بازیگر جدید نقش دکتر مصدق معرفی شد

هادی مرزبان این روزها تمرین تازه‌ترین نمایش خود را آغاز کرده است؛ نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» که مرزبان سال‌هاست آرزوی اجرای آن را دارد. او پیش‌تر اعلام کرده بود که فرهاد آییش در این اثر نمایشی،  نقش دکتر نون را ایفا می‌کند و حالا به ایسنا خبر می‌دهد که

کد خبر : 152845
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
بازیگر جدید نقش دکتر مصدق معرفی شد



هادی مرزبان این روزها تمرین تازه‌ترین نمایش خود را آغاز کرده است؛ نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» که مرزبان سال‌هاست آرزوی اجرای آن را دارد. او پیش‌تر اعلام کرده بود که فرهاد آییش در این اثر نمایشی،  نقش دکتر نون را ایفا می‌کند و حالا به ایسنا خبر می‌دهد که صدرالدین زاهد هم نقش دکتر مصدق را بازی خواهد کرد.

زاهد از بازیگران باسابقه تئاتر است که علاوه بر بازیگری در کارگردانی هم صاحب تجربه است و سال‌ها در ایران و فرانسه فعالیت کرده است.  او بعد از بازگشت به ایران دوره‌های آموزشی گوناگونی را برای هنرجویان علاقه‌مند به بازیگری برگزار کرده و دیگر بازیگری است که اوایل سال آینده بازی در نقش دکتر محمد مصدق را تجربه خواهد کرد. جالب این است که آییش پیش از این سه بار نقش دکتر مصدق را در آثار گوناگون بازی کرده است و حالا در این نمایش، نقش یکی از دوستان مصدق را ایفا می‌کند.

در کنار این دو بازیگر، شیوا مکی‌نیان، زهره پرتوی، علی خازنی و فائزه ذکاوتی هم در این اثر نمایشی بازی خواهند کرد. قرار است یک بازیگر شناخته شده دیگر نقش بازیگر اول زن را در این نمایش بازی کند که به زودی معرفی خواهد شد. ضمن اینکه دیگر بازیگران و گروه اجرایی نمایش هم در اخبار بعدی اعلام می‌شوند.

هادی مرزبان این روزها مشغول تمرین این نمایش است تا براساس قول و قراری که با تئاتر شهر دارد، جدیدترین اثر نمایشی خود را از اوایل فروردین سال ۱۴۰۱ در تالار اصلی این مجموعه روی صحنه ببرد.

نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» که براساس داستانی به همین نام از شهرام رحیمیان اجرا می‌شود، بستری عاشقانه و سیاسی دارد که در خلاصه داستان آن آمده: «اسفندیار و ملک‌تاج از کودکی چنان به هم علاقه‌مند بودند که دقیقه‌ای از یکدیگر جدا نمی‌شدند و عشق آتشین آن دو به ازدواج انجامید. حال در کودتای ۱۳۳۲ از اسفندیار (دکتر نون) که از یاران نزدیک و وفادار دکتر مصدق است، خواسته می‌شود مصاحبه‌ای ضد نخست وزیر انجام دهد که با مخالفت او مواجه می‌شود. اسفندیار به زندان می‌افتد و ساواک برای انجام مصاحبه به انواع شکنجه متوسل و هر بار با مقاومت دکتر نون روبرو می‌شود تا اینکه پای ملک‌تاج به میان می‌آید و جدال میان عشق و وفاداری به نخست وزیر آغاز می‌شود… »

۵۸۲۵۹



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.