بازیگر Mortal Kombat به کیانو ریوز و دانی ین در John Wick: Chapter 4 ملحق شد

طبق گزارشی که در وب سایت Deadline کار شده، هیرویوکی سانادا بازیگر Mortal Kombat با لاینزگیت به توافق رسیده و در John Wick: Chapter 4 حاضر خواهد بود. وقتی لاینزگیت تصمیم گرفت قسمت چهارم جان ویک را بسازد طرفداران به دو دسته تقسیم شدند: دسته اول، بابت بازگشت چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و کیانو ریوز

کد خبر : 67775
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
بازیگر Mortal Kombat به کیانو ریوز و دانی ین در John Wick: Chapter 4 ملحق شد


طبق گزارشی که در وب سایت Deadline کار شده، هیرویوکی سانادا بازیگر Mortal Kombat با لاینزگیت به توافق رسیده و در John Wick: Chapter 4 حاضر خواهد بود.

وقتی لاینزگیت تصمیم گرفت قسمت چهارم جان ویک را بسازد طرفداران به دو دسته تقسیم شدند: دسته اول، بابت بازگشت چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و کیانو ریوز (Keanu Reeves) و ساخت فیلمی دیگر شدیدا هیجان زده بودند؛ دسته دوم و پایانی، نگران بودند مبادا سازندگان به تکرار مکررات روی بیاورند. به هر حال، John Wick: Chapter 3 – Parabellum نوآوری زیادی در زمینه صحنه‌های اکشن داشت و بسیاری از علاقه‌مندان گمان می‌کردند امکان خلق صحنه‌های جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر وجود ندارد.

در حال حاضر زود است بخواهیم درباره صحنه‌های اکشن John Wick: Chapter 4 صحبت کنیم اما با قاطعیت می‌توان گفت بازیگران شاخصی در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. به غیر از بازیگران اصلی مجموعه مانند کیانو ریوز و لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) که برای ایفای نقش‌های خود بازمی‌گردند، طی ماه‌های گذشته شاهد اضافه شدن بازیگران مشهوری به تیم بوده‌ایم. دانی ین (Donnie Yen) یکی از آن‌ها است. او در سال‌های نه چندان دور یکی از پردرآمدترین بازیگران چین بوده و حالا هم محبوبیت بسیار زیادی در این کشور دارد. ین اخیرا در مجموعه فیلم‌های موفق ایپ من حضور داشته است. به این مورد باید بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård) را افزود با که نقش دلقک در سری فیلم‌های It شناخته می‌شود.

وب سایت Deadline با انتشار یک گزارشی اختصاصی از پیوستن هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) به John Wick: Chapter 4 خبر داده است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او موجود نبوده و نمی‌دانیم به عنوان دوست یا دشمن جان ویک جلوی دوربین حاضر می‌شود. سانادا در حالی که تنها ۵ سال داشت وارد حوزه بازیگری شد و طی چند دهه گذشته به فعالیت در آن ادامه داده است. او با حضور The Last Samurai توانست به نامی شناخته شده در جهان تبدیل شده و حضور خود در آثار آمریکایی بیشتری را زمینه‌چینی کند. سانادا طی سال‌های اخیر در فیلم‌های شاخصی حاضر بوده که برای مثال می‌توان Avengers: Endgame ،The Wolverine و Mortal Kombat را نام برد.

طی روزهای گذشته گزارشی غیررسمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) مشغول مذاکره با لاینزگیت است تا به John Wick: Chapter 4 پیوسته و یکی از نقش‌ها را بر عهده بگیرد. اسنایپس در حال حاضر جایگاهی در مرکز توجه‌ها ندارد اما در یک برهه زمانی و به لطف مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی Blade چهره پرطرفداری به شمار می‌رفت. در حالی که طرفداران منتظر بودند حضور او در Chapter 4 رسمی شود، یکی از خبرنگاران The Hollywood Reporter این موضوع را به صورت کامل رد کرد. به گفته او، اسنایپس در یک برهه زمانی مشغول مذاکره با استودیو بود اما صحبت‌ها نتیجه‌‎بخش نبوده است.

در انتها، لازم به ذکر است چهارمین فیلم جان ویک در تاریخ ۶ خردادس ال ۱۴۰۱ (مصادف با ۲۷ مه سال ۲۰۲۲ میلادی) به سینماها خواهد آمد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.