بانک‌های متوسط ​​ایالات متحده از قانون‌گذاران می‌خواهند تا قبل از ورشکستگی بانک دیگری، بیمه FDIC را به مدت 2 سال به تمام سپرده‌ها تمدید کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] ائتلاف بانک های متوسط ​​آمریکا از تنظیم کننده های فدرال خواسته است تا بیمه FDIC را برای پوشش تمام سپرده ها برای دو سال آینده تمدید کنند. این گروه ادعا کرد: «انجام این کار فورا خروج سپرده‌ها از بانک‌های کوچک‌تر را متوقف می‌کند، بخش بانکی را تثبیت می‌کند و احتمال ورشکستگی بانک‌ها را تا

کد خبر : 335793
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
بانک‌های متوسط ​​ایالات متحده از قانون‌گذاران می‌خواهند تا قبل از ورشکستگی بانک دیگری، بیمه FDIC را به مدت 2 سال به تمام سپرده‌ها تمدید کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

ائتلاف بانک های متوسط ​​آمریکا از تنظیم کننده های فدرال خواسته است تا بیمه FDIC را برای پوشش تمام سپرده ها برای دو سال آینده تمدید کنند. این گروه ادعا کرد: «انجام این کار فورا خروج سپرده‌ها از بانک‌های کوچک‌تر را متوقف می‌کند، بخش بانکی را تثبیت می‌کند و احتمال ورشکستگی بانک‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد». ضروری است که قبل از ورشکستگی بانک دیگری، اعتماد سپرده گذاران را احیا کنیم و از وحشت و بحران بیشتر جلوگیری کنیم.

جلوگیری از “وحشت و بحران بیشتر”

گزارش ها حاکی از آن است که ائتلاف بانک های متوسط ​​آمریکا (MBCA) از تنظیم کننده های فدرال خواسته است تا بیمه شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) را برای تمام سپرده ها برای دو سال آینده گسترش دهند. MBCA در حال حاضر حدود 110 بانک را نمایندگی می کند، از جمله بانک هایی با دارایی های حدود 100 میلیارد دلار.

در نامه ای به FDIC، کنترل کننده ارز (OCC)، فدرال رزرو، و جانت یلن، وزیر خزانه داری، که توسط اخبار بلومبرگ مشاهده شد، این گروه توضیح داد:

انجام این کار بلافاصله خروج سپرده‌ها از بانک‌های کوچکتر را متوقف می‌کند، بخش بانکی را تثبیت می‌کند و احتمال ورشکستگی بانک‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

ورشکستگی های اخیر بانک های بزرگ از جمله بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنیچر باعث شده است که بسیاری از سپرده گذاران وجوه خود را از بانک های منطقه برداشت و به بزرگترین بانک های کشور مانند جی پی مورگان چیس و بانک آمریکا منتقل کنند. مشتریانی که نگران ورشکستگی بانک ها هستند، به دنبال ایمنی در مؤسساتی هستند که برای ورشکستگی آنقدر بزرگ تلقی می شوند.

این گروه تاکید کرد: با وجود سلامت و ایمنی کلی صنعت بانکداری، اعتماد به همه بانک ها به جز بزرگترین بانک ها از بین رفته است. در ادامه این نامه آمده است: «اعتماد به کل سیستم بانکی ما باید فوراً احیا شود.

نامه MBCA آنها تأکید می کند:

ضروری است قبل از ورشکستگی بانک دیگری، اعتماد سپرده گذاران را احیا کنیم و از وحشت و بحران بیشتر جلوگیری کنیم.

ائتلاف نوشت: «در حالی که هزینه بیمه سپرده‌ها ناچیز نیست، اما اگر همه سپرده‌ها به طور موقت بیمه شوند، احتمال نیاز به آن بسیار بسیار کمتر است».

با این حال، جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در جلسه استماع سنا در روز پنجشنبه گفت که تمام سپرده های بیمه نشده در ورشکستگی بانک ها در آینده محافظت نمی شوند. در همین حال، بلین لوتکمایر، نماینده کنگره هشدار داده است که اگر دولت تمام سپرده‌های بانکی را تضمین نکند، بانک‌های کوچک‌تر «دور می‌شوند».

آیا فکر می کنید FDIC باید تمام سپرده ها را برای دو سال آینده پوشش دهد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.