بازی میلیونر انحصار ۱ میلیون دلار سرمایه اولیه را جذب کرد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. Monopoly Millionaire Game، یک GameFi با مضمون دریایی که شامل ساخت و ساز جزیره، کشت، تیراندازی و موارد دیگر است، اعلام کرد که بودجه اولیه 1 میلیون دلاری را تکمیل کرده است. با این دور از تامین مالی، MMG 10 میلیون دلار آمریکا ارزش گذاری شد. Mirana Ventures دور تأمین

کد خبر : 229440
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
بازی میلیونر انحصار ۱ میلیون دلار سرمایه اولیه را جذب کرد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. Monopoly Millionaire Game، یک GameFi با مضمون دریایی که شامل ساخت و ساز جزیره، کشت، تیراندازی و موارد دیگر است، اعلام کرد که بودجه اولیه 1 میلیون دلاری را تکمیل کرده است. با این دور از تامین مالی، MMG 10 میلیون دلار آمریکا ارزش گذاری شد.

Mirana Ventures دور تأمین مالی اولیه را رهبری کرد. سایر سرمایه گذاران برجسته عبارتند از Kernel Ventures، Mint Ventures، Crypto J و Ventorylabs.

تیم MMG گفت که از این صندوق برای کمک به تحقق دیدگاه MMG GameFi و جذب کاربران بیشتری برای شرکت در بازی‌های Web3 استفاده خواهد کرد. در MMG، بازیکنان باید NFT های Cannon را بخرند تا وارد شوند. با ورود NFT، بازیکنان می توانند جوایز ورود روزانه و جوایز P2E دریافت کنند. جوایز ورود روزانه به بازیکنان تضمین می‌کند که اصل پول خود را پس بگیرند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند توسط P2E در چرخه عمر NFT پاداش‌های بیشتری کسب کنند.

در مدل اقتصادی MMG GameFi، هر NFT یک چرخه عمر دارد، به این معنی که هر یک فقط برای مدت زمان محدودی برای P2E قابل استفاده هستند. بازیکنان باید NFT را ارتقا دهند یا زمانی که چرخه عمر آن به پایان می رسد، آن را در بازار بفروشند. آنگل، مدیر عامل بازی میلیونر مونوپولی در مصاحبه قبلی خود گفت: این به ما امکان می دهد تورم را بهتر کنترل کنیم و اکوسیستم سالم تری داشته باشیم. بیانیه مطبوعاتی در کوین تلگراف اکنون نسخه رسمی MMG GameFi راه اندازی شده است. ما از همه کاربران در سراسر جهان برای بازدید از بازی میلیونر مونوپولی استقبال می کنیم وب سایت رسمی برای دانلود و تجربه بازی.”

بازی میلیونر مونوپولی توسط اعضای گروهی که تجربه غنی در ساخت بازی در شرکت های اینترنتی مشهور جهان دارند، توسعه داده شده است. اگرچه این محصول هنوز در مراحل اولیه خود است، سرمایه گذاران معتقدند که پتانسیل رشد قابل توجهی برای اتصال بازیکنان بازی در سراسر جهان دارد.

کارتر، یکی از شرکای Mirana Ventures، در بیانیه مطبوعاتی گفت: «با صدها بازی‌ساز با تجربه و ده‌ها هزار کاربر در جهان، پتانسیل بازی میلیونر انحصاری قابل توجه است.

درباره بازی میلیونر مونوپولی

بازی میلیونر انحصار یک بازی با مضمون دریایی است که شامل فعالیت هایی مانند ساخت جزیره، پرورش، تیراندازی و غیره است. این یک بازی NFT P2E است که بر روی زنجیره BNB ساخته شده است. این یک مدل اقتصادی دوگانه را اتخاذ می کند. MMG توکن درون بازی و MMC توکن حاکمیت است.

بازیکنان از Cannon NFT برای شکار موجودات دریایی استفاده می کنند و هر شلیک توپ، سکه های طلایی را مصرف می کند که سهمیه روزانه محدودی دارند. با شکار، بازیکنان جوایز رمز MMG دریافت می کنند. Cannon NFT از سطح 1 تا 8 ستاره متفاوت است. هر چه سطح بالاتر باشد، بازیکنان سود P2E بیشتری کسب خواهند کرد. علاوه بر این، با دریافت جوایز ورود روزانه، یک بازیکن می‌تواند هزینه‌های NFT خود را به طور کامل پوشش دهد، بدون اینکه به جوایز اضافی P2E در دسترس اشاره کنیم.

هر Cannon NFT یک “چرخه زندگی” دارد. وقتی منقضی شد، بازیکن باید آن را ارتقا دهد یا در بازار بفروشد. این یک مشکل عمیق در بسیاری از بازی های GameFi را حل می کند: تورم. تیم MMG در تلاش است تا یک اکوسیستم طولانی مدت و پایدار بسازد، جایی که بازیکنان می توانند از بازی لذت ببرند، سرگرم شوند و در عین حال سود کسب کنند.

با بازدید از بازی میلیونر مونوپولی بیشتر بدانید mmggamfi.com. با دنبال کردن، با هر به روز رسانی همراه باشید MMG توییتر یا به آنها بپیوندید گروه تلگرام.

وب سایت رسمی: https://www.mmggamefi.com/
توییتر: https://twitter.com/MMG_GameFi
تلگرام: https://t.me/monopolymillionairemm

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.