بانک‌های مرکزی در صورتی که نیاز به ذخیره ارزهای خود داشته باشند، نقدینگی ذخیره می‌کنند توسط بلومبرگ

[ad_1] (بلومبرگ) — بانک های مرکزی در سراسر جهان در حال مبادله ذخایر خزانه داری ایالات متحده با پول نقد هستند — فقط در صورتی که نیاز به مداخله در بازارها برای تقویت ارزهای خود داشته باشند. طبق داده های فدرال رزرو، مقامات پولی خارجی در هفته منتهی به 5 اکتبر 29 میلیارد دلار اوراق

کد خبر : 264520
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
بانک‌های مرکزی در صورتی که نیاز به ذخیره ارزهای خود داشته باشند، نقدینگی ذخیره می‌کنند توسط بلومبرگ

[ad_1]



(بلومبرگ) — بانک های مرکزی در سراسر جهان در حال مبادله ذخایر خزانه داری ایالات متحده با پول نقد هستند — فقط در صورتی که نیاز به مداخله در بازارها برای تقویت ارزهای خود داشته باشند.

طبق داده های فدرال رزرو، مقامات پولی خارجی در هفته منتهی به 5 اکتبر 29 میلیارد دلار اوراق بهادار خزانه داری را تسویه کردند که کاهش چهار هفته ای در دارایی ها را به 81 میلیارد دلار رساند. این شدیدترین جریان خروجی از زمان آغاز همه‌گیری در مارس 2020 است که مجموع دارایی‌ها را به 2.91 تریلیون دلار رسانده است.

با قوی‌تر شدن دلار آمریکا از همیشه و افزایش ریسک رکود، جای تعجب نیست که بانک‌های مرکزی خزانه‌های نقدی خود را ذخیره کنند. سیاست گذاران از توکیو تا سانتیاگو قبلاً وارد بازارهای ارز خارجی شده اند تا ارزهای خود را با راه حل های بداهه، مانند فروش مستقیم دلار به بازار، تقویت کنند.

لو کراندال، اقتصاددان رایتسون ICAP (LON:) در یادداشتی به مشتریان با اشاره به افزایش مقدار پول نقدی که موسسات خارجی در یک بانک کلیدی فدرال رزرو ذخیره می کنند، نوشت: با این حال، “به نظر می رسد بسیاری از فروشندگان رسمی خارجی در ماه سپتامبر احتیاطی بوده اند.” امکانات.

بر اساس داده های ایالات متحده، با کاهش دارایی های خزانه داری خارجی، بانک های مرکزی میزان پول نقدی را که در تسهیلات قرارداد بازخرید معکوس خارجی بانک مرکزی فدرال رزرو می کنند، افزایش داده اند. آنها 61 میلیارد دلار در همان دوره چهار هفته ای کوچک شدن ذخایر خزانه داری اضافه کردند.

الکس اترا، یک استراتژیست ارشد در Exante Data Inc، گفت: “این نشان می دهد که آنها می خواهند موقعیت نقدی خود را به طور بالقوه برای دفاع از ارزهای خود ایجاد کنند.”

در آسیای جنوب شرقی، ذخایر خارجی کاهش یافته است زیرا دلار فزاینده باعث افزایش ارزش دارایی ها شده و فشار فروش بر ارزهای محلی را افزایش می دهد. ذخایر مالزی و اندونزی در ماه سپتامبر به سطوحی کاهش یافت که آخرین بار در سال 2020 مشاهده شده بود، در حالی که ذخایر تایلند به پایین ترین سطح پنج سال اخیر سقوط کرد و این کشور را به آخرین کشور در آسیای نوظهور تبدیل کرد که شاهد تضعیف بافرهای خود بود.

در همین حال، بر اساس گزارش وزارت دارایی ژاپن، ذخایر خارجی ژاپن در پایان سپتامبر 1.24 تریلیون دلار بود که 54 میلیارد دلار نسبت به ماه قبل کاهش یافت. ارزش اوراق بهادار خارجی از 1.04 تریلیون دلار تا پایان ماه اوت 985 میلیارد دلار بود که نشان می‌دهد ژاپن دارایی‌های خود را برای تأمین مالی مداخله خود فروخته است.

© 2022 بلومبرگ LP

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.