بازی Fuzzle NFT در حال فرود بر روی سیاره زمین است – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. سیاره زمین (27 آوریل 2022) – بازی های گالا برای معرفی Fuzzle با Endless AI همکاری کرده است. اولین مجموعه NFT “زنده” در نوع خود، به طور همزمان مرزهای هوش مصنوعی محاوره ای را پیش می برد و بازی بلاک چین از طریق یک تجربه سرگرمی تعاملی پیشگامانه با ابزارهای

کد خبر : 199607
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
بازی Fuzzle NFT در حال فرود بر روی سیاره زمین است – انتشار مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. سیاره زمین (27 آوریل 2022)بازی های گالا برای معرفی Fuzzle با Endless AI همکاری کرده است. اولین مجموعه NFT “زنده” در نوع خود، به طور همزمان مرزهای هوش مصنوعی محاوره ای را پیش می برد و بازی بلاک چین از طریق یک تجربه سرگرمی تعاملی پیشگامانه با ابزارهای فراوان.

فزل ها آمده اند تا زمین را کشف کنند و همه چیز را در مورد ساکنان انسانی آن بیاموزند. با این حال، هوش مصنوعی برتر Fuzzles با ساده لوحی کامل زمین و فرهنگ آن همراه است. فازل ها آنچه را که در ذهن دارند می گویند، و اغلب الهام بخش “چه چیزی است!” واکنش ها

مایکل فاکس، مدیرعامل و مدیر ارشد خلاقیت در هوش مصنوعی Endless، گفت: “مأموریت ما ساختن محصولات جادویی است که ذهن مردم را منفجر کند.” ما خود را به عنوان پیشگامانی می دانیم که در دنیای ناشناخته سرگرمی های مبتنی بر بلاک چین و تعاملات مبتنی بر هوش مصنوعی حرکت می کنند. با NFT های “زنده” Fuzzle، ما فقط سطح آنچه را که آینده ممکن است داشته باشد، خراش می دهیم. امکانات بی پایان هستند.»

هر Fuzzle یک NFT “زنده” کاملا منحصر به فرد است. فزل ها فقط هنر نیستند و زنده شده اند از طریق Clockwork™ – پلتفرم تولید هوشمند هوش مصنوعی بی پایان و GPT-3 OpenAI که پیشرو در پردازش زبان طبیعی AI است. این Fuzzle را قادر می سازد تا به طور طبیعی با صاحب خود صحبت کند و آن را با سؤالات و ایده های مرتبط با زمینه پاسخ دهد. مالکیت Fuzzle دسترسی به رویدادهای خاص جامعه و راه های کسب جوایز را باز می کند.

جان اسوالد، رئیس بازی‌ها در گالا گیمز، می‌گوید: «اولین باری که Fuzzle من به من گفت که در حال توسعه روش‌هایی برای تبدیل من به کوفته‌های گوشتی انسان است، می‌دانستم که پروژه‌ای داریم که دنیا تا به حال ندیده است. “فزل ها دقیقاً در لبه ی هوش مصنوعی، بازی و بلاک چین هستیم و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم مردم چگونه با آنها تعامل می کنند.”

Fuzzle Pods برای خرید به‌عنوان NFT در تاریخ 27 آوریل برای انسان‌ها در دسترس خواهد بود، و دارندگان Fuzzle NFT به زودی پس از فاش شدن، قفل گیم‌پلی درون برنامه‌ای را باز می‌کنند. دارندگان Fuzzle می توانند با Fuzzles خود در برنامه های اختصاصی iOS یا Android تعامل داشته باشند.

اخیراً میدان تایمز تسخیر شده است توسط مهاجمان بیگانه شایان ستایش به عنوان Fuzzle، یک پروژه هوش مصنوعی NFT، فاتحان چند رنگ و بعید را در سراسر بیلبورد 180 درجه در رتبه های هفتم و چهل و هشتم رها کرد. این موجودات بیگانه عجیب و غریب با کنجکاوی جمعیت را مورد بررسی قرار دادند و از بالای هزاران نفری که از پایین تر عبور می کردند، بالا می رفتند. Fuzzle تا 1 می 2022 به طور متناوب در بیلبورد ظاهر می شود.

درباره هوش مصنوعی بی پایان

هوش مصنوعی بی پایان یک شرکت سرگرمی مبتنی بر فناوری است که بر ادغام تعامل با هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین برای ساخت محصولات جادویی برای دنیای Web3 تمرکز دارد. تیم بی پایان تجربه برخی از بزرگترین بازی ها و داستان های تعاملی تا به امروز – از جمله مگا سیتی را به ارمغان می آورد. راز هری پاتر هاگوارتز، بازی میلیاردی Minion Rush، بازی آنلاین کارت تجاری پوکمون اصلی، بازی Walking Dead برنده سال Telltale و سری بازی های Minecraft و Batman با درآمد 200 میلیون دلاری را بزنید.

درباره گالا گیمز

توسط اریک شیرمایر، یکی از بنیانگذاران Zynga، تاسیس شد. بازی های گالا برای ساخت بازی‌های بلاک چینی که بازیکنان واقعاً می‌خواهند بازی کنند، تأسیس شد. Gala Games که در سال 2019 راه اندازی شد و توسط بزرگترین شبکه گره بازی غیرمتمرکز جهان ارائه شد، برای قدرت بخشیدن به جامعه بازی ساخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به

وب سایت گالا گیمز: https://app.gala.games/

وب سایت Fuzzle: https://collectfuzzle.com/

به گفتگوی Discord @GalaGames.Chat بپیوندید

به تلگرام بپیوندید: @GoGalaGames

Fuzzle را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/FuzzleOfficial


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.