بازیگر فیلم سوپرمن سیاه پوست چه کسی خواهد بود؟ رسانه سرگرمی

این سوال بدون شک حدس و گمان‌های بسیاری را به موضوع اضافه می‌کند، اما برای رهبری پروژه می‌توان در میان نام کارگردان‌های مشهور، لیستی متشکل از استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr.) کارگردان فیلم Creed II، جی دی دیلارد (J.D Dillard)، رجینا کینگ (Regina King) و شاکا کینگ (Shaka King) را مشاهده کرد که همگی

کد خبر : 50763
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
بازیگر فیلم سوپرمن سیاه پوست چه کسی خواهد بود؟ رسانه سرگرمی


این سوال بدون شک حدس و گمان‌های بسیاری را به موضوع اضافه می‌کند، اما برای رهبری پروژه می‌توان در میان نام کارگردان‌های مشهور، لیستی متشکل از استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr.) کارگردان فیلم Creed II، جی دی دیلارد (J.D Dillard)، رجینا کینگ (Regina King) و شاکا کینگ (Shaka King) را مشاهده کرد که همگی سیاه پوست هستند. با این حال جالب است بدانید که همین لیست در رادار کمپانی مارول برای کارگردانی فیلم Blade هم دیده می‌شود تا رقابت بین دی سی و مارول در این زمینه هم به اوج برسد. در حالی که متن فیلمنامه سوپرمن سیاه پوست تا اواخر سال جاری میلادی توسط کوتس کامل نشده و از طرفی نیز کمپانی مارول عجله‌ای برای ساخت و اکران فیلم Blade تا اواسط ۲۰۲۲ ندارد.

با این وجود حتی اگر هم کارگردان پروژه بعدی فیلم سوپرمن با محوریت شخصیت اصلی سیاه پوست فردی مشهور باشد، احتمال دارد که بازیگر آن از میان هنرمندان ناشناخته انتخاب شود. درست به مانند برایان سینگر (Bryan Singer) در فیلم Superman Returns و هنری کاویل (Henry Cavill) در فیلم Man of Steel که در سال ۲۰۱۳ اکران شد. این در حالی است که هر دو این فیلم‌ها به ترتیب ۳۹۱ و ۶۶۸ میلیون دلار فروش جهانی داشته‌اند که هرگز برای چنین پروژه‌های بزرگی مناسب نیست. به نحوی که برای مقایسه، می‌توان فیلم Joker با ۱.۰۷ میلیارد دلار و فیلم Aquaman با ۱.۱۵ میلیارد دلار فروش جهانی را مثال زد که ظاهرا موفقیت مدنظر را کسب کرده‌اند. شاید هم طبق شایعه‌های منتشر شده، مایکل بی. جردن (Micheal B. Jordan)، ستاره سری فیلم‌های Creed مرد پولادین بعدی باشد.

به هر حال انتخاب سوپرمن جدید، می‌تواند مهره بسیار تعیین کننده‌ای برای آینده جهان DC باشد. چراکه پس از به فراموشی سپردن جهان DCEU که توسط زک اسنایدر ساخته شده بود، حال تنها برخی شخصیت‌ها مانند واندر وومن (Wonder Woman) با بازی گل گدوت، آکوامن (Aquaman) با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) و فلش (The Flash) با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) باقی مانده‌اند. با این وجود، فیلم آینده فلش قرار است تا کمی به این بی‌نظمی نظم بدهد و جهان‌های موازی را تایید کند تا در آن تمامی فیلم‌ها و سریال‌های حاضر در دنیای DC با همدیگر در ارتباط باشند.

با این وجود همچنان The Batman و Joker همراه با فیلم سوپرمن سیاه پوست همگی خارج از جهان سینمایی آینده DC خواهند بود. به گفته کوتس، او قرار است تا داستان را دقیقا مشابه با آنچه که در کتاب‌های کمیک آورده شده بازنویسی کند و جریان آن هیچ ارتباطی با سایر فیلم‌های جهان سینمایی دی سی نخواهد داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.