بانکداران روسی پیشنهاد جرم‌انگاری ذخیره‌سازی کریپتو در کیف‌های غیرحضوری – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] در صورتی که مقامات پیشنهادی از سوی انجمن تجاری به نمایندگی از بانک‌های روسیه را بپذیرند، نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف‌های غیرقانونی ممکن است در روسیه جرم انگاری شود. در حالی که تنظیم‌کننده‌های مالی فکر می‌کنند این ایده شایسته توجه است، قانون‌گذاران و کارشناسان در امکان اجرای چنین اقدامی تردید دارند. حرکت بانک‌های روسیه

کد خبر : 195963
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
بانکداران روسی پیشنهاد جرم‌انگاری ذخیره‌سازی کریپتو در کیف‌های غیرحضوری – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

در صورتی که مقامات پیشنهادی از سوی انجمن تجاری به نمایندگی از بانک‌های روسیه را بپذیرند، نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف‌های غیرقانونی ممکن است در روسیه جرم انگاری شود. در حالی که تنظیم‌کننده‌های مالی فکر می‌کنند این ایده شایسته توجه است، قانون‌گذاران و کارشناسان در امکان اجرای چنین اقدامی تردید دارند.

حرکت بانک‌های روسیه برای محدود کردن استفاده از کیف پول‌های رمزنگاری خصوصی

آناتولی کوزلاچکوف، معاون رئیس سازمان این هفته به ایزوستیا گفت، چالش‌های مربوط به توقیف و مصادره دارایی‌های رمزنگاری شده توسط بدهکاران و مجرمان، انجمن بانک‌های روسیه (ABR) را برانگیخت تا مسئولیت کیفری را برای ذخیره سکه‌ها در کیف‌های غیرحضوری معرفی کند.

پیشنهاد اولیه ABR که با کمک مشاوره ای وزارت امور داخلی روسیه ارائه شد، جرم انگاری ذخیره سازی اعلام نشده ارزهای دیجیتال در چنین کیف پول هایی بود. کوزلاچکوف گفت که این انجمن اکنون به سمت امتناع از ارائه کلیدهای کیف پول در صورت درخواست نهادهای مجاز تمایل دارد.

ABR خاطرنشان می کند که منظور از دارایی های دیجیتال در کیف پول های ارائه شده توسط صرافی های رمزنگاری نیست که عملاً توسط این پلتفرم ها مشابه سپرده های بانکی کنترل می شود، بلکه کیف پول هایی است که مستقیماً توسط کاربران کنترل می شود.

برای مثال، زمانی که مقامات مربوطه ارتباطی بین یک بدهکار و یک کیف پول رمزنگاری شده برقرار می‌کنند، ممکن است به شخص حق انتخاب داده شود – یا کلیدهای خود را به اشتراک بگذارد یا جریمه‌هایی را برای مخفی کردن دارایی در قالب دارایی‌های دیجیتال به خطر بیاندازد.

علاوه بر جلوگیری از خروج سرمایه از طریق ارزهای دیجیتال، بانکداران می گویند رویکرد آنها به ایجاد “مدار بسته برای گردش ارزهای دیجیتال” در روسیه کمک می کند. بر اساس ABR، این بدون یک مکانیسم توقیف موثر برای ارزهای دیجیتال غیرممکن خواهد بود.

در اواسط آوریل، ABR مفهوم نظارتی خود را به بانک مرکزی روسیه، وزارت دارایی و Rosfinmonitoring، ناظر مالی روسیه ارسال کرد. Rosfinmonitoring به ایزوستیا گفت که شایسته توجه است و وزارت دارایی آماده بررسی آن است. بانک روسیه از اظهار نظر خودداری کرد.

در همین حال، این ایده با انتقاد قانونگذاران و نمایندگان صنعت کریپتو در شورای کارشناسی در کارگروه پارلمانی که وظیفه تدوین مقررات جامع رمزنگاری را دارد، مواجه شده است. آندری لوگووی، معاون رئیس گروه، گفت که نگرانی‌های ABR را درک می‌کند اما هشدار داد که این اقدام مانع قانونی شدن بازار ارزهای دیجیتال می‌شود.

کارشناسانی که با ایزوستیا مصاحبه کرده بودند نیز شک داشتند. به گفته رومن یانکوفسکی، معاون دانشکده حقوق در دانشکده عالی اقتصاد، یکی از دانشگاه‌های پیشرو روسیه، شناسایی کیف پول‌های غیرحضوری شهروندان عادی غیرواقعی است و توقیف آنها اگر غیرممکن نباشد، دشوار است.

آندری گوسف، شریک مدیر شرکت حقوقی نوردیک استار، معرفی مسئولیت کیفری برای داشتن چنین کیف پول‌هایی را غیرضروری می‌داند و می‌گوید مشوق‌های مالیاتی و جریمه‌های اداری باید برای منصرف کردن دارندگان رمزارز روسی از استفاده یا مخفی کردن آنها کافی باشد.

ماکسیم باشکاتوف، رئیس بخش توسعه حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک فکر می‌کند که جرم‌انگاری کیف پول‌های غیرحضوری «اساساً اشتباه است». او اشاره می‌کند که در حال حاضر ذخیره ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها برای روس‌ها ناامن است، زیرا خطر مسدود شدن دارایی‌ها در نتیجه تحریم‌های غرب اعمال شده بر سر جنگ اوکراین وجود دارد.

برچسب ها در این داستان

انجمن، بانکداران، بانک ها، مفهوم، مسئولیت کیفری، جرم انگاری، رمزنگاری، دارایی های رمزنگاری، کیف پول های رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، ایده، غیر حافظی، کیف پول های غیر حافظی، پیشنهاد، مقررات، مقررات، روسیه، روسی، کیف پول

آیا فکر می کنید روسیه نگهداری دارایی های رمزنگاری شده در کیف پول های غیرقانونی را جرم انگاری می کند؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.