باقری به استقلال نمی رود

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ورزش سه فرشید باقری یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال است که تجربه چهار سال و نیم بازی برای آبی پوشان پایتخت را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد ولی بعید نیست پس از سه فصل دوباره به تیم محبوبش برگردد و از

کد خبر : 458040
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
باقری به استقلال نمی رود

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ورزش سه فرشید باقری یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال است که تجربه چهار سال و نیم بازی برای آبی پوشان پایتخت را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد ولی بعید نیست پس از سه فصل دوباره به تیم محبوبش برگردد و از جمع نارنجی پوشان رفسنجان جدا شود.

باقری که قهرمانی در جام حذفی و دو دوره نایب قهرمانی در لیگ برتر را همراه با استقلال تجربه کرده، در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ بیستم از جمع آبی پوشان جدا شد و به گل‌گهر سیرجان پیوست و پس از آن هم برای مس رفسنجان به میدان رفت، اما حالا شانس بازگشت به استقلال را دارد که البته نیازمند رضایت باشگاه مس است.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با “ورزش سه”، در خصوص احتمال جدایی فرشید باقری و پیوستن او به استقلال یا پیشنهاد نساجی مازندران برای میثم تیموری عنوان کرد: فعلا به طور رسمی هیچ نامه‌ای برای درخواست بازیکن برای باشگاه ما ارسال نشده و تماسی هم صورت نگرفته، اما شاید خود بازیکن پیشنهاد داشته باشد و بگوید قصد رفتن دارم.

او یادآور شد: باید شاید بگوید من پیشنهاد دارم و می‌خواهم بروم و این موضوع در رسانه‌ها منتشر شود، اما دلیلی برای جدایی بازیکنان ما وجود ندارد و فعلا هم به طور رسمی مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص جدا شده‌های این تیم ابراز کرد: تا این لحظه فقط جدا شده‌های تیم محسن آذرباد و علی‌اصغر صادقی‌نسب هستند که البته صادقی سهمیه امید محسوب می‌شد.

پورمحمدی یادآور شد: صادقی‌نسب در حالی به پیکان رفت که ازجمله بازیکنان بومی ما بود و بخاطر اینکه در مس رفسنجان به او فرصت نمی‌رسید، تیمش را تغییر داد، وگرنه به او هم اجازه جدایی داده نمی‌شد. صادقی بازیکن بومی ما بود و دوست داشتیم جایی برود که بازی کند و مطرح شود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیمش گفت: تا پایان امشب تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.