بازی On: چالش معرفی بیت کوین به دانشجویان کالج Gen-Z

[ad_1] مادر یک دانش آموز درس هایی را از جلسه اخیر پرتقال زدن با دخترش و دوستانش در مدرسه به اشتراک می گذارد. این سرمقاله نظری توسط تالی لیندبرگ، مادر یک دانشجوی کالج و یکی از خالقان بازی HODL UP بیت کوین است. منبع: نویسنده هایپر بیت کوینی شدن آینده ای است که همه بیت

کد خبر : 346177
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
بازی On: چالش معرفی بیت کوین به دانشجویان کالج Gen-Z

[ad_1]

مادر یک دانش آموز درس هایی را از جلسه اخیر پرتقال زدن با دخترش و دوستانش در مدرسه به اشتراک می گذارد.

این سرمقاله نظری توسط تالی لیندبرگ، مادر یک دانشجوی کالج و یکی از خالقان بازی HODL UP بیت کوین است.

منبع: نویسنده

هایپر بیت کوینی شدن آینده ای است که همه بیت کوین داران امیدوارند شاهد آن باشند. از طریق موسسه ناکاموتو به عنوان “انتقال داوطلبانه از یک ارز پایین تر به ارز برتر، و پذیرش آن مجموعه ای از اقدامات فردی است …” تعریف شده است.

اما چه کسانی باید برای گذار از استفاده از یک ارز معین به استفاده از بیت کوین اقدام کنند؟ من ارائه می کنم که دانش آموزان کالج ژنرال Z امروز نقش مهمی در این انتقال ایفا خواهند کرد. متأسفانه، اکثر آنها موضوعات بیت کوین را در توییتر دنبال نمی کنند و مقالاتی در مورد آخرین تحولات سیاست پولی نمی خوانند. با این حال، آنها رهبران آینده کشور ما و جهان هستند و قدرت تأثیرگذاری بر سیاست ها را دارند. بسیار مهم است که راهی برای دسترسی به آنها و آموزش آنها در مورد بیت کوین پیدا کنیم.

به همین دلیل است که به عنوان یک علاقه‌مند پرشور بیت‌کوین، مصمم هستم که تغییری ایجاد کنم و این فناوری انقلابی آزادی را به دانشجویان معرفی کنم. برای من، ایجاد تفاوت به معنای سرمایه گذاری زمانم برای تأثیرگذاری، هرچند اندک، بر کسانی است که هنوز به رتبه های بیت کوین نپیوسته اند. در این مقاله، من تجربه و درس های آموخته شده خود را با یک مثال اخیر به اشتراک می گذارم. نتیجه گیری من این است که ما قدرت داریم و حتی موظف هستیم که در اشتراک بیت کوین با جوانان زندگی خود تفاوت ایجاد کنیم.

بازدید از دخترم با بازی بیت کوین در دست

من اخیراً برای ملاقات با بزرگترین فرزندم در کالج او سفر کردم. خوشبختانه، او یک گروه دوستان سالم دارد که دارای ارزش‌های سنتی و محترمانه است. آنها بچه های خوب و نمکی هستند که اتفاقاً چیزی در مورد بیت کوین نمی دانند. مخاطب کامل من!

من با چیزی جز اشتیاق و یک بازی تخته بیت کوین که با شوهرم HODL UP ایجاد کردم، وارد شدم. تا دو ساعت بعد، من روی یک طبقه سرد، سخت و خوابگاه نشستم و با شش دانش آموز بازی می کردم. هدف من: برانگیختن کنجکاوی آنها در مورد بیت کوین به روشی سرگرم کننده. این دانشجویان در رشته های بازرگانی، علوم محیطی، ریاضیات و روانشناسی تحصیل می کنند. در حالی که همه آنها از طریق سرفصل های رسانه ها در مورد بیت کوین شنیده بودند، هیچ دانش واقعی از چیستی و نحوه عملکرد آن، یا حتی چرایی اهمیت آن نداشتند.

توضیح دادن بازی برای آنها سریع و آسان بود. آنها هیچ سوالی در مورد بیت کوین نداشتند. آنها فقط می خواستند بدانند چگونه بازی را انجام دهند. بنابراین، هیچ زمانی را صرف توضیح بخش‌های بازی و معنای آنها در زندگی واقعی نکردم. من به سادگی گزینه های هر بازیکن را در هر نوبت به آنها گفتم. بازی شروع شد و دانش آموزان به سرعت سرعت خود را افزایش دادند.

با پیشرفت بازی، دانش‌آموزان در حالی که به بیت‌کوین بازی خود حمله می‌کردند و از آن دفاع می‌کردند، صحبت‌های دوستانه‌ای را به اشتراک گذاشتند. اتاق با خنده های آنها طنین انداخت و دلم را گرم کرد. با این حال، در همان زمان، هر کدام از آنها دلم می خواست که از من چیزی در مورد آنچه در بازی تجربه می کردند بپرسند: تنظیم سختی، نصف کردن، کیف پول های سرد و گرم و هر چیزی. نگه داشتن زبانم و خراب نکردن لذت سخت بود.

این بازی با تساوی سه بر یک و نزدیک به چهارمی به پایان رسید. همه دانش‌آموزان در حالی که با همدیگر جشن می‌گرفتند، لبخندهای درخشانی بر لب داشتند. سپس آنها شروع به کمک به من کردند تا قطعات بازی را جمع کنم. همانطور که آخرین قطعه دوباره در جعبه گذاشته شد، من از این موضوع نگران بودم هنوز، هیچ کس از من سوالی نپرسیده بود. “اوه خدای من، کسی می خواهد چیزی از من بپرسد؟” فکر کردم “یکی از من چیزی بپرسد!”

