بانک مرکزی اروپا (ECB) نگاه کرد، گاوهای یورو/دلار آمریکا تردید فدرال رزرو را در نزدیکی 1.1110 با وجود بحران بانکی تشویق می کنند.

[ad_1] اشتراک گذاری: یورو/دلار آمریکا در طول دوره سه روزه برد بالاتر می رود و مقاومت کلیدی را ایجاد می کند. فدرال رزرو با پیش بینی های بازار با افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره مطابقت دارد، اما درها را برای چرخش سیاست ها و فشار بر دلار آمریکا باز می کند. نگرانی‌های پیرامون

کد خبر : 354849
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۵۳
بانک مرکزی اروپا (ECB) نگاه کرد، گاوهای یورو/دلار آمریکا تردید فدرال رزرو را در نزدیکی 1.1110 با وجود بحران بانکی تشویق می کنند.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • یورو/دلار آمریکا در طول دوره سه روزه برد بالاتر می رود و مقاومت کلیدی را ایجاد می کند.
  • فدرال رزرو با پیش بینی های بازار با افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره مطابقت دارد، اما درها را برای چرخش سیاست ها و فشار بر دلار آمریکا باز می کند.
  • نگرانی‌های پیرامون بانک‌های ایالات متحده و انقضای سقف بدهی نیز علیرغم داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده، بر دلار آمریکا فشار نزولی وارد می‌کند.
  • انتظار می‌رود بانک مرکزی اروپا نرخ‌های معیار را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد، اما هدایت نرخ‌ها کلیدی برای تماشای گاوهای یورو خواهد بود.

یورو/دلار آمریکا به بالاترین حد خود نزدیک می‌شود، زیرا گاوها پس از یک روند صعودی سه روزه نزدیک به 1.1090 که به معاملات کلیدی اروپا در روز پنج‌شنبه حرکت می‌کنند، نفس می‌کشند.

جفت یورو پس از اعلام سیاست های پولی پنهان فدرال رزرو (فدرال رزرو) به بالاترین حد هفتگی خود رسید. با این حال، خلق و خوی محتاطانه و بحران بانکی، گاوها را به سمت تصمیم بسیار مهم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا (ECB) سوق می دهد.

روز چهارشنبه، با وجود افزایش نرخ‌های معیار به بالاترین سطح از سال 2007، فدرال رزرو نتوانست خریداران دلار آمریکا را متقاعد کند، زیرا بیانیه سیاست پولی راه را برای گمانه‌زنی‌های مربوط به توقف سیاست‌های سخت‌تر فدرال رزرو باز می‌کند. با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو نیز مثبت به نظر می رسد و در عین حال ترس از سقوط بانکی را رد می کند. با این حال، کاهش خطوط در بیانیه که نشان دهنده نیاز به افزایش بیشتر نرخ بهره است، توجه زیادی را به خود جلب کرد و علیرغم حرکت جنگ طلبانه فدرال رزرو، دلار آمریکا را تحت تاثیر قرار داد.

علاوه بر افزایش نرخ بهره 25 واحد پایه (bps) فدرال رزرو، داده‌های خوش‌بینانه ایالات متحده نیز باید صعودهای یورو/دلار آمریکا را به چالش می‌کشید، اما در بحبوحه بحران بانکی در حال پیشروی در ایالات متحده و ترس از انقضای سقف بدهی، این کار را انجام نداد.

با این اوصاف، تغییر اشتغال ADP ایالات متحده در ماه آوریل از 142 هزار در برابر پیش بینی بازار 148 هزار به 296 هزار افزایش یافت. علاوه بر این، رشد دستمزد سالانه از 14.2 درصد به 13.2 درصد کاهش یافت. علاوه بر این، PMI خدمات ISM در آوریل به 51.9 در مقابل 51.8 پیش بینی بازار و 51.2 قرائت قبلی بهبود یافته است. با این حال، شایان ذکر است که شاخص PMI خدمات جهانی S&P و PMI ترکیبی در ماه آوریل به 53.6 و 53.4 در مقابل 53.7 و 53.5 قبلی کاهش یافت.

از سوی دیگر، PacWest Bankorp اواخر روز چهارشنبه یک فروش دارایی را به چالش کشید و مشکلات بانکی بازار را به پیش برد. علاوه بر این، بیانیه‌های کاخ سفید مبنی بر عدم پرداخت محدودیت بدهی می‌تواند منجر به از دست دادن 8.3 میلیون شغل شود، همچنین بر احساسات و دلار آمریکا تأثیر می‌گذارد.

در مقابل این پس‌زمینه، S&P 500 Futures با ردیابی معیارهای وال استریت، زیان ملایمی را چاپ می‌کند. باید توجه داشت که تعطیلات در ژاپن حرکت بازار اوراق قرضه در آسیا را محدود می کند.

با نگاه به آینده، معامله گران یورو/دلار آمریکا به اطلاعیه های سیاست پولی بانک مرکزی اروپا توجه خواهند کرد زیرا برخی از افراد حاضر در بازار انتظار افزایش 50 واحدی نرخ بهره را دارند، در مقابل اکثریت بزرگی که افزایش 0.25 درصدی در نرخ های معیار را پیشنهاد می کنند. جدای از نرخ ها، بانک مرکزی بلوک نیز به دنبال سرنخ هایی از اقدامات آتی خواهد بود، زیرا آخرین اعداد رشد از قاره کهن ملایم تر بوده اند در حالی که نرخ های بالاتر در آخرین به روز رسانی بانک مرکزی اروپا به عنوان اعتبار منفی نامیده می شوند. اگر بانک مرکزی منطقه همه شانس‌ها را نادیده بگیرد و جنگ‌طلب بماند، جفت ارز اصلی در تجدید بالاترین قیمت چند ماهه تردیدی نخواهد داشت.

همچنین بخوانید: پیش نمایش ECB: 25bps با 50bps یکسان نیست

تحلیل فنی

EUR/USD با یک کانال روند صعودی سه هفته ای که در حال حاضر بین 1.1110 و 1.0950 است، از سودهای الهام گرفته از فدرال رزرو دفاع می کند. با این حال، واگرایی بین خط RSI (14) و قیمت EUR/USD، خریداران جفت را پیش از رویداد کلیدی به چالش می‌کشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.