بانکمن-فرید از FTX در زمینه تامین مالی کمپین انتخاباتی و اتهامات رشوه خواری در چین بی گناه است.

[ad_1] بنکمن-فرید، 31 ساله، از طریق وکیل خود، مارک کوهن، در جلسه دادگاه فدرال منهتن در برابر قاضی منطقه ای ایالات متحده، لوئیس کاپلان، ادعانامه جدید 13 موردی را مطرح کرد. او قبلاً در هشت فقره کلاهبرداری و توطئه به اتهام سرقت میلیاردها سرمایه از مشتریان FTX برای جبران ضررهای صندوق تامینی خود، Alameda Research،

کد خبر : 340397
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
بانکمن-فرید از FTX در زمینه تامین مالی کمپین انتخاباتی و اتهامات رشوه خواری در چین بی گناه است.

[ad_1]

بنکمن-فرید، 31 ساله، از طریق وکیل خود، مارک کوهن، در جلسه دادگاه فدرال منهتن در برابر قاضی منطقه ای ایالات متحده، لوئیس کاپلان، ادعانامه جدید 13 موردی را مطرح کرد.

او قبلاً در هشت فقره کلاهبرداری و توطئه به اتهام سرقت میلیاردها سرمایه از مشتریان FTX برای جبران ضررهای صندوق تامینی خود، Alameda Research، بی گناه بود.

کوهن گفت که قصد دارد اتهامات جدید را به چالش بکشد، زیرا این اتهامات پس از استرداد بانکمن-فرید از باهاما، جایی که او در ماه دسامبر دستگیر شد و محل استقرار FTX بود، مطرح شد.

اتهامات جدید به فشار بر بانکمن-فرید می افزاید که در صورت محکومیت در دادگاهی که قرار است در 2 اکتبر آغاز شود، ممکن است با ده ها سال زندان محکوم شود.

دستگیری Bankman-Fried پس از انبوهی از برداشت‌های مشتریان ناشی از نگرانی‌ها در مورد تلفیق وجوه بین صرافی و Alameda انجام شد که باعث سقوط FTX شد که اکنون ورشکسته شده است.

کیفرخواست اولیه دفتر دادستانی ایالات متحده در منهتن حاوی جزئیات کمی در مورد این طرح ادعایی بود. در یک پست وبلاگ غیرمعمول پس از دستگیری، میلیاردر سابق به مدیریت ناکافی ریسک در FTX اذعان کرد، اما گفت که وجوهی را سرقت نکرده است.

دادستان ها در اواخر فوریه یک کیفرخواست 12 موردی جدید را ارائه کردند که در آن به تشریح اتهامات کلاهبرداری پرداخته و بانکمن-فرید را به کمک غیرقانونی ده ها میلیون دلار به کمپین های سیاسی ایالات متحده از طریق اهداکنندگان کاه متهم کرد که بخشی از استراتژی خرید نفوذ در واشنگتن است.

و در روز سه‌شنبه، دادستان‌ها اقدام به بازگشایی کیفرخواست دیگری کردند که در آن بانکمن-فرید به توطئه برای نقض قانون ضد رشوه‌خواری با سازماندهی پرداخت 40 میلیون دلار به مقامات چینی برای بازگرداندن دسترسی به یک میلیارد دلار ارز دیجیتال در حساب‌های آلامدا که مسدود شده بود، متهم شد. .

سه عضو سابق حلقه درونی بانکمن-فرید – مدیر عامل سابق آلامدا، کارولین الیسون، مدیر سابق فناوری FTX، زیکسائو “گری” وانگ، و مدیر سابق مهندسی FTX، نیشاد سینگ – همگی به گناه خود اعتراف کرده اند و با دادستان ها موافقت کرده اند.

بانکمن-فرید در خانه پدر و مادرش پالو آلتو، کالیفرنیا، با وثیقه 250 میلیون دلاری در انتظار محاکمه است. در اوایل این هفته، کاپلان اصلاحاتی را در بسته وثیقه بانکمن-فرید تصویب کرد که برای جلوگیری از دستکاری متهم با شاهدان طراحی شده است.

(گزارش توسط لوک کوهن در نیویورک؛ ویرایش توسط نولین والدر و دانیل والیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.