بازیگر نقش متیو پری در فیلم زندگی‌ اش فاش شد

[ad_1] پس از مرگ ناگهانی و ناراحت‌کننده متیو پری، فاش شد که این بازیگر در فکر ساخت یک فیلم در مورد زندگی خودش بوده است. ما هنوز نمی دانیم که این اتفاق می‌افتد یا نه، اما اکنون مشخص است که چه کسی می‌تواند نقش اصلی متیو پری را در این فیلم بازی کند. هفته گذشته،

کد خبر : 440409
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۵۴
بازیگر نقش متیو پری در فیلم زندگی‌ اش فاش شد

[ad_1]

زک افرون

پس از مرگ ناگهانی و ناراحت‌کننده متیو پری، فاش شد که این بازیگر در فکر ساخت یک فیلم در مورد زندگی خودش بوده است. ما هنوز نمی دانیم که این اتفاق می‌افتد یا نه، اما اکنون مشخص است که چه کسی می‌تواند نقش اصلی متیو پری را در این فیلم بازی کند.

هفته گذشته، آتنا کرازبی، زنی که روز قبل از مرگ پری در حال ناهار با پری دیده شد، اشاره کرد که این بازیگر برنامه‌هایی برای صحبت کردن با زک افرون جهت ساخت فیلم زندگی نامه‌اش داشت.

زک افرون؛ بازیگر نقش متیو پری در فیلم زندگیش

متیو پری گفت که می‌خواهد فیلمی در مورد زندگی‌اش بسازد. او در گذشته با زک افرون در یک فیلم کار کرده بود و گفت که می‌خواهم زک افرون نقش جوانی ام را در فیلم بازی کند.

او خیلی مشتاق بود که چیزهایی درباره داستان زندگی‌اش و رهایی از شر اعتیاد به اشتراک بگذارد با این هدف که به آدم‌هایی که گرفتار این مشکل هستند کمک کند.

پس از انتشار این اطلاعات، زک افرون به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که متیو پری در این فکر بوده که او در فیلم زندگی نامه اش بازی کند. افرون در اولین اکران فیلم جدیدش گفت: «برایم باعث افتخار است. این کار خارق‌العاده خواهد شد و البته، من هنوز از این واقعیت که او رفته است واقعاً متأثر هستم. بله، ببینیم چه می‌شود.»

پری و افرون قبلاً در سال 2009 در کمدی فانتزی 17 Again همبازی بودند. در همین فیلم بود که افرون نسخه جوان شخصیت پری را به تصویر کشید.

متیو پری

افرون همچنین خاطرات خوبی را که از فیلمبرداری در کنار بازیگر Friends دارد، بازگو می‌کند: «[پری] برای من یک معلم بود و ما با هم فیلم بسیار جالبی ساختیم. به او نگاه می‌کردم، زمان بندی کمدی را از این مرد یاد می‌گرفتم. منظورم این است که وقتی فیلم «17 دوباره» را فیلمبرداری می‌کردیم، برای من خیلی دور از واقعیت و شگفت‌انگیز بود که به آن طرف نگاه کنم و او حضور داشته باشد. من از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام، از تمام زندگی‌اش!»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.