بانک بریتانیایی Natwest محدودیت‌های جدیدی را برای پرداخت‌های ارزهای دیجیتال برای مبارزه با کلاهبرداری‌های کریپتو در بریتانیا اعمال می‌کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] در 14 مارس 2023، بانک Natwest گروه مستقر در بریتانیا محدودیت‌های جدیدی را برای پرداخت‌های ارزهای دیجیتال اعلام کرد و به کلاهبرداری‌های رمزنگاری اشاره کرد که سالانه 329 میلیون پوند برای مصرف‌کنندگان بریتانیا هزینه دارد. محدودیت اعمال شده در مبادلات رمزنگاری روزانه 1000 پوند (1215 دلار) و محدودیت 30 روزه 5000 پوند (6077 دلار)

کد خبر : 333968
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
بانک بریتانیایی Natwest محدودیت‌های جدیدی را برای پرداخت‌های ارزهای دیجیتال برای مبارزه با کلاهبرداری‌های کریپتو در بریتانیا اعمال می‌کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در 14 مارس 2023، بانک Natwest گروه مستقر در بریتانیا محدودیت‌های جدیدی را برای پرداخت‌های ارزهای دیجیتال اعلام کرد و به کلاهبرداری‌های رمزنگاری اشاره کرد که سالانه 329 میلیون پوند برای مصرف‌کنندگان بریتانیا هزینه دارد. محدودیت اعمال شده در مبادلات رمزنگاری روزانه 1000 پوند (1215 دلار) و محدودیت 30 روزه 5000 پوند (6077 دلار) است.

رویکرد محتاطانه Natwest نسبت به دارایی‌های رمزنگاری، محدودیت دیگری برای انتقال ایجاد می‌کند

در بحبوحه سقوط بخش بانکی در ایالات متحده پس از فروپاشی بانک سیلیکون ولی (SVB) و شرکت تابعه آن، Silicon Valley Bank UK Ltd.، مؤسسه مالی Natwest مستقر در ادینبورگ، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را محدود می‌کند. با این حال، ناتوست، کلاهبرداری های ارز دیجیتال در بریتانیا را که سالانه 329 میلیون پوند (399 میلیون دلار) برای مصرف کنندگان هزینه دارد، دلیل این محدودیت ذکر می کند. اطلاعیه بانک همچنین نشان می دهد که مردان بالای 35 سال “بیشترین در معرض خطر” چنین کلاهبرداری هایی هستند.

در بیانیه مطبوعاتی Natwest که روز سه شنبه منتشر شد، توضیح داده شده است که “سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اغلب از طریق پلتفرم های صرافی قانونی انجام می شود.” بانک‌های انگلیسی اضافه کردند که این وب‌سایت‌ها به مشتریان امکان خرید، فروش یا مبادله ارزهای دیجیتال با ارزهای دیجیتال یا ارزهای سنتی را می‌دهند. Natwest همچنین تاکید می کند که علاوه بر مردان بالای 35 سال، مجرمان از “بحران هزینه زندگی” برای جلب سرمایه گذاران با وعده بازدهی بالا استفاده می کنند.

استوارت اسکینر، رئیس واحد حفاظت از کلاهبرداری Natwest خاطرنشان کرد: «شما باید همیشه کنترل کیف پول رمزنگاری خود را به تنهایی در اختیار داشته باشید و هیچ کس دیگری نباید به آن دسترسی داشته باشد». «اگر خودتان کیف پول را تنظیم نکرده‌اید یا نمی‌توانید به پول دسترسی داشته باشید، احتمالاً این یک کلاهبرداری است. ما شاهد افزایش تعداد کلاهبرداری ها با استفاده از صرافی های ارزهای دیجیتال بوده ایم و برای محافظت از مشتریان خود اقدام می کنیم.

این اولین بار نیست که Natwest نقل و انتقالات محدود به صرافی های ارزهای دیجیتال را انجام می دهد. این بانک در ژوئن 2021 یک محدودیت موقت تعیین کرد و ماه بعد، به طور خاص پرداخت ها به Binance را مسدود کرد و دلیل آن افزایش خطر کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال بود. Natwest در گذشته اغلب دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان “پرخطر” طبقه بندی کرده است. در آوریل 2021، درست قبل از اعمال اولین محدودیت، یک مدیر ریسک Natwest گفت: “ما هیچ اشتهایی برای معامله با مشتریان” نداریم که با ارزهای دیجیتال معامله می کنند.

برچسب ها در این داستان

بایننس، رویکرد محتاطانه، سقوط، حمایت از مصرف‌کننده، دارایی‌های ارزهای دیجیتال، مبادلات ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال، مشتریان، ارز دیجیتال، ادینبورگ، اغوا کردن، مؤسسات مالی، حفاظت از تقلب، بازده بالا، ریسک بالا، افزایش ریسک، سرمایه‌گذاران، پلتفرم‌های مبادلات قانونی، مردان بیش از 35 سال، پول شویی، Natwest Bank، Natwest Banking، Natwest Group، امنیت آنلاین، اقدامات گذشته، بیانیه مطبوعاتی، مدیریت ریسک، اقدامات ایمنی، کلاهبرداری، بانک Silicon Valley، Silicon Valley Bank UK Ltd، Stuart Skinner، شرکت تابعه، محدودیت موقت، ارز سنتی، نقل و انتقالات، کلاهبرداری های کریپتو انگلستان، ایالات متحده، کنترل کیف پول

نظر شما در مورد محدود کردن پرداخت های رمزنگاری شده توسط Natwest به مبادلات ارز دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Alex Yeung / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.