بازیابی USDCHF با به چالش کشیدن سطوح فنی کلیدی پیشرفت می کند

[ad_1] USDCHF به سمت اصلاحی 38.2% حرکت می کند دیروز، USDCHF روند پایین تری داشت، با این جفت 1.82 درصد در هفته کاهش یافت، که بیشترین کاهش خود را از هفته 7 نوامبر نشان می دهد. قیمت باید حداقل از آن خط روند افزایش یابد (پست دیروز را اینجا ببینید). علاوه بر این، کاهش 38.2

کد خبر : 346354
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۶
بازیابی USDCHF با به چالش کشیدن سطوح فنی کلیدی پیشرفت می کند

[ad_1]

USDCHF به سمت اصلاحی 38.2% حرکت می کند

دیروز، USDCHF روند پایین تری داشت، با این جفت 1.82 درصد در هفته کاهش یافت، که بیشترین کاهش خود را از هفته 7 نوامبر نشان می دهد. قیمت باید حداقل از آن خط روند افزایش یابد (پست دیروز را اینجا ببینید). علاوه بر این، کاهش 38.2 درصدی کاهش از اوج این هفته به پایین در 0.89587 به عنوان یکی دیگر از اهداف صعودی ضروری برای کنترل بیشتر خریداران شناسایی شد. به طور مشخص نوشتم:

اگر قرار است قیمت شروع به بازگشت کند، بازگشت به بالای آن خط روند (در حال حرکت پایین تر) حداقل هدف برای بازگشت به بالاتر است. در یک شکست بالاتر از آن منطقه، و معامله گران به سمت 38.2٪ در 0.89587 در نمودار ساعتی بالا نگاه می کنند. این موانع باید شکسته شوند تا خریداران امیدوار باشند که فروش ممکن است به پایان برسد.

به سرعت در معاملات امروز، قیمت در ابتدا در طول دوره های آسیایی و اروپایی کاهش یافت، اما با تقویت دلار آمریکا به دنبال اظهارات تندروانه والر فدرال رزرو و جهش انتظارات تورمی یک ساله دانشگاه میشیگان به 4.6 درصد از 3.8 به 4.6 درصد رسید. ٪ ماه گذشته. از نظر فنی، خط روند نزدