بازیکن جنجالی پرسپولیس هشت‌پا شد

حامد لک پس از اینکه تصمیم به جدایی از پرسپولیس و حضور در مس رفسنجان گرفت، شرایط خوبی در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر داشته و نمایشی ارائه داده که در جریان مسابقه و ۳۶۰ دقیقه سپری شده، هیچ گلی در جریان مسابقه دریافت نکرده است. دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان در نخستین

کد خبر : 250213
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۵۴
بازیکن جنجالی پرسپولیس هشت‌پا شد



حامد لک پس از اینکه تصمیم به جدایی از پرسپولیس و حضور در مس رفسنجان گرفت، شرایط خوبی در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر داشته و نمایشی ارائه داده که در جریان مسابقه و ۳۶۰ دقیقه سپری شده، هیچ گلی در جریان مسابقه دریافت نکرده است.

دروازه‌بان با تجربه مس رفسنجان در نخستین مسابقه فصل مقابل نساجی مازندران و تیم سابق خود عملکرد مطمئن و کم‌نقصی داشت و فقط یکبار از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش را باز شده دید، اما پس از آن در سه دیدار سخت برابر گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

حامد لک در سه دیدار متوالی مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی، مهدی تارتار و سید مهدی رحمتی توانسته با واکنش‌ها یا خروج‌های موفق خود دروازه مس رفسنجان را بسته نگه دارد تا در شرایطی که تیمش با بدشانسی در سه مسابقه پیاپی موفق به گلزنی نشده، هیچ گلی هم دریافت نکند و آمار خوبی در میان تمام تیم‌ها در کنار پرسپولیس بر جای بگذارد.

تنها عاملی که موجب شده حامد لک تعداد کلین‌شیت‌های برابری با پرسپولیس و تیم دو فصل اخیرش نداشته باشد، پنالتی هفته اول حامد شیری بوده و اگر آن پنالتی مشکوک به ضرر مس رفسنجان اعلام نمی‌شد، در حال حاضر این دروازه‌بان هم در هر چهار مسابقه این فصل موفق به ثبت کلین‌شیت شده بود.

حامد لک در هفته آینده جدال حساس و جذاب دیگری همراه مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان برگزار می‌کند و برابر تیمی قرار می‌گیرد که یک فصل برای آن به میدان رفته و تنها چهار باخت در طول یک‌سال همراه با فولاد تجربه کرده و حالا باید دید برابر تیم و سرمربی پیشین خود چه عملکردی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.