بانکداری غول پیکر HSBC علائم تجاری را برای طیف گسترده ای از محصولات ارز دیجیتال و Metaverse ثبت می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] غول بانکی HSBC برای طیف گسترده ای از محصولات و خدمات ارزهای دیجیتال، از جمله موارد مربوط به توکن های متاورس و غیرقابل تعویض (NFT) درخواست های علامت تجاری را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارسال کرده است. برنامه های کاربردی علامت تجاری HSBC برای محصولات و خدمات مرتبط

کد خبر : 298495
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
بانکداری غول پیکر HSBC علائم تجاری را برای طیف گسترده ای از محصولات ارز دیجیتال و Metaverse ثبت می کند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

غول بانکی HSBC برای طیف گسترده ای از محصولات و خدمات ارزهای دیجیتال، از جمله موارد مربوط به توکن های متاورس و غیرقابل تعویض (NFT) درخواست های علامت تجاری را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارسال کرده است.

برنامه های کاربردی علامت تجاری HSBC برای محصولات و خدمات مرتبط با رمزنگاری

HSBC دو درخواست علامت تجاری مرتبط با رمزنگاری را برای نام و نشان خود در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت کرده است. مایک کوندودیس، وکیل علامت تجاری دارای مجوز USPTO، جمعه در توییتی خاطرنشان کرد که برنامه های کاربردی علامت تجاری HSBC نشان دهنده برنامه های بانک برای تعدادی از محصولات و خدمات دیجیتال، از جمله موارد مربوط به مبادله و انتقال ارزهای مجازی است.

بانکداری غول پیکر HSBC علائم تجاری برای طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و محصولات Metaverse ثبت می کند

درخواست های علامت تجاری مرتبط با رمزنگاری HSBC در 15 دسامبر ثبت شد. شماره سریال آنها 97718803 و 97718583 است. این بانک طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را در برنامه های خود توصیف کرده است، از جمله ارسال، دریافت، تبدیل و ذخیره ارزهای دیجیتال.

برنامه های کاربردی علامت تجاری همچنین چندین محصول و خدمات مرتبط با متاورس را شرح می دهند، مانند «تسهیل تراکنش های پرداخت امن با وسایل الکترونیکی در متاورس»، «ارائه خدمات بانکی در متاورس»، و «ارائه پردازش کارت اعتباری مجازی، کارت بدهی مجازی، کارت اعتباری مجازی و تراکنش‌های کارت پرداخت مجازی در متاورس. HSBC همچنین تعدادی از خدمات NFT را شامل می‌شود، مانند «فایل‌های دیجیتالی قابل دانلود تأیید شده توسط توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)».

HSBC در ماه مارس با شراکت با پلتفرم بازی مجازی بلاک چین The Sandbox به متاورس پیوست. با این حال، نوئل کوین، مدیر عامل گروه HSBC، در ماه سپتامبر گفت که ارزهای دیجیتال در آینده این بانک وجود ندارد.

تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های بزرگ و مؤسسات خدمات مالی درخواست‌های علامت تجاری را ارائه کرده‌اند که طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و محصولات و خدمات متاورس را پوشش می‌دهند. برای مثال، ویزا، پی پال و وسترن یونیون در ماه اکتبر درخواست‌های مربوط به علامت تجاری رمزنگاری را ثبت کردند. ماه گذشته، JPMorgan Chase یک علامت تجاری کیف پول دریافت کرد که خدمات پرداخت و ارزهای مجازی مختلف را پوشش می داد.

برچسب ها در این داستان

HSBC، hsbc crypto، hsbc cryptocurrency، ارزهای دیجیتال HSBC، ارز دیجیتال HSBC، علائم تجاری ارز دیجیتال HSBC، آرم HSBC، HSBC metaverse، HSBC NFTs، برنامه های کاربردی علامت تجاری HSBC، علائم تجاری HSBC، HSBC USPTO

نظر شما در مورد ثبت نام تجاری HSBC برای محصولات و خدمات مرتبط با رمزارز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.