بانک انگلستان شعبه بانک سیلیکون ولی در بریتانیا را پس از بستن شرکت مادر توسط رگولاتورهای ایالات متحده تعطیل کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از اینکه قانونگذاران ایالات متحده بانک سیلیکون ولی (SVB) را در روز جمعه تعطیل کردند، بانک انگلستان شعبه این شرکت مستقر در بریتانیا را بست. بانک مرکزی توضیح داد که قصد دارد شرکت زیرمجموعه را وارد تشریفات ورشکستگی بانک کند. Fallout از SVB Failure BOE را وادار به بستن شعبه انگلستان می کند

کد خبر : 332207
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
بانک انگلستان شعبه بانک سیلیکون ولی در بریتانیا را پس از بستن شرکت مادر توسط رگولاتورهای ایالات متحده تعطیل کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از اینکه قانونگذاران ایالات متحده بانک سیلیکون ولی (SVB) را در روز جمعه تعطیل کردند، بانک انگلستان شعبه این شرکت مستقر در بریتانیا را بست. بانک مرکزی توضیح داد که قصد دارد شرکت زیرمجموعه را وارد تشریفات ورشکستگی بانک کند.

Fallout از SVB Failure BOE را وادار به بستن شعبه انگلستان می کند

پس از تعطیلی بانک سیلیکون ولی (SVB) توسط شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده (FDIC) و دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا (DFPI) اثر موجی ورشکستگی شانزدهمین بانک بزرگ در ایالات متحده شروع به کاهش کرد. DFPI کالیفرنیا توضیح داد که هرج و مرج در SVB از روز چهارشنبه آغاز شد و تا پنجشنبه، مشتریان سعی کردند 42 میلیارد دلار سپرده را از طریق حواله های سیمی برداشت کنند.

شکست SVB اکنون به خارج از کشور منتقل شده است و شرکت تابعه این شرکت در بریتانیا را تحت تأثیر قرار داده است و بانک انگلستان را وادار به ورود و تعطیل کردن آن کرده است. روز شنبه، صفحه رسمی توییتر SVB UK بازتوییت کرد بیانیه ای مشترک از انواع صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر بریتانیا که از شعبه بریتانیا حمایت می کنند.

بانک انگلستان (BOE) اعلام کرد که شعبه سیلیکون ولی در بریتانیا پردازش پرداخت ها را متوقف می کند و دیگر سپرده نمی پذیرد. در بیانیه BOE آمده است: «بانک انگلستان، در صورت نداشتن هرگونه اطلاعات معنی‌دار بیشتر، قصد دارد از دادگاه درخواست کند تا Silicon Valley Bank UK Ltd. را در یک روند ورشکستگی بانک قرار دهد. “رویه ورشکستگی بانک به این معنی است که سپرده گذاران واجد شرایط توسط FSCS در اسرع وقت تا سقف محافظت شده 85000 پوند یا تا 170000 پوند برای حساب های مشترک پرداخت می شوند.”

سوزانا استریتر، رئیس بخش پول و بازار هارگریوز لنزداون، در یادداشتی به بیت‌کوین دات کام نیوز، گفت که بازوی SVB انگلستان به طور قطع شکست خواهد خورد.

استریتر گفت: «به نظر می رسید که از دست دادن چشمگیر اعتماد به SVB، بازوی بریتانیا را نیز به ورشکستگی بکشاند. این بانک آمریکایی، علیرغم اعتراضات مبنی بر محاصره شدن این بانک از طرف مادرش، مشتریان را از بانکداری با شرکت تابعه بریتانیا وحشت زده کرد. زمانی که رگولاتورهای ایالات متحده وارد عمل شدند تا کشتی مادر را متوقف کنند، تلاش ها برای برداشت سپرده ها تشدید شد و بانک را در موقعیت بسیار مخاطره آمیزی قرار داد.

بیانیه BOE در روز جمعه خاطرنشان کرد که شعبه بریتانیای سیلیکون ولی شاهد رسیدگی به سایر دارایی‌ها و بدهی‌های آن توسط مدیران تصفیه خواهد بود و بازپرداخت‌ها به همین شکل بین طلبکاران توزیع خواهد شد. “[Silicon Valley Bank U.K.] در بیانیه BOE تاکید شده است که حضور محدودی در بریتانیا دارد و هیچ عملکرد مهمی برای حمایت از سیستم مالی ندارد. تحلیلگر Hargreaves Lansdown توضیح داد که افزایش نرخ بهره بانک مرکزی ممکن است قبل از سقوط SVB با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

استریتر در پایان گفت: واضح است که افزایش سریع نرخ‌ها، بخش را غافلگیر کرده است و عزم فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ‌ها نگرانی‌های تازه‌ای را به همراه داشته است. سیاستگذاران اکنون این چرخش وقایع را به دقت زیر نظر خواهند داشت، و اکنون ممکن است با دقت بیشتری با افزایش بیشتر نرخ ها حرکت کنند تا مطمئن شوند هیچ چیز دیگری به شدت شکسته نمی شود.

برچسب ها در این داستان

بسته شدن بانک، سقوط بانک، مشتریان بانک، ورشکستگی بانک، رویه ورشکستگی بانک، بانک انگلستان، فرار بانک، بحران بانکی، صنعت بانکداری، اخبار بانکی، بیانیه BOE، BOE SVB انگلستان، اداره حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا، بانک مرکزی، طلبکاران، سپرده ها، FDIC، بخش مالی، سیستم مالی، FSCS، هارگیوز لانزدان، ورشکستگی، انحلال دهندگان، تحلیلگر بازار، سیاست پولی، افزایش نرخ، رگولاتورها، بانک سیلیکون ولی، سوزانا استریتر، SVB، شرکت تابعه بریتانیا، تنظیم کننده های ایالات متحده، VCs، سرمایه گذاری وجوه سرمایه، نقل و انتقالات بانکی

به نظر شما این رویداد برای آینده ثبات بانکی چه در ایالات متحده و چه در خارج از کشور چه معنایی دارد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lazyllama، Shutterstock.com،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.