باشگاه فوتبال شاختار اوکراین از طریق فروش NFT کمک های بشردوستانه را جمع آوری می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] شاختار دونتسک، یک تیم فوتبال پیشرو در اوکراین، مجموعه ای از توکن های غیر قابل تعویض (NFT) را به فروش خواهد رساند. این باشگاه قصد دارد چندین پیراهن امضا شده را به حراج بگذارد تا برای شهروندان اوکراینی آسیب دیده از جنگ جاری با روسیه کمک مالی جمع آوری کند. اف سی شاختار دونتسک

کد خبر : 201578
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
باشگاه فوتبال شاختار اوکراین از طریق فروش NFT کمک های بشردوستانه را جمع آوری می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

شاختار دونتسک، یک تیم فوتبال پیشرو در اوکراین، مجموعه ای از توکن های غیر قابل تعویض (NFT) را به فروش خواهد رساند. این باشگاه قصد دارد چندین پیراهن امضا شده را به حراج بگذارد تا برای شهروندان اوکراینی آسیب دیده از جنگ جاری با روسیه کمک مالی جمع آوری کند.

اف سی شاختار دونتسک مجموعه های دیجیتالی را با کمک Binance به حراج می گذارد

بایننس NFT، بازار توکن‌های غیرقابل تعویض صرافی پیشرو در جهان، روز جمعه از راه‌اندازی مجموعه NFT باشگاه شاختار دونتسک، یکی از برترین باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای اوکراین خبر داد. هفته آینده، شاختار 9 پیراهن امضا شده از طرح “فوتبال برای صلح” خود را به حراج خواهد گذاشت.

هدف اصلی این ابتکار حمایت از کودکان اوکراینی آسیب دیده از خصومت های نظامی در کشورشان از طریق سازماندهی بازی های دوستانه و اهدای درآمد حاصل از بلیت ها است. بایننس در یک پست وبلاگ توضیح داد که حراج از 7 می آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

پلتفرم معاملاتی اضافه کرد: “بالاترین پیشنهادها هر کدام یک پیراهن محدود باشگاه شاختار دونتسک با نشان “فوتبال برای صلح” روی آن دریافت خواهند کرد.” تمام بازیکنان و مربیان شاختار از جمله ستاره های اوکراینی تاراس استپاننکو، میخائیل مودریک و آندری پیاتوف این پیراهن ها را امضا خواهند کرد.

علاوه بر این، 10000 جعبه رمز و راز NFT با قیمت 10 دلار برای فروش گذاشته خواهد شد. آنها همچنین از شنبه در بازار NFT بایننس در دسترس خواهند بود. عواید حاصل از حراج و فروش Mystery Boxes به صندوق اجتماعی شاختار و صندوق امداد خیریه بایننس اهدا خواهد شد. این پول برای کمک به اوکراینی هایی که نیاز به کمک های بشردوستانه دارند، هزینه می شود.

ما متعهدیم که به جامعه اوکراین کمک کنیم تا از این بحران قوی‌تر برگردند. سرگئی پالکین، مدیر عامل باشگاه شاختار دونتسک اظهار داشت: بلاک چین با توجه به شفافیت و مسئولیت پذیری که ارائه می کند، برای این امر ایده آل است. هلن های، رئیس Binance NFT، اضافه کرد: در طول بحران جاری در اوکراین، دارایی های دیجیتال از جمله NFT ها نقش مهمی در ارائه کمک های سریع، کارآمد و ساده به افراد نیازمند ایفا کرده اند.

از زمانی که روسیه تهاجم نظامی خود را در اواخر فوریه آغاز کرد، اوکراین به طور فزاینده‌ای به کمک‌های ارزهای دیجیتال متکی بوده و تاکنون میلیون‌ها دلار در سکه‌های دیجیتال برای تامین مالی دفاع و حل مشکلات بشردوستانه جمع‌آوری کرده است. اعضای جامعه کریپتو و سایر کشورها از این تلاش‌ها حمایت کرده یا قول حمایت داده‌اند.

شاختار در ابتدا در شهر دونتسک در شرق اوکراین مستقر بود که در حال حاضر تحت کنترل نیروهای جدایی طلب طرفدار روسیه است. درگیری نظامی در منطقه دونباس، باشگاه فوتبال را مجبور کرد که مقر خود را به کیف منتقل کند. شاختار از سال 2014 بازی های خانگی خود را در لویو، خارکف و پایتخت اوکراین انجام داده است.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین متعلق به خیریه Binance، از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

کمک، حراج، بایننس، بایننس NFT، باشگاه، کلکسیون، مجموعه، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، فوتبال، کمک، بشردوستانه، ابتکار، بازار، NFTs، روسیه، روسیه، فروش، شاختار، شاختار دونتسک، فوتبال، پشتیبانی ، تیم، توکن ها، اوکراین، اوکراین، اوکراینی ها، جنگ

آیا انتظار دارید سایر باشگاه‌های ورزشی برای حمایت از مردم اوکراین طرح‌های رمزنگاری مشابهی ارائه دهند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.