بانورته می خواهد مکزیکی ها را به سمت «بازیابی» واحد سیتی سوق دهد، اگر شرایط فروش مساعد باشد

[ad_1] مکزیکو سیتی (رویترز) – بانک مکزیکی Banorte از مکزیکی ها دعوت می کند تا واحد خرده فروشی سیتی گروپ در این کشور را که قرار است در ماه های آینده برای فروش عرضه شود، در صورتی که Banorte تصمیم به ادامه خرید داشته باشد، مکزیکی ها را “بازیابی” خواهد کرد. بیانیه ای در روز

کد خبر : 182290
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۴۹
بانورته می خواهد مکزیکی ها را به سمت «بازیابی» واحد سیتی سوق دهد، اگر شرایط فروش مساعد باشد

[ad_1]

مکزیکو سیتی (رویترز) – بانک مکزیکی Banorte از مکزیکی ها دعوت می کند تا واحد خرده فروشی سیتی گروپ در این کشور را که قرار است در ماه های آینده برای فروش عرضه شود، در صورتی که Banorte تصمیم به ادامه خرید داشته باشد، مکزیکی ها را “بازیابی” خواهد کرد. بیانیه ای در روز سه شنبه

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهور مکزیک، در ژانویه گفت که امیدوار است سرمایه‌گذاران را ببیند که واحد را مکزیکی کنند، که هنوز هم معمولاً به نام Banamex شناخته می‌شود، نام آن قبل از خرید سیتی در سال 2001.

لوپز اوبرادور نام چندین میلیاردر مکزیکی مانند ریکاردو سالیناس، مدیر بانک آزتکا و کارلوس هنک گونزالس از بانک بانورته را به عنوان خریداران بالقوه معرفی کرد.

گونزالس در این بیانیه گفت: “این یک فرصت تاریخی برای تقویت سیستم بانکداری ملی است که تجار و عموم مردم مکزیک را گرد هم می آورد.” برای Banorte، در صورتی که برای سرمایه گذاران و کاربران بانکی ما سودمند باشد، حمایت از این ابتکار باعث افتخار است.

بانورته گفت پس از اعلام فروش در ژانویه، پیشنهاد احتمالی را تجزیه و تحلیل خواهد کرد. سخنگوی Banorte روز سه شنبه به رویترز گفت که سیتی هنوز تاریخی برای “باز کردن دفترها” و شفاف کردن شرایط فروش تعیین نکرده است.

در این بیانیه، Banorte گفت که اگر Banorte تصمیم به ارائه مناقصه داشته باشد، از شبکه ملی کارآفرینان خود و همچنین “همه مکزیکی ها” دعوت می کند تا در خرید بدون حداقل خرید سرمایه گذاری کنند.

جین فریزر، مدیر اجرایی سیتی گروپ، این فروش را در ماه ژانویه اعلام کرد که مطابق با استراتژی اخیر این موسسه برای خروج از بازارهای بین المللی است.

در همین حال، یکی از مدیران واحد مکزیک در ماه فوریه گفت که تعهد آن به این کشور “فعال‌تر از همیشه” است زیرا بانک برنامه توسعه و بازسازی 68 میلیون دلاری را اعلام کرد.

(گزارش توسط رائول کورتس و ولنتاین هیلر؛ نویسنده کایلی مادری؛ ویرایش توسط مارگریتا چوی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.