بازیگر Batman Returns خواهان فرصتی دوباره برای درخشش است

[ad_1] دنی دویتو بازیگر Batman Returns در بخشی از مصاحبه جدید خود با وب سایت Forbes به ایفای دوباره نقش پنگوئن ابراز علاقه کرده است. ـیم برتون (Tim Burton) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین فیلمسازان آمریکایی است. او به عنوان سومین اثر سینمایی خود روی اقتباس بتمن کار کرد که نهایتا با نام Batman در

کد خبر : 136788
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
بازیگر Batman Returns خواهان فرصتی دوباره برای درخشش است

[ad_1]

دنی دویتو بازیگر Batman Returns در بخشی از مصاحبه جدید خود با وب سایت Forbes به ایفای دوباره نقش پنگوئن ابراز علاقه کرده است.

ـیم برتون (Tim Burton) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین فیلمسازان آمریکایی است. او به عنوان سومین اثر سینمایی خود روی اقتباس بتمن کار کرد که نهایتا با نام Batman در سال ۱۹۸۹ میلادی اکران شد. محصول وارنر جدا از برانگیختن تحسین منتقدان و فروشی عالی در باکس آفیس جهانی، تاثیرات غیرقابل‌انکاری بر جای گذاشت. موفقیت‌های این اثر باعث شد وارنر Batman: The Animated Series را بسازد که یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی تاریخ به شمار می‌رود. همچنین برخی از کارشناسان Batman را زمینه‌ساز فیلم‌های ابرقهرمانی مدرن می‌دانند.

دنباله Batman با نام Batman Returnsدر سال ۱۹۹۲ میلادی روی پرده نقره‌ای آمد و تقابل شوالیه تاریکی با شخصیت‌های کتوومن و پنگوئن را به تصویر می‌کشد. قسمت دوم به هیچ وجه نتوانست موفقیت‌های برادر بزرگتر خود را در زمینه بازخوردهای دریافتی و فروش جهانی تکرار کند. با این حال، نقاط قوتی دارد که نمی‌توان نادیده‌شان گرفت. یکی از آن‌‌ها، نقش‌آفرینی دنی دویتو (Danny DeVito) به عنوان اوسوالد کابلپات/پنگوئن است. اوسوالد در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمد اما از آنجایی که شکل و شمایل عجیبی داشت، از سوی والدین ترد شد. او سال‌های بعد زندگی خود را با پنگوئن‌ها گذراند و همین موضوع باعث شده از لحاظ رفتار و عادت‌های غذایی شباهت بسیار زیادی به آن‌ها داشته باشد.

دنی دویتو اخیرا پای گفتگو با وب سایت Forbes نشسته و در بخشی از آن پیرامون میراثی صحبت کرد که Batman Returns از خود بر جای گذاشت. بازیگر آمریکایی همچنین ابراز علاقه کرده تا بازگشته و بار دیگر اوسوالد کابلپات را جلوی دوربین به تصویر بکشد، به خصوص اینکه شخصیت مزبور از اتفاقات پایان فیلم جان سالم به در برد. در ادامه می‌توانید جملات بازیگر Batman Returns را مطالعه کنید:

فکر می‌کنم بازگشت پنگوئن امکانپذیر باشد اما این اتفاق کاملا به تیم برتون بستگی دارد؛ [باید دید] او می‌خواهد چنین کاری انجام دهد یا نه. حرف من این است که بازگشت پنگون محتمل است چون در انتهای فیلم نمرد.

می‌توانستیم همان موقع ادامه را بسازیم چون واقعا فیلم عالی‌ای بود. آن‌ها فرصت ایفای نقش پنگوئن را در اختیارم قرار دادند و بابتش بسیار متشکر هستم. دوست دارم دوباره آن نقش را ایفا کنم؟ چرا که نه. تجربه عالی‌ای برای من بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.