بانک انگلستان نرخ ها را 25 امتیاز پایه به 1.25 درصد افزایش داد، اسلایدهای پوند بریتانیا

[ad_1] تصمیم بانک انگلستان در مورد نرخ: بانک مرکزی انگلیس مطابق با انتظارات بازار، نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش داد و به 1.25 درصد رساند. این بانک می گوید تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم احتمالاً 0.3٪ کاهش می یابد. تشخیص می دهد که ریسک تورم افزایش یافته است می‌گوید MPC زبان سفت‌کننده

کد خبر : 217507
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بانک انگلستان نرخ ها را 25 امتیاز پایه به 1.25 درصد افزایش داد، اسلایدهای پوند بریتانیا

[ad_1]

تصمیم بانک انگلستان در مورد نرخ:

  • بانک مرکزی انگلیس مطابق با انتظارات بازار، نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش داد و به 1.25 درصد رساند.
  • این بانک می گوید تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم احتمالاً 0.3٪ کاهش می یابد. تشخیص می دهد که ریسک تورم افزایش یافته است
  • می‌گوید MPC زبان سفت‌کننده را حذف می‌کند مقیاس، سرعت و زمان هر گونه افزایش بیشتر در نرخ ها منعکس کننده ارزیابی کمیته از چشم انداز اقتصادی و فشارهای تورمی است.

بیشترین خوانده شده: فدرال رزرو در بزرگترین افزایش از سال 1994 در تلاش برای کاهش تورم، نرخ ها را 75 واحد افزایش داد.

بانک انگلستان در پایان نشست سیاست پولی ژوئن خود، نرخ بهره اصلی خود را 25 واحد پایه افزایش داد و به 1.25 درصد رساند. مطابق با انتظارات بازار. حرکت امروز نشان دهنده پنجمین پیاده روی متوالی تحویل داده شده توسط BoE که در آن تلاش برای صریح کردن تا آسمان تورم در اقتصاد که هست با سریع ترین سرعت خود از اوایل دهه 1980 کار می کند. برای زمینه، CPI سالانه در ماه های اخیر به شتاب خود ادامه داده و در آوریل به 9 درصد رسیده است. هدایت شده توسط، در میان چیزهای دیگر، افزایش هزینه های انرژی

اگرچه ممکن است فشار قیمت ها در سال 2023 کاهش یابد، اما نور انتهای تونل هنوز قابل مشاهده نیست، بانک مرکزی انتظار دارد که CPI در پاییز از 11 درصد فراتر رود و در اواخر زمستان کاهش یابد. ضعف استرلینگ شرایط را برای سیاست گذاران آسان نمی کند. در اوایل این هفته، واحد پول بریتانیا به پایین‌ترین سطح خود در برابر دلار آمریکا در بیش از دو سال گذشته رسید و در ماه ژوئن افت 5 درصدی را انباشته کرد و این نگرانی را ایجاد کرد که کاهش نرخ ارز می‌تواند نیروهای تورمی را تقویت کند، با توجه به اینکه بریتانیا یک کشور خالص است. وارد کننده انرژی

در حالی که مشخصات تورم بدتر شده است، BoE قادر به پاسخگویی به این لحظه با یک واکنش سیاستی مشابه با آن نبوده است. توسط فدرال رزرو ارائه شده است o BoC، با کاهش سریع فعالیت اقتصادی و خطرات رکود فزاینده. به همین دلیل، بانک مرکزی دست خود را ثابت نگه داشته است. افزایش هزینه های استقراض با افزایش های کوچک برای جلوگیری از اضافه کردن استرس غیر ضروری به یک اقتصاد در یک مکان از قبل ناامن پس از آن حمله روسیه به اوکراین.

بیانیه سیاست بانک انگلستان

بر اساس این بیانیه، MPC با 6 رای بر 3 به افزایش 25 واحدی نرخ بهره رای داد. سه عضو اقلیت از افزایش هزینه های استقراض با نیم درصد به 1.50 درصد حمایت کردند. این در مقایسه با رای 6-3 مشابه در ماه مه است که نشانه آن است حرکت رو به رشدی در میان سیاستگذاران وجود ندارد با وجود تورم داغ، بزرگ‌تر پیش برویم و از یک سیاست جنگ‌طلبانه‌تر استقبال کنیم.

این بیانیه لحن ضعیفی به خود گرفت فعالیت اقتصادی، که نشان می دهد تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم احتمالاً 0.3٪ کاهش می یابد، ضعیف تر از میزان پیش بینی شده است.

در جبهه تورمBoE گفت که انتظار می‌رود شاخص قیمت مصرف‌کننده اندکی به بالای 11 درصد افزایش یابد و خطرات پیش‌بینی قیمت بهای مصرف‌کننده به سمت بالا منحرف شده است.

در مورد سیاست پولی، زبان در مقایسه با بیانیه قبلی تغییر کرد و سیاست گذاران از تعصب کوهنوردی کنار گذاشتند و خاطرنشان کردند که “درجاتی از سخت گیری بیشتر ممکن است هنوز در ماه های آینده مناسب باشد”. این بار، MPC از پیام ملایم تری استفاده کرد و گفت که “مقیاس، سرعت و زمان هر گونه افزایش بیشتر در نرخ ها منعکس کننده ارزیابی کمیته از چشم انداز اقتصادی و فشارهای تورمی است”.

بلافاصله پس از عبور از تصمیم BoE، GBP/USD چرخشی به سمت نزول کرد و تا 1.2041 سقوط کرد و سپس مقداری زمین را بازیابی کرد. به نظر می‌رسد که معامله‌گران متقاعد نشده‌اند که بانک مرکزی پاسخی جنگ‌طلبانه به فشارهای فزاینده قیمت در اقتصاد ارائه دهد.

GBP/USD نمودار 5 دقیقه ای

نمودار فنی GBPUSD

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و پیدا کنید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.