بازی بتل رویال بلاک چین مبتنی بر غرب وحشی در فروشگاه Epic Games فهرست می شود – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] در 6 ژوئن، شرکت سرگرمی Web3 Gala Games اعلام کرد که بازی بلاک چین بتل رویال گریت متمرکز بر غرب وحشی به زودی از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود و برای 194 میلیون کاربر قابل دسترسی خواهد بود. کمپانی معروف Epic Games سازنده Unreal Engine و بازی های ویدیویی آنلاین محبوب

کد خبر : 213899
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
بازی بتل رویال بلاک چین مبتنی بر غرب وحشی در فروشگاه Epic Games فهرست می شود – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 6 ژوئن، شرکت سرگرمی Web3 Gala Games اعلام کرد که بازی بلاک چین بتل رویال گریت متمرکز بر غرب وحشی به زودی از طریق فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود و برای 194 میلیون کاربر قابل دسترسی خواهد بود. کمپانی معروف Epic Games سازنده Unreal Engine و بازی های ویدیویی آنلاین محبوب Fortnite و Gears of War است.

Grit مبتنی بر بلاک چین به فروشگاه Epic Games اضافه می شود Gala Games Exec می گوید فهرست حماسی مشروعیت این سبک جدید بازی را به ارمغان می آورد

فروشگاه Epic Games در حال حاضر میزبان یک بازی ویدیویی بلاک چین به نام Grit است، یک بازی بتل رویال مبتنی بر غرب وحشی که با استفاده از موتور Unreal Engine ساخته شده است. بازیکنان Grit با گروهی از تفنگداران “در مسابقه های حماسی و تیراندازی” روبرو می شوند و بازی دارای بیش از 400 نوع اسلحه قدیمی است. بازی ساخته شده توسط شرکت سرگرمی Web3 Gala Games در فروشگاه Epic Games فهرست شده است، اما در توضیحات ذکر شده است که Grit “به زودی عرضه می شود.”

بازی بتل رویال بلاک چین مبتنی بر غرب وحشی در فروشگاه Epic Games فهرست می شود
فروشگاه Epic Games در حال حاضر بازی مبتنی بر بلاک چین Grit را فهرست می کند، اما فروشگاه اشاره می کند که این بازی “به زودی عرضه می شود”.

Gala Games همچنین پشت آخرین اکسپدیشن تیراندازی اول شخص Web3 (FPS) و پلتفرم Gala Music قرار دارد. کسب‌وکار Web3 همچنین برنامه‌هایی برای راه‌اندازی یک بازی ورزشی الکترونیکی توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نام Spider Tanks دارد. به گفته جان اسوالد، رئیس بازی‌های Gala Games، Epic افزودن یک بازی مبتنی بر بلاک چین به فروشگاه بازی محبوب خود نقطه عطفی است. Epic یک پیشگام و رویایی در صنعت بازی های ویدیویی است. اسوالد در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، گفت: در دسترس بودن عناوین Gala Games در فروشگاه Epic Game مشروعیت را برای این سبک جدید از بازی به ارمغان می‌آورد.

اسوالد افزود:

دسترسی آسان به بازی‌های Web3 نقطه عطفی برای بازیکنانی است که هنوز ندیده‌اند که چگونه مالکیت دیجیتال می‌تواند تجربه بازی را غنی‌تر کند.

گالا گیمز فروش «جعبه تفنگچی» را برای Grit در رویداد Galaverse در مالت راه اندازی کرد.

علاوه بر این، گالا گیمز در حال حاضر میزبان رویداد Galaverse در مالت از 6 تا 9 ژوئن 2022 است. این شرکت فروش خود را به نام “جعبه تفنگچی” ارائه می دهد که یکی از 10000 آواتار Grit را باز می کند. اعلامیه روز دوشنبه فاش می کند که هر آواتار Grit دارای امتیازات درون بازی و ویژگی های مولد است. رویداد Galaverse همچنین تعدادی دیگر از اطلاعیه های Grit را در طی سه روز فاش خواهد کرد.

جان ماور، مدیر فنی تیم گریت گفت: «اینجا در Team Grit ما روی این اکوسیستم جدید سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و تمام ارزشی را که Web3 می‌تواند برای تجربه بازی به ارمغان بیاورد، می‌بینیم. ما از همکاری با Gala Games و حضور خود در فروشگاه Epic Games هیجان‌زده هستیم. Web3 تجربیات بازیکنان در غرب وحشی را حتی بهتر خواهد کرد.”

برچسب ها در این داستان

بازی بلاک چین، Epic، فروشگاه Epic Games، Fortnite، Gala Games، Galaverse Event، Grit، Grit Game، Grit Gaming، Last Expedition، اکوسیستم NFT، بازی های NFT، بازی های آنلاین، Spider Tanks، The Gunslinger Box Sale، Unreal، Unreal Engine، Web3، Web3 Game، غرب وحشی، بازی غرب وحشی

نظر شما در مورد لیست شدن یک بازی بلاک چین در فروشگاه Epic Games چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Grit، Gala Games

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.