بازیگر نقش اصلی فیلم Batgirl مشخص شده است

[ad_1] وب سایت The Hollywood Reporter با انتشار یک گزارش فاش کرد چه کسی به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم Batgirl انتخاب شده است. وقتی به تاریخ کمیک بوک‌ها نگاهی می‌اندازیم، متوجه می‌شویم نسخه‌های مختلفی از یک ابرقهرمان وجود دارد،؛ موضوعی که برای بت گرل هم صدق می‌کند. در حال حاضر بارابارا گوردون محبوبترین نسخه

کد خبر : 80906
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
بازیگر نقش اصلی فیلم Batgirl مشخص شده است

[ad_1]

وب سایت The Hollywood Reporter با انتشار یک گزارش فاش کرد چه کسی به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم Batgirl انتخاب شده است.

وقتی به تاریخ کمیک بوک‌ها نگاهی می‌اندازیم، متوجه می‌شویم نسخه‌های مختلفی از یک ابرقهرمان وجود دارد،؛ موضوعی که برای بت گرل هم صدق می‌کند. در حال حاضر بارابارا گوردون محبوبترین نسخه این ابرقهرمان به شمار می‌رود. او دختر کمیسر گوردون بوده، کارآگاهی باتجربه به شمار رفته و یکی از معدود افرادی است که از حملات جوکر در A Killing Joke جان سالم به در برد. با در نظر گرفتن محبوبیت بالا، طبیعی است که باربارا سابقه نسبتا طولانی‌ای در دنیای لایو اکشن داشته باشد. او نخستین بار در سریال Batman محصول سال ۱۹۹۶ میلادی حاضر شد. سپس در سریال Birds of Prey حضور یافت و بعد از آن به Batman & Robin پیوست. به این موارد باید سریال‌های Gotham و Titans را افزود.

وارنر و دی‌سی فیلمز در مارس ۲۰۱۷ میلادی اعلام کردند جاس ویدون (Joss Whedon) مشغول مذاکره است تا وظیفه نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کننده اولین فیلم اختصاصی بت گرل را بر عهده بگیرد. مذاکره نتیجه‌بخش بود و حتی برنامه‌ریزی‌ها برای شروع فیلمبرداری انجام گرفت اما ویدون بنا به دلایلی ترجیح داد از پروژه کنار برود. وارنر که تحت تاثیر عملکرد کریستینا هادسون (Christina Hodson) در فیلم Birds of Prey قرار گرفته بود، او را به عنوان نویسنده فیلمنامه انتخاب کرد. اخیرا هم عادل العربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah) وظیفه کارگردانی را بر عهده گرفته‌اند.

وب سایت The Hollywood Reporter در تازه‌ترین گزارش اختصاصی خود مدعی شد لسلی گریس (Leslie Grace) به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم Batgirl انتخاب شده است. او دهه سوم زندگی خود را پشت سر می‌گذارد و حوزه اصلی فعالیت‌هایش خوانندگی و ترانه‌نویسی است. با این حال، چندی پیش به واسطه فیلم سینمایی In the Heights وارد حوزه بازیگری شد. در ضمن، لسلی با انتشار یک متن کوتاه به گزارش هالیوود ریپورتر واکنش نشان داد و آن را تایید کرد. او همچنین گفت هیجان بسیار بالایی برا ایفای نقش باربارا گوردون دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.