بازیگر نقش هری پاتر میلی به حضور در فیلم Harry Potter And The Cursed Child ندارد

طبق جدیدترین مصاحبه دنیل رادکلیف (Daniel Radcliffe)، ظاهرا بازیگر نقش هری پاتر چندان هم علاقه‌ای به ایفای دوباره این نقش در فیلم Harry Potter And The Cursed Child ندارد. سری فیلم‌های هری پاتر تا همیشه در ذهن و خاطره طرفداران و نوجوانانی خواهد ماند که حدود دو دهه پیش، با تماشای اولین اثر سینمایی Harry

کد خبر : 181822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
بازیگر نقش هری پاتر میلی به حضور در فیلم Harry Potter And The Cursed Child ندارد


طبق جدیدترین مصاحبه دنیل رادکلیف (Daniel Radcliffe)، ظاهرا بازیگر نقش هری پاتر چندان هم علاقه‌ای به ایفای دوباره این نقش در فیلم Harry Potter And The Cursed Child ندارد.

سری فیلم‌های هری پاتر تا همیشه در ذهن و خاطره طرفداران و نوجوانانی خواهد ماند که حدود دو دهه پیش، با تماشای اولین اثر سینمایی Harry Potter یا خواندن کتاب‌های آن، آرزو کردند که ای کاش جادو در جهان واقعی هم وجود داشت! با این حال، پس از تماشای روند پیشرفت هری و دوستانش در این سری، بالاخره ماجرای اسمش را نبر در سال ۲۰۱۱ تمام شد؛ در حالی که جهان Wizarding World هنوز روایت‌های دیگری را برای نمایش دادن داشت و بعد از اتمام سری هری پاتر، خبر ساخت پنج فیلم در سری Fantastic Beasts تایید شد.

اما سری Fantastic Beasts که امسال سومین اثر آن هم اکران می‌شود، در زمانی بسیار پیش‌تر از اتفاقات فیلم‌های هری روایت می‌شود و عملا هیچ خبری از پاتر و دوستانش در آن نیست. با این وجود، وقتی اوضاع برای طرفداران جالب شد که ناگهان فیلمنامه‌ای تحت عنوان Harry Potter And The Cursed Child نوشته شد و افرادی موفق شدند تا داستان آن را خوانده و برای دیگران بازگو کنند!

این روایت جدید که ۱۹ سال بعد از اتفاقات فیلم Harry Potter And The Deathly Hallows اتفاق می‌افتد، درباره فرزندان هری، هرماینی (Hermione) و ران (Ron) خواهد لود که حال خود به اعضای تیم تدریس در هاگوارتز تبدیل شده‌اند و بچه‌های آن‌ها، دردسرسازهای جدید هستند. این اثر که داستان را به سمت سفر در زمان برای نجات سدریک دیگوری (Cedric Degory) می‌کشاند، رسما این پتانسیل را دارد تا به عنوان یکی از بهترین دنباله‌های تاریخ سینما بر داستان سری هری پاتر ساخته شود، اما برای انجام این کار مشکلات فراوانی وجود دارد که یکی از آن‌ها، نداشتن برخی از بازیگران قدیمی برای ایفای نقش‌های خود خواهد بود.

اما مورد اصلی که باعث می‌شود تا فیلم Harry Potter And The Cursed Child شاید هرگز ساخته نشود، عدم تمایل بازیگر نقش هری پاتر یا همان دنیل رادکلیف، برای ایفای دوباره نقش «پسری که زنده ماند» خواهد بود!

چرا بازیگر نقش هری پاتر بازی در فیلم جدید را رد می‌کند؟



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.