بانک روسیه یکی دیگر از صادرکنندگان دارایی های دیجیتال را ثبت کرد – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی روسیه یک نهاد دیگر را به ثبت صادرکنندگان مجاز دارایی های مالی دیجیتال اضافه کرده است. این پلتفرم که “Masterchain” نام دارد، به پنجمین “اپراتور سیستم اطلاعاتی” در کشور تبدیل می شود که می تواند دارایی های سنتی را به صورت قانونی توکن کرده و تجارت آنها را سازماندهی کند. تعداد صادرکنندگان

کد خبر : 332773
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مارس 2023 - 12:30
بانک روسیه یکی دیگر از صادرکنندگان دارایی های دیجیتال را ثبت کرد – فاینانس بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی روسیه یک نهاد دیگر را به ثبت صادرکنندگان مجاز دارایی های مالی دیجیتال اضافه کرده است. این پلتفرم که “Masterchain” نام دارد، به پنجمین “اپراتور سیستم اطلاعاتی” در کشور تبدیل می شود که می تواند دارایی های سنتی را به صورت قانونی توکن کرده و تجارت آنها را سازماندهی کند.

تعداد صادرکنندگان دارایی دیجیتال دارای مجوز در روسیه به پنج افزایش یافت

پورتال خبری تجاری RBC گزارش داد، بانک مرکزی روسیه (CBR) شرکت سیستم های ثبت توزیع شده را با پلتفرم Masterchain خود به ثبت اپراتورهای سیستم های اطلاعاتی که می توانند برای صدور دارایی های مالی دیجیتال (DFAs) مورد استفاده قرار دهند، وارد کرده است.

چهار ناشر دیگر تاکنون به ثبت رسیده است. اینها خدمات توکن سازی Atomyze، شرکت فین تک Lighthouse، و همچنین Sberbank و Alfa-Bank، بزرگترین بانک دولتی و خصوصی در فدراسیون روسیه هستند.

Distributed Registry Systems که در آوریل 2021 تأسیس شد، یک شرکت فناوری اطلاعات است که متخصص در توسعه راه حل های مبتنی بر بلاک چین برای صنایع مالی، حمل و نقل، تدارکات و سایر صنایع است. چندین بانک بزرگ روسیه، بورس اوراق بهادار مسکو و انجمن “فین تک” از بنیانگذاران آن هستند.

در بیانیه مطبوعاتی به تفصیل، شرکت در ابتدا قصد دارد دارایی‌های مالی دیجیتالی را برای حقوق ادعاهای پولی، یا به شکل اوراق قرضه که به دارایی‌های خاص مرتبط نیست، یا به عنوان ابزار ساختاری مرتبط با دارایی‌های مختلف، منتشر کند.

در آینده، انواع دیگری از DFA بر روی پلتفرم آن راه اندازی خواهد شد. اوایل این ماه، بانک اعتباری مسکو، بزرگترین بانک منطقه ای خصوصی در روسیه، اعلام کرد که از Masterchain برای صدور اولین ضمانت نامه بانکی دیجیتال روسیه به یوان چین استفاده کرده است.

DFAها، دارایی‌های دیجیتالی که یک نهاد صادرکننده دارند، در روسیه با قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» که در ژانویه 2021 لازم‌الاجرا شد، تنظیم شدند.

در فوریه سال جاری، دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه، لایحه‌ای را در اولین قرائت تصویب کرد که به اپراتورهای پلتفرم مالی اجازه می‌دهد تا پلتفرم‌های بلاک چین را نیز توسعه و مدیریت کنند.

روسیه هنوز ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت کوین را تنظیم نکرده است. در بحبوحه تحریم های غرب اعمال شده به دلیل تهاجم به اوکراین، از جمله محدودیت های مالی، حمایت در مسکو برای قانونی کردن حداقل برخی از عملیات رمزنگاری، برای مثال در پرداخت های فرامرزی افزایش یافته است.

برچسب ها در این داستان

بانک روسیه، بلاک چین، پلتفرم بلاک چین، فناوری بلاک چین، CBR، بانک مرکزی، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، DFA، دارایی های دیجیتال، دارایی های مالی دیجیتال، سیستم های ثبت توزیع شده، صادرکنندگان، Masterchain، اپراتورها، پلت فرم، ثبت نام، روسیه، روسی، توکن سازی، توکن ها

آیا فکر می کنید روسیه به گسترش بازار خود برای دارایی های مالی دیجیتال ادامه خواهد داد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Mistervlad / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.