بالاخره علت تغییر چهره مگان مارکل معلوم شد (خیلی ها اصلا متوجه نشده بودن!)

[ad_1] مگان مارکل همیشه و هر زمان که در انظار عمومی ظاهر می شود استایل بی عیب و نقصی را به نمایش می گذارد و استانداردهای بالایی که از او انتظار می رود را برآورده می کند. از آنجایی که در سفرها و رویدادهای رسمی، معمولاً همه نگاه ها به اوست، اخیراً همه جا این

کد خبر : 480224
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۱۷
بالاخره علت تغییر چهره مگان مارکل معلوم شد (خیلی ها اصلا متوجه نشده بودن!)

[ad_1]

مگان مارکل همیشه و هر زمان که در انظار عمومی ظاهر می شود استایل بی عیب و نقصی را به نمایش می گذارد و استانداردهای بالایی که از او انتظار می رود را برآورده می کند. از آنجایی که در سفرها و رویدادهای رسمی، معمولاً همه نگاه ها به اوست، اخیراً همه جا این بحث بر سر زبان ها افتاده بود که مگان تغییر ظریفی در ظاهر خود ایجاد کرده است اما هیچ کس هم متوجه نمی‌شد که این تغییر چیست. در نهایت ماه پشت ابر نماند!

تصاویر منتشر شده از او در ژانویه 2024 و حوالی آن، مگان را با زیبایی خاص خود و ابروهایی که به‌ طور محسوسی پرتر هستند نشان می‌داد. یانا گوشچینا، بنیانگذار مرکز زیبایی Browfique، راز ابروهای تغییر کرده یا در واقع تقویت‌ شده مگان را فاش کرد – تکنیکی به نام پودر کردن. این روش که یک تکنیک آرایش نیمه دائمی است، به خاطر جلوه ombre و روکش پودری نرمش شناخته شده است و باعث می شود ابروهایی با ظاهری کاملا طبیعی، تغییر کنند و عالی به نظر برسند. به هر حال ابروهای زیبا تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. اگر شما هم به دنبال پر کردن ابروها هستید شاید بد نباشد راه های طبیعی را امتحان کنید، مثل نحوه پرپشت کردن ابروها در یک هفته!

تغییر چهره مگان مارکل

در سال‌های اخیر، مگان مارکل یک آرایش مینیمالیستی را پذیرفته است و اغلب ظاهر خود را با مژه‌های مصنوعی پر تغییر می‌دهد. اما، با وجود این، او در واقع دوست ندارد آرایش خود را خیلی زیاد تغییر دهد. آرایشگر سابق او، لیدیا سلرز، این واقعیت را در یک مصاحبه گفت. او توضیح داد: «مگان در مورد آنچه که در روال زیبایی خود انجام می دهد بسیار مطمئن است، و زمانی که پیش من بود خیلی به ندرت از آرایش کلاسیکپو همیشگی او فاصله می‌گرفت.»

در حالی که مگان تمایل دارد خیلی از ظاهر معمول خود فاصله نگیرد، برخی از زنان حاضرند برای یک دگرگونی کامل هر کاری کنند، حتی راه‌های طولانی را طی کنند تا یک تغییر اساسی و بسیار بزرگ را در چهره خود ایجاد کنند.

بیوگرافی مگان مارکل

مگان، دوشس ساسکس، مدل و بازیگر سابق آمریکایی و همسر شاهزاده هری، دوک ساسکس است. او بیشتر برای بازی در نقش ریچل زین در مجموعه تلویزیونی کت‌شلواری‌ها که از شبکه یواس‌ای نتورک پخش می‌شد، شناخته شده است به حدی که دیگر شباهتی به چهره اولیه خود نداشته باشند!

سال‌های اولیه زندگی

مگان مارکل در سال ۱۹۸۱ در شهر لس آنجلس متولد و بزرگ شد. مادر آفریقایی-آمریکایی تبار او مربی یوگا است و پدر او که اصلیتی دانمارکی-ایرلندی دارد، مدیر فیلمبرداری بود. او در یک کالج دخترانه‌ کاتولیک درس خواند و بعد از آن در سال ۲۰۰۳ از دانشگاه نورث وسترن در رشته ی تئاتر و روابط بین‌الملل فارغ التحصیل شد. مارکل پیش از شروع حرفه بازیگری، شغلی نیمه وقت در حوزه سیاست داشت. او بعد از پایان سال سوم دانشگاه، در سفارت آمریکا در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین، مشغول به کار شده بود.

مگان مارکل و شاهزاده هری‌ که از ژوئن ۲۰۱۶ با هم دوست بوده و قرار می‌گذاشتند و اوایل نوامبر ۲۰۱۷ بدون اعلام عمومی، نامزد کردند. نامزدی آنها در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۷ به صورت رسمی از طریق دربار سلطنتی بریتانیا اعلام شد و ازدواج این زوج در ۱۹ ماه مه ۲۰۱۸ در کلیسای سنت جرج انجام گرفت. مارکل اعلام کرد که پس از ازدواج با هری قصد دارد از بازیگری کناره‌گیری کند و وقت خود را به فعالیت‌های بشردوستانه اختصاص دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.