بانک روسیه ایده استفاده از ارز دیجیتال برای دور زدن تحریم ها را رد کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بانک مرکزی روسیه پیشنهادی مبنی بر اجازه استفاده از ارزهای دیجیتال به منظور دور زدن تحریم ها را رد کرد. مقام پولی معتقد است که این به سختی یک گزینه است زیرا تنظیم کننده های غربی در حال حاضر اقداماتی را برای جلوگیری از چنین معاملاتی انجام می دهند. بانک مرکزی روسیه می گوید

کد خبر : 189532
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بانک روسیه ایده استفاده از ارز دیجیتال برای دور زدن تحریم ها را رد کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بانک مرکزی روسیه پیشنهادی مبنی بر اجازه استفاده از ارزهای دیجیتال به منظور دور زدن تحریم ها را رد کرد. مقام پولی معتقد است که این به سختی یک گزینه است زیرا تنظیم کننده های غربی در حال حاضر اقداماتی را برای جلوگیری از چنین معاملاتی انجام می دهند.

بانک مرکزی روسیه می گوید استفاده از بیت کوین برای فرار از تحریم ها ممکن نیست

بانک روسیه استفاده از ارزهای رمزنگاری شده برای دور زدن محدودیت های مالی اعمال شده به دلیل درگیری نظامی در اوکراین را غیرممکن می داند. این بر اساس بیانیه ای است که توسط Ksenia Yudaeva، معاون اول رئیس بانک مرکزی، در پاسخ به پیشنهاد یکی از اعضای دومای دولتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه صادر شده است.

بانک روسیه ایده استفاده از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم ها را رد کرد
Ksenia Yudaeva

آنتون گورلکین، یک قانونگذار از حزب حاکم روسیه متحد، پیشنهاد کرده بود که شرکت‌های روسی و کارآفرینان فردی باید مجاز به پرداخت‌ها به ارزهای دیجیتال، از جمله برای تسویه حساب با شرکای خارجی باشند. او فکر می کند که ایجاد زیرساخت ملی رمزنگاری روسیه در پاسخ به تحریم های غرب اجتناب ناپذیر است.

با این حال، مقامات بانک مرکزی متقاعد شده اند که انتقال مقادیر زیادی پول در ارزهای دیجیتال توسط مشاغل روسی امکان پذیر نخواهد بود. به نقل از خبرگزاری ریانووستی، یوداوا خاطرنشان کرد که مقامات نظارتی در اتحادیه اروپا، ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و سنگاپور شروع به اجرای اقدامات پیشگیرانه کرده اند.

او اضافه کرد که پلتفرم‌های دارایی دیجیتال مانند صرافی‌های رمزنگاری نیز محدودیت‌هایی را اتخاذ می‌کنند که به معنای محرومیت از دسترسی به وجوه برای کاربران روسی است. و حتی در حوزه‌هایی که پرداخت‌های رمزنگاری در حال حاضر ممنوع نیستند، مقامات استانداردهای بالاتری را برای ارائه‌دهندگان خدمات کریپتو در رابطه با رعایت قوانین شناسایی مشتری تعیین می‌کنند.

بانک مرکزی روسیه (CBR) همچنان یکی از مخالفان جدی قانونی شدن ارزهای دیجیتال است. در ژانویه، مقامات مالی ممنوعیت کلی عملیات مرتبط با رمزنگاری در کشور را پیشنهاد کردند. این سازمان معتقد است که ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت کوین نمی توانند در پرداخت کالاها و خدمات استفاده شوند.

CBR با موضع تند خود در مورد این موضوع، خود را در انزوا در میان نهادهای دولتی در مسکو یافته است. در ماه فوریه، دولت فدرال یک طرح نظارتی را بر اساس مفهوم وزارت دارایی تصویب کرد که به نفع مقررات تحت نظارت دقیق، به جای ممنوعیت است.

چند روز قبل از عبور ارتش روسیه از مرز اوکراین، این وزارتخانه لایحه جدیدی را با عنوان «در مورد ارز دیجیتال» ارائه کرد که برای تنظیم جامع بازار ارزهای دیجیتال این کشور طراحی شده بود. در اواسط ماه مارس، یکی دیگر از قانونگذاران روسی که روی مقررات آتی کریپتو کار می کند، الکساندر یاکوبوفسکی، پیشنهاد کرد که ارزهای دیجیتال می توانند به روسیه کمک کنند تا دسترسی خود را به منابع مالی جهانی بازگرداند.

برچسب ها در این داستان

بانک روسیه، CBR، بانک مرکزی، دور زدن، درگیری، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، معاون فرماندار، دارایی های دیجیتال، ارزهای دیجیتال، فرار، تهاجم، قانونگذار، محدودیت ها، روسیه، روسیه، تحریم ها، دومای دولتی، اوکراین، جنگ

آیا انتظار دارید در صورت ادامه گسترش تحریم های غرب، بانک روسیه نگرش خود را نسبت به ارزهای دیجیتال تغییر دهد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.