بازیگران «اتاق» کرونا گرفتند/ انصراف از جشنواره

انوشه زاهدی تهیه‌کننده نمایش «اتاق» به کارگردانی زنده‌یاد ساشا کشوادی که قرار بود در روز دوشنبه ۲۵ بهمن در بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برود، درباره انصراف گروه از اجرا در جشنواره، گفت: گروه نمایش «اتاق» با ذوق و شوق فراوان از اینکه در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه خواهیم رفت تمرین‌های نمایش را شروع

کد خبر : 165114
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
بازیگران «اتاق» کرونا گرفتند/ انصراف از جشنواره



انوشه زاهدی تهیه‌کننده نمایش «اتاق» به کارگردانی زنده‌یاد ساشا کشوادی که قرار بود در روز دوشنبه ۲۵ بهمن در بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برود، درباره انصراف گروه از اجرا در جشنواره، گفت: گروه نمایش «اتاق» با ذوق و شوق فراوان از اینکه در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه خواهیم رفت تمرین‌های نمایش را شروع کردیم ولی بعد از مدتی تمرین تعدادی از بازیگران مبتلا به ویروس کرونا شدند. این در حالی است که نمایش «اتاق» دارای ۲۰ بازیگر است و به همین خاطر خیلی نگران سلامت اعضای گروه شدم.

وی یادآور شد: رسالت و موضوع نمایش «اتاق» حمایت و قدردانی از کادر درمان و زحماتی است که آن‌ها در دوران کرونا متقبل شده‌اند. با توجه به رسالت نمایش و همچنین ابتلای تعدادی از بازیگران به کرونا و حفظ سلامتی اعضای گروه، تصمیم گرفتیم که از اجرای «اتاق» در چهلمین جشنواره تئاتر فجر انصراف دهیم.

زاهدی تأکید کرد: وقتی در گروه درباره این تصمیم‌گیری صحبت می‌کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما نباید بر خلاف رسالت نمایش‌مان که حمایت و قدردانی از کادر درمان است، با ابتلای تعداد بیشتری از بازیگران به ویروس کرونا بار مضاعفی برای کادر درمان ایجاد کنیم. ضمن اینکه حفظ سلامتی اعضای گروه برای‌مان اهمیت بالایی داشت.

تهیه‌کننده نمایش «اتاق» ضمن ابراز خوشحالی از محدود شدن ظرفیت سالن‌های جشنواره، گفت: با توجه به موج جدید شیوع ویروس کرونا تدبیر جشنواره برای پخش آثار از طریق پلتفرم‌ها و استفاده ۳۰ درصدی از ظرفیت سالن‌ها بسیار به جا است زیرا حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان تئاتر در اولویت قرار دارد. نباید این مهم را نادیده بگیریم که با توجه به موج جدید شیوع کرونا تمرین‌های گروه‌ها در پلاتوها ریسک بالایی دارد.

وی ضمن قدردانی از دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که اجازه حضور نمایش «اتاق» در بخش مهمان و غیررقابتی جشنواره را داده بود، اظهار کرد: ما قصد داشتیم نمایش «اتاق» را به خاطر زنده‌یاد ساشا کشوادی در جشنواره تئاتر فجر اجرا کنیم ولی به دلیل شرایط کرونایی و نگرانی برای سلامت اعضای گروه این امر میسر نشد، به همین دلیل انصراف خود از اجرا در جشنواره تئاتر فجر را به صورت کتبی به دبیرخانه جشنواره ارائه دادیم.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.