حالا داریم به جایی میرسیم

دانش آموزان همگی فریاد زدند که بازی فوق العاده سرگرم کننده است و از من برای اشتراک گذاری آن تشکر کردند.

لبخندی زدم و جواب دادم: “عالی، خوشحالم که لذت بردی”، اما از درون فریاد زدم: “در مورد بیت کوین از من چیزی بپرس!”

جواب منفی!

دیگر نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم، از آنها پرسیدم: “آیا کسی در مورد بازی سوالی دارد؟”

بدون پاسخ.

یک امتحان دیگر: “آیا کسی می‌داند که چرا بیت‌کوین تنظیم مشکل دارد؟”

“چی؟” یکی از دانش آموزان پاسخ داد: “این واقعی بود؟”

من پاسخ دادم: «بله، همه چیز در این بازی ربطی به نحوه عملکرد بیت کوین در زندگی واقعی دارد. “در مورد کیف پول سرد و گرم چه آموختی؟ بهترین تمرین شما چیست؟”

یکی از دانشجویان پاسخ داد: “خب، من یاد گرفتم که باید مقداری پول را در سرما و مقداری را در گرم نگه دارم تا بتوانم سرمایه گذاری تحصیلی انجام دهم.”

“چی؟” فکر کردم

“به نظر شما کیف پول سرد و گرم چه چیزی را نشان می دهد؟” از آنها پرسیدم.

دانشجوی دیگری پاسخ داد: دارایی های نقدی و غیرنقدی.

فکر کردم: “اوه، حالا داریم به جایی می رسیم.” من توضیح دادم که واقعاً ذخیره سازی سرد چیست و اهمیت آفلاین نگه داشتن کلیدهای خصوصی آنها چیست.

سپس پرسیدم: “اگر یک دلار داشته باشید و آن را در جیب خود فرو کنید، چگونه کسی می تواند بدون دست زدن به آن آن را بدزدد؟”

یکی از دانشجویان بدون تردید پاسخ داد: «از طریق چاپ پول».

سپس توضیح دادم که یکی از بهترین ویژگی های بیت کوین این است که تنها 21 میلیون بیت کوین وجود خواهد داشت، نه بیشتر. مهم نیست که چقدر کسی نیاز به بیشتر را توجیه می کند، تنها 21 میلیون بیت کوین با انتشار برنامه ریزی شده وجود خواهد داشت که از طریق نصف کردن رویدادها مدیریت می شود.

موعظه نکردن سخت بود. در پایان به دانشجوی علوم محیطی گفتم که بیت کوین چگونه از انرژی تلف شده استفاده می کند و آن را مولد می کند و چند مقاله را برای او ارسال کردم. من همچنین چند توصیه کتاب به دانشجوی بازرگانی دادم که گفت می‌خواهد در تابستان درباره بیت کوین مطالعه کند.

همانطور که در حال رانندگی به سمت خانه بودم، غروب را در ذهنم تکرار کردم و به این فکر کردم که آیا اصلاً تفاوتی ایجاد کرده ام. سپس یک متن از یکی از دانش آموزان دریافت کردم. او از من به خاطر فرصتی که برای بازی HODL UP دادم تشکر کرد. او گفت: «این نسبتاً روشنگر بود.

«بصیرت؟ فکر کردم “بصیرت” خوب است. “من از “بصیرت” استفاده خواهم کرد.”

به خودم یادآوری کردم: «من فقط برای کاشت بذر آمده ام. به جای تمرکز روی تلاش برای نارنجی کردن قرص های شخصی، فقط یک دانه می کارم. با گذشت زمان، زندگی و شرایط بذر را سیراب خواهند کرد و به امید روزی که فرد خود را در حال سر خوردن از سوراخ خرگوش بیت کوین بیابد. اما نمی توانم به محض کاشت بذر، اصرار کنم که میوه دانه را ببینم. این خود من را تغذیه می کند، اما تمرکز اشتباهی برای کاری است که انجام می دهم و فشار غیر ضروری و غیر مفیدی بر تعامل من با دانش آموزان وارد می کند.

بنابراین، در ادامه، در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که قصد دارم در نظر داشته باشم و به والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و معلمان توصیه می کنم بیت کوین را با بزرگسالان جوان به اشتراک بگذارند:

  1. حضار را گرم کنید و ارتباط مثبت ایجاد کنید – جلب توجه دانش‌آموزان در بحث درباره بیت‌کوین بعد از اینکه تجربه‌ای سرگرم‌کننده را با بیت‌کوین به‌وجود آوردند، بی‌نهایت آسان‌تر بود تا زمانی که من سردرگم باشم. از این رو، بازی اول.
  2. بر روی یک زمان خوب تمرکز کنید، نه بر آموزش ریزدانه ها – همه چیز را ساده و سبک نگه دارید. فقط در صورت لزوم یا در صورت درخواست توضیح دهید و از سندرم جعبه صابون خودداری کنید.
  3. به یاد داشته باشید، ما فقط بذر را می کاریم. همه وقتی آماده هستند به سراغ بیت کوین می روند. ما باید دیدگاه ترجیح زمانی کم داشته باشیم.

به سمت بعدی! بازی ادامه دارد!

این یک پست مهمان توسط تالی لیندبرگ است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.