بانک‌های مرکزی و دولت‌ها در تنظیم ارزهای دیجیتال «خیلی عقب‌تر از منحنی» هستند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] کنت روگف، پروفسور اقتصاد هاروارد و اقتصاددان ارشد سابق صندوق بین‌المللی پول (IMF) می‌گوید بانک‌های مرکزی و دولت‌ها در تنظیم ارزهای دیجیتال «خیلی عقب‌تر از منحنی» هستند. او افزود که مقامات ایده وجود ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را “برای منحرف کردن گفتگو” کنار می گذارند. پروفسور هاروارد در مقررات ارزهای دیجیتال کنت روگاف،

کد خبر : 231229
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
بانک‌های مرکزی و دولت‌ها در تنظیم ارزهای دیجیتال «خیلی عقب‌تر از منحنی» هستند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

کنت روگف، پروفسور اقتصاد هاروارد و اقتصاددان ارشد سابق صندوق بین‌المللی پول (IMF) می‌گوید بانک‌های مرکزی و دولت‌ها در تنظیم ارزهای دیجیتال «خیلی عقب‌تر از منحنی» هستند. او افزود که مقامات ایده وجود ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را “برای منحرف کردن گفتگو” کنار می گذارند.

پروفسور هاروارد در مقررات ارزهای دیجیتال

کنت روگاف، اقتصاددان آمریکایی، در مصاحبه با بلومبرگ دوشنبه در مورد مقررات ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) بحث کرد. روگاف استاد سیاست عمومی توماس دی. کابوت و استاد اقتصاد در دانشگاه هاروارد است. او همچنین از سال 2001 تا 2003 به عنوان اقتصاددان ارشد در صندوق بین المللی پول (IMF) خدمت کرد.

استاد دانشگاه هاروارد توضیح داد:

من فکر می‌کنم بانک‌های مرکزی و به طور کلی دولت‌ها در تنظیم ارزهای دیجیتال بسیار عقب‌تر هستند. آنها ایده داشتن CBDC ها را برای پرت کردن حواس گفتگو کنار می گذارند.

او در مورد انتشار دلار دیجیتال توسط ایالات متحده اظهار داشت: «در حال حاضر، اگر به انتشار CBDC توسط ایالات متحده فکر می کنید، باید بپرسید که چرا آنها این کار را انجام می دهند. زیرا ما می‌توانیم بسیاری از کارها را به همان شیوه در سیستم فعلی با ایجاد تغییراتی انجام دهیم.»

این استاد اقتصاد توضیح داد که اگر فدرال رزرو “خیلی خوب این کار را انجام داد” و “ارز دیجیتال بانک مرکزی خرده فروشی” وجود داشت، او هشدار داد: “واسطه‌گری گسترده‌ای وجود خواهد داشت که ما احتمالاً آماده رسیدگی به آن نیستیم.”

پروفسور Rogoff ادامه داد: «من فکر می‌کنم بانک‌های مرکزی کوچکی وجود دارند که می‌خواهند یک CBDC صادر کنند به این امید که کسب‌وکارهایی را که ارزهای دیجیتال به دست می‌آورند، به دست آورند.»

وقتی از روگوف پرسیده شد که چرا بانک‌های مرکزی و دولت‌ها تنظیم ارزهای دیجیتال را به تأخیر می‌اندازند، پاسخ داد: «فکر می‌کنم برای من مانند دهه 1990 و اوایل دهه 2000 است که سیستم مالی این همه دستگاه‌های مهندسی مالی هوشمندانه جدید را اختراع می‌کرد و می‌گفت… اگر می‌توانید مرا بگیرید. “اگر می توانید مرا تنظیم کنید.”

وی نتیجه گرفت:

من همان چیزها را از پیشگامان جوان ارزهای دیجیتال می شنوم و ایده های زیادی وجود دارد. اما آنها اشتباه می کنند که نمی توان آنها را تنظیم کرد.

Rogoff مدتهاست که به بیت کوین بدبین بوده است. او قبلاً هشدار داده بود که دولت‌ها و بانک‌های مرکزی هرگز اجازه نمی‌دهند بیت کوین به جریان اصلی تبدیل شود. در سال 2018، او گفت که ارزش این ارز دیجیتال به احتمال زیاد 100 دلار است تا 100 هزار دلار در یک دهه از آن زمان. اقتصاددان ارشد سابق صندوق بین‌المللی پول گفت: «اگر شما امکان پولشویی و فرار مالیاتی را از بین ببرید، استفاده واقعی از آن به‌عنوان وسیله نقلیه بسیار ناچیز است.

نظر شما در مورد نظرات پروفسور روگف هاروارد چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.