بانک مرکزی آفریقای جنوبی اکنون ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی مالی در نظر می گیرد – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

[ad_1] معاون رئیس بانک مرکزی آفریقای جنوبی (SARB) اخیراً گفت که این موسسه موضع خود را در مورد ارز دیجیتال تغییر داده است و اکنون آن را یک دارایی مالی می داند که باید به این ترتیب تنظیم شود. SARB انتظار دارد تا پایان سال 2023 یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال ایجاد کند. یک

کد خبر : 229387
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بانک مرکزی آفریقای جنوبی اکنون ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی مالی در نظر می گیرد – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

[ad_1]

معاون رئیس بانک مرکزی آفریقای جنوبی (SARB) اخیراً گفت که این موسسه موضع خود را در مورد ارز دیجیتال تغییر داده است و اکنون آن را یک دارایی مالی می داند که باید به این ترتیب تنظیم شود. SARB انتظار دارد تا پایان سال 2023 یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

یک اکوسیستم رمزنگاری امن تر

معاون فرماندار SARB، Kuben Naidoo، اخیراً گفت که این موسسه در موضع خود در مورد ارزهای دیجیتال تجدید نظر کرده است و اکنون به دنبال معرفی چارچوبی است که بر تراکنش‌های مربوط به رمزارزها حاکم باشد. نایدو، یکی از اعضای کمیته سیاست پولی SARB، گفت که چنین چارچوبی باعث ایجاد یک اکوسیستم رمزنگاری امن تر می شود.

همانطور که در یک گزارش توضیح داده شد، زمانی که چنین رژیم نظارتی موثر واقع شود، سرمایه‌گذاران کریپتو آفریقای جنوبی – که به کلاهبرداری‌های رمزنگاری عادت کرده‌اند – توسط قانون محافظت می‌شوند. SARB قصد دارد تا 12 تا 18 ماه دیگر چنین رژیم نظارتی را اعمال کند.

در همین حال، نایدو، که در یک وبینار سازماندهی شده توسط PSG Konsult صحبت کرد، در این گزارش نقل می شود که یکی از دلایل کلیدی تغییر نظر بانک مرکزی را برجسته می کند. او گفت:

دیدگاه ما تغییر کرده است و اکنون به آن توجه می کنیم [cryptocurrency] به عنوان یک دارایی مالی و امیدواریم بتوانیم آن را به عنوان یک دارایی مالی تنظیم کنیم. پول زیادی وارد شده است و نیاز به تنظیم آن و وارد کردن آن به جریان اصلی وجود دارد.

صرافی های کریپتو با قوانین کنترل صرافی مطابقت دارند

معاون رئیس کل بانک مرکزی اما تاکید کرد که قصد بانک مرکزی انتخاب برندگان یا بازندگان نیست، بلکه اطمینان از اینکه “سرمایه گذاران از هشدار بهداشتی کافی و حمایت از سرمایه گذار برخوردار هستند” است. نایدو ادعا کرد که استفاده از رمزارز در پولشویی و سایر فعالیت‌های غیرقانونی منبع نگرانی است که باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین نظر SARB تغییر کرد.

در مورد مبادلات رمزنگاری، Naidoo گفت:[They] باید از قوانین کنترل مبادله مانند قوانین مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم پیروی کند. آنها همچنین باید قوانین قراردادهای مبادله ای را رعایت کنند، همان طور که افرادی که با هر ارزی معامله می کنند و معاملات فرامرزی انجام می دهند، مشمول آن قوانین می شوند.

وقتی از نایدو پرسیده شد که آیا بانک مرکزی برای اتخاذ این تصمیم در مورد ارزهای دیجیتال خیلی طول کشیده است، نایدو اصرار داشت که موسسه او همان رویکردی را اتخاذ می کند که همتایان خود در استرالیا، سنگاپور و بریتانیا در پیش گرفته است.

ما آنها را از نزدیک تماشا می کنیم و من فکر نمی کنم که در ارز مجازی از منحنی عقب هستیم. بیشتر بانک‌های مرکزی بر دو چیز متمرکز هستند: تنظیم محیط گسترده ارزهای دیجیتال، و دوم، یادگیری از آن برای اینکه ببینند چگونه می‌تواند برخی از این درس‌ها را در بر بگیرد.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.