بازیگر پرنسس لیا در سریال Obi-Wan Kenobi مشخص شد

[ad_1] وب سایت Cinelinx با انتشار یک گزارش اختصاصی و جدید بازیگر پرنسس لیا در سریال Obi-Wan Kenobi را معرفی کرده است. اگرچه سه‌گانه پیش درآمد جنگ ستارگان که بین سال‌های ۱۹۹۹ الی ۲۰۰۵ میلادی به سینماها آمد چندان به مذاق طرفداران قدیمی خوش نیامد، نقاط قوتی دارد که به راحتی نمی‌توان از کنارشان گذشت.

کد خبر : 79220
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
بازیگر پرنسس لیا در سریال Obi-Wan Kenobi مشخص شد

[ad_1]

وب سایت Cinelinx با انتشار یک گزارش اختصاصی و جدید بازیگر پرنسس لیا در سریال Obi-Wan Kenobi را معرفی کرده است.

اگرچه سه‌گانه پیش درآمد جنگ ستارگان که بین سال‌های ۱۹۹۹ الی ۲۰۰۵ میلادی به سینماها آمد چندان به مذاق طرفداران قدیمی خوش نیامد، نقاط قوتی دارد که به راحتی نمی‌توان از کنارشان گذشت. یکی از نقاط قوت، ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) بود که نسخه میانسال اوبی-وان کنوبی را جلوی دوربین به تصویر کشید. عملکرد او به قدری عالی بود که طرفداران خواهان ساخته شدن فیلمی اختصاصی با محوریت او شدند. این پروژه حتی وارد فازهای اولیه تولید شد اما سرانجام خوشی نداشت تا نهایتا ساخت سریالش در دستور کار قرار بگیرد. مطابق انتظار، مک‌گرگور برای ایفای نقش خود بازمی‌گردد.

داستان سریال Obi-Wan Kenobi پس از Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith جریان داشته و در ابتدا اوبی-وان کنوبی را در سیاره تتویین نشان می‌دهد. او در ادامه و طی اتفاقاتی مجبور می‌شود یک ماجراجویی را آغاز کند. علی‌رغم سیاست‌های سختگیرانه لوکاس فیلم و والت دیزنی، اطلاعاتی به فضای مجازی راه یافته است. طبق شایعه‌ها، نسخه‌های نونهال لوک و لیا در داستان حضور دارند. در صورتی که حافظه‌تان یاری نمی‌کند، باید بگوییم فرزندان آناکین اسکای واکر از یکدیگر جدا شدند تا او قادر نباشد انرژی‌شان را حس کند و آن‌ها را بیابد. در زمان رخ دادن اتفاقات داستان، لوک در سیاره تتویین و لیا هم در سیاره آلدران حضور دارد.

وب سایت Cinelinx در تازه‌ترین گزارش اختصاصی خود بازیگر پرنسس لیا در سریال Obi-Wan Kenobi را معرفی کرده است. بر این اساس، نقش مزبور به ویوین لایرا (Vivien Lyra) سپرده شد. او بازیگر کم سن و سالی محسوب شده و در پرونده هنری‌اش نام‌های Bird Box و We Can be Heroes دیده می‌شود. نگارنده مطلب همچنین مدعی شد پرنسس اهمیت بالایی در داستان داشته و به نوعی می‌توان او را عامل اصلی اتفاقات دانست؛ اتفاقاتی که منجر به ماجراجویی اوبی-وان کنوبی می‌شوند. در حال حاضر اطلاعاتی از بازیگر نسخه نونهال لوک اسکای واکر در دسترس نیست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.