بازی پاداش بیت کوین موبایل «Bitcoin Miner» از 1 میلیون بازیکن فراتر رفت

بازی بیت کوین ماینر به بیش از 1 میلیون بازیکن فرصت کسب بیت کوین داده است. بیت کوین ماینر، بازی توسعه یافته توسط استودیوی بازی سازی موبایل Fumb Games با همکاری ZEBEDEE، به لطف مفهوم گیم پلی در دسترس و همراه با فرصتی برای کسب درآمد واقعی، به بیش از یک میلیون بازیکن، که اکثر

کد خبر : 333460
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
بازی پاداش بیت کوین موبایل «Bitcoin Miner» از 1 میلیون بازیکن فراتر رفت


بازی بیت کوین ماینر به بیش از 1 میلیون بازیکن فرصت کسب بیت کوین داده است.

بیت کوین ماینر، بازی توسعه یافته توسط استودیوی بازی سازی موبایل Fumb Games با همکاری ZEBEDEE، به لطف مفهوم گیم پلی در دسترس و همراه با فرصتی برای کسب درآمد واقعی، به بیش از یک میلیون بازیکن، که اکثر آنها قبلا هرگز مالک بیت کوین نبوده اند، دست یافته است. بیت کوین

سیستم پاداش بیت کوین ماینر ثابت کرده است که یک تغییر دهنده بازی برای ورود کاربران جدید به دنیای بیت کوین است. این بازی توسط سیستم پاداش بیت کوین شرکت فین‌تک ZEBEDEE ارائه می‌شود و کاربران را قادر می‌سازد تا با انجام بازی بی‌کار، بیت کوین واقعی کسب کنند.

پاول وست، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Fumb Games می گوید: «جادوی بیت کوین ماینر این است که یک بازی در مورد کریپتو است که برای ورود به آن و کسب بیت کوین واقعی نیازی به دانش کریپتو ندارد. “این به عنوان یک نقطه ورود عالی به حوزه رمزنگاری عمل می کند زیرا شروع آن بسیار آسان است و خود بازی کمی در مورد نحوه کار ماینینگ به بازیکنان آموزش می دهد. ما فقط می خواستیم یک بازی سرگرم کننده بسازیم، اما در نهایت یک ابزار آموزشی ایجاد کردیم. خوب! این نقطه عطف ثابت می کند که این چیزی است که بازیکنان در سراسر جهان قدردان آن هستند.”

این بازی به روشی عالی برای کاربران غیرمسلط به فناوری تبدیل شده است تا در مورد بیت کوین به روشی طبیعی و ساده بیاموزند. بن کوسنز، مدیر ارشد استراتژی ZEBEDEE در این مورد توضیح داد و گفت: «این چشم انداز با پروژه‌های موفقی مانند بیت‌کوین ماینر تحقق می‌یابد بسیار رضایت بخش است. حتی معمولی ترین بازیکنان و در حال حاضر ثابت شده است که مقیاس پایداری دارد.

پلتفرم پرداختی که بیت کوین ماینر را تامین می کند بر روی شبکه لایتنینگ بیت کوین ساخته شده است و به هر سازنده بازی یا برنامه امکان می دهد پرداخت های قابل برنامه ریزی بیت کوین را با استفاده از API های ساده پیاده سازی کند. این نیاز به نگرانی سازندگان بازی در مورد هرگونه مشکل یا عوارض فنی بیت کوین را از بین می برد. در عوض، آنها به سادگی یک کیف پول بازی را تأمین می کنند که معاملات را برای آنها تسهیل می کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.