس کرده است. همچنین ، برخی از اصلاحات در

کد خبر : 113394
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
بانک مرکزی اروگوئه نقشه راه تنظیم دارایی های رمزنگاری شده را شرح می دهد – اخبار بیت کوین


بانک مرکزی اروگوئه با صدور بیانیه ای نقشه راه تنظیم دارایی های ارزهای رمزنگاری شده را در آینده نزدیک تشریح کرده است. این موسسه اظهار داشت که گروهی را برای بررسی بهترین راه ممکن برای تنظیم این دارایی ها با توجه به واقعیت های صنعت رمزنگاری تأسیس کرده است. همچنین ، برخی از اصلاحات در قوانین جاری برای آماده سازی مقررات آتی در پایان سال انجام می شود.

بانک مرکزی اروگوئه به مقررات رمزنگاری اشاره می کند

بانک مرکزی اروگوئه بیانیه ای در مورد دارایی های مجازی صادر کرده است که در آن به طور تقریبی نقشه راه موسسه در روند تنظیم ارزهای رمزنگاری شده را شرح می دهد. این بانک قبلاً یک گروه مطالعه ایجاد کرده است تا نحوه عملکرد جهان رمزنگاری را بررسی کند و با در نظر گرفتن این موضوع ، ایده ای مفهومی در مورد نحوه تنظیم این بازار به زودی ایجاد کرد.

این موسسه همچنین اعلام کرد که در سه ماهه چهارم سال 2021 با هدف تکمیل دانش در مورد نحوه عملکرد این شرکت ها در مذاکرات با فعالان صنعت در کشور شرکت خواهد کرد. در این بیانیه تأکید شده است:

در سه ماهه پایانی سال ، گفت و گو با بازیگران صنعت و روابط با سایر تنظیم کننده ها و سازمان های بین المللی مطرح خواهد شد … این مبادلات به منظور تکمیل چارچوب مفهومی با هدف دستیابی به رویکرد نظارتی که به اهداف فوق الذکر کمک می کند ، کمک خواهد کرد.

بانک مرکزی اروگوئه با یک دیدگاه واضح از تجارت ارزهای رمزنگاری شده ، پیش از پایان امسال اصلاحاتی را در قوانین جاری پیشنهاد می کند تا در آینده مقررات جدید مبتنی بر رمزنگاری را بهتر تطبیق دهد.

توصیه ها و نکاتی در مورد ارزهای رمزنگاری شده

این بانک همچنین برخی توصیه ها را برای کاربران ارزهای رمزنگاری شده مطرح کرد و بیان کرد که این دارایی ها مانند پزو اروگوئه که توسط موسسه به رسمیت شناخته شده و مورد حمایت قرار می گیرد ، در کشور خرید قانونی محسوب نمی شود. با توجه به این تمایز ، ایجاد یک چارچوب نظارتی برای رمزنگاری می تواند بسیار متفاوت از آن چیزی باشد که در السالوادور تصویب شد ، جایی که بیت کوین به عنوان پول قانونی اعلام شد.

بانک مرکزی تصریح کرد که فعالیت های مربوط به ارزهای رمزنگاری شده توسط هیچ موسسه ای در کشور تنظیم نمی شود. در نتیجه ، هیچ یک از حمایت هایی که برای سرمایه گذاران معمولی اعمال می شود نمی تواند از شهروندان درگیر در تجارت یا سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده محافظت کند.

این بانک به افراد علاقه مند به دارایی های رمزنگاری توصیه می کند:

ارزیابی جامع خطرات فرض شده هنگام کار با این ابزارها را انجام دهید و اقدامات احتیاطی لازم را برای کاهش آنها انجام دهید ، با توجه به اینکه بازده بالا عموماً با ریسک های بالا همراه است.

نظر شما در مورد موضع گیری بانک مرکزی اروگوئه در قبال دارایی های دیجیتالی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.