بازیگر Venom 2 بار دیگر به تقابل ونوم و مرد عنکبوتی اشاره کرد!

تام هاردی بازیگر Venom 2 اخیرا آرتورکی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که به تقابل ونوم و مرد عنکبوتی اشاره دارد. بعد از اینکه The Amazing Spider-Man 2 نتوانست از پس انتظارات مالی سونی بربیاید، استودیو تصمیم گرفت قراردادی را با مارول امضا کرده و به واسطه آن اجازه دهد تارزن نیویورکی به

کد خبر : 119770
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
بازیگر Venom 2 بار دیگر به تقابل ونوم و مرد عنکبوتی اشاره کرد!


تام هاردی بازیگر Venom 2 اخیرا آرتورکی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که به تقابل ونوم و مرد عنکبوتی اشاره دارد.

بعد از اینکه The Amazing Spider-Man 2 نتوانست از پس انتظارات مالی سونی بربیاید، استودیو تصمیم گرفت قراردادی را با مارول امضا کرده و به واسطه آن اجازه دهد تارزن نیویورکی به جمع شخصیت‌های Marvel Cinematic Universe اضافه شود. با اکران Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home، قرارداد به انتها رسید و دو استودیو مجبور شدند برای تنظیم متن جدید بار دیگر مذاکره کنند. البته این بار به توافق نرسیدند تا نسخه تام هالند (Tom Holland) مرد عنکبوتی رسما از MCU خارج شود؛ اتفاقی که انتقادهای زیادی را روانه سامورایی‌ها کرد. آن‌ها در انتها تسلیم شده و قرارداد جدیدی را به امضا رساندند. این قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده که در کنار ماجراجویی در MCU، پیتر پارکر بتواند در آثار سونی هم حضور داشته باشد.

همزمان با مارول، سونی یک جهان مشترک به نام Sony’s Spider-Man Universe ایجاد کرده تا بتواند آثاری را بر اساس شخصیت‌های منفی و مکمل کمیک‌های مرد عنکبوتی ساخته و منتشر کند. Venom اولین فیلم فرنچایز بوده و در سال ۲۰۱۸ میلادی اکران شد. این اثر هیچ گونه اشاره‌ای به مرد عنکبوتی را شامل نمی‌شود اما تریلر رسمی Morbius (سومین فیلم SSMU) حدودا یک سال پیش عرضه شد و اشاره به پیتر پارکر و ماجراجویی‌هایش در بخش‌های مختلف قابل‌مشاهده است. انتشار تریلر باعث شد گمانه‌زنی‌هایی به وجود بیاید مبنی بر اینکه فرنچایزهای سونی و مارول به هم مرتبط هستند. اخیرا که Venom: Let There Be Carnage به سینما آمد، طرفداران به اطمینان کامل رسیده و در حال حاضر تنها منتظر تایید رسمی استودیوها هستند.

تام هاردی (Tom Hardy) بازیگر Venom 2 است. او چندی پیش آرتورکی را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرد که تقابل ونوم و مرد عنکبوتی را به تصویر می‌کشد. بازیگر بریتانیایی بنا به دلایلی مجبور شد پست مورد نظر را تنها چند دقیقه بعد پاک کند. با این حال، کاربران توانستند عکسی از آن تهیه کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. هاردی آرتورک را به مناسبت هالووین منتشر کرده بود اما با توجه به آنچه در انتهای Venom: Let There Be Carnage رخ داد، طرفداران مطمئن هستند اقدام او زمینه‌چینی برای حضور ادی براک در Spider-Man: No Way Home است. در ادامه می‌توانید تصویر پست را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.