بانک‌های مرکزی کنیا و نیجریه به ارزهای دیجیتال حمله می‌کنند اما CBDC‌ها را تایید می‌کنند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

بانک‌های مرکزی نیجریه و کنیا گفته‌اند که ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به یک روش پرداخت بسیار ناپایدار هستند. علاوه بر این، بانکداران ادعا می کنند که ارزهای دیجیتال نیز برای ثبات مالی خطراتی دارند. کاهش شکاف محرومیت مالی بانک‌های مرکزی نیجریه و کنیا گفته‌اند که ارزهای رمزنگاری شده برای تبدیل شدن به یک روش

کد خبر : 216190
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
بانک‌های مرکزی کنیا و نیجریه به ارزهای دیجیتال حمله می‌کنند اما CBDC‌ها را تایید می‌کنند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین


بانک‌های مرکزی نیجریه و کنیا گفته‌اند که ارزهای دیجیتال برای تبدیل شدن به یک روش پرداخت بسیار ناپایدار هستند. علاوه بر این، بانکداران ادعا می کنند که ارزهای دیجیتال نیز برای ثبات مالی خطراتی دارند.

کاهش شکاف محرومیت مالی

بانک‌های مرکزی نیجریه و کنیا گفته‌اند که ارزهای رمزنگاری شده برای تبدیل شدن به یک روش پرداخت قابل قبول، بی‌ثبات هستند. بر اساس گزارش رویترز، بانکداران همچنین اصرار داشتند که ارزهای دیجیتال خطری برای ثبات مالی هستند.

طبق این گزارش، بانکداران یعنی کینگزلی اوبیورا، معاون رئیس بانک مرکزی نیجریه (CBN) و رئیس بانک مرکزی کنیا، پاتریک نجوروگ، معتقدند که ارز دیجیتال بانک مرکزی شانس بیشتری برای کاهش شکاف محرومیت مالی دارد. . روسای بانک مرکزی افزودند که تنها یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) می تواند هزینه تراکنش را کاهش دهد.

در این گزارش، اوبیورا، که در نشست مجازی صندوق بین‌المللی پول (IMF) صحبت می‌کرد، نقل می‌شود که توضیح می‌دهد چرا موسسه خود با ارزهای دیجیتال مخالف است. او گفت:

نوسانی که ایجاد می کند می تواند به منبع بی ثباتی در سیستم تبدیل شود.

کنیا CBDC صادر می کند

به نوبه خود، Njoroge در این گزارش نقل می‌کند که به نظر او تبلیغاتی است که با ارزهای دیجیتال مرتبط است. با این وجود، رئیس بانک مرکزی کنیا اشاره کرد که موسسه او ممکن است در نهایت دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان یک “محصول ثروت” تنظیم کند. علاوه بر تنظیم ارزهای دیجیتال صادر شده خصوصی به عنوان یک محصول ثروت، Njoroge پیشنهاد کرد که بانک مرکزی کنیا (CBK) ممکن است در نهایت راه نیجریه را دنبال کند و CBDC خود را منتشر کند.

با این حال، بر خلاف CBN که تلاش می‌کند تعداد افرادی را که از طریق CBDC اخیراً راه‌اندازی شده است، افزایش دهد، CBK این را در اولویت قرار نخواهد داد زیرا با پول موبایل به دست آمده است.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، بانک مرکزی کنیا نظرات و دیدگاه های عمومی را در مورد CBDC ها جویا شده بود. بر اساس گزارش رویترز، CBK اکنون در حال بررسی بازخورد مردم است.

برچسب ها در این داستان

CBDC، بانک مرکزی کنیا، بانک مرکزی نیجریه، دارایی های رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، مقررات ارزهای دیجیتال، نوسانات ارزهای دیجیتال، محرومیت مالی، بی ثباتی مالی، صندوق بین المللی پول، کینگزلی اوبیورا، پاتریک نجوروج، روش پرداخت

نظر شما در مورد این فردا چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.