بازیگر نقش بلک ویدو برای مسائل مالی از مارول شکایت می‌کند!

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، بازیگر نقش بلک ویدو اخیرا اظهار کرده که به دلیل پخش فیلم Black Widow از شبکه استریم دیزنی پلاس، قصد شکایت از مارول برای کنار گذاشتن قواعد مربوط به قراردادش را دارد! هنگامی که قرار بود تا در سال ۲۰۲۰ فیلم اختصاصی شخصیت بلک ویدو با همان نام Black Widow استارت

کد خبر : 83783
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
بازیگر نقش بلک ویدو برای مسائل مالی از مارول شکایت می‌کند!


اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، بازیگر نقش بلک ویدو اخیرا اظهار کرده که به دلیل پخش فیلم Black Widow از شبکه استریم دیزنی پلاس، قصد شکایت از مارول برای کنار گذاشتن قواعد مربوط به قراردادش را دارد!

هنگامی که قرار بود تا در سال ۲۰۲۰ فیلم اختصاصی شخصیت بلک ویدو با همان نام Black Widow استارت فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را بزند، ویروس کرونا مانع این حرکت شد تا سینماها به مدت بیش از یک سال تعطیل شوند. این اقدام عملا با تاخیر فیلم‌های بسیاری از جمله سریع و خشن 9 همراه شد و از طرفی برای کمپانی مارول، سالی خالی از برنامه را کنار گذاشت تا طرفداران دنیای سینمایی آن مدت‌ها شاهد حضور ابرقهرمانان مورد علاقه خود نباشند. این در حالی است که با یک تغییر کلی در برنامه پخش فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، در واقع این سریال‌ها بودند که جای آثار سینمایی که قرار بود روی پرده سینما اکران شوند را گرفتند تا WandaVision به عنوان اولین مجموعه کوتاه دیزنی پلاس پخش شود.

به هر حال شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که یک سریال، بتواند به اندازه یک فیلم سینمایی و چه بسا بیشتر موفق شود و WandaVision این کار را به نحو احسن، با اتفافاتی که مستقیما روی دنیای سینمایی مارول تاثیر دارند انجام داد. همچنین به دنبال این سریال نوبت به The Falcon And The Winter Soldier رسید که بُعد دیگری از جهان سینمایی مارول را بررسی کرده و به روایت میراث کاپیتان آمریکا و سپر معروفی که به سم ویلسون (Sam Wilson) واگذار شده بود می‌پرداخت. با این وجود شاید مهم‌ترین و در عین حال بهترین سریالی که تا به حال از شبکه دیزنی پلاس پخش شده باشد را باید Loki بدانیم که اتفاقات آن به کلی یک معرفی‌نامه از وقایع فاز چهارم را در اختیار بینندگان قرار می‌داد.

حال فکرش را بکنید که در میان معرفی سازمانی بسیار قدرتمند به نام TVA (که از سنگ‌های ابدیت برای نگه داشتن کاغذ استفاده می‌کنند) و تهدیدی بزرگ‌تر از ابرشرور فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، به یکباره فیلم Black Widow پخش می‌شود. شکی وجود ندارد که شکل‌گیری مولتی ورس و ممکن شدن هرچیزی مانند اضافه شدن دیگر شخصیت‌های اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول یا حتی دیدن شخصیت‌هایی از جهان موازی، می‌تواند خیلی بیشتر از مبارزات اکشن بلک ویدو نظر کاربران را جلب کند؛ و این یعنی فیلم اختصاصی بلک ویدو در زمانی که باید و شاید پخش نشد.

همچنین به دنبال این اکران پر تاخیر، دیدیم که به جز سینماها، فیلم Black Widow در شبکه استریم دیزنی پلاس نیز پخش شد که تا حدودی اوضاع را برای سود مالی آن نامساعد می‌کند؛ موردی که عملا باعث شده تا اسکارلت جوهانسون به شدت با آن مخالف بوده و حال از وضعیت ایجاد شده شکایت کند!

وقتی بازیگر نقش بلک ویدو سود فیلمش را دست کم می‌گیرد!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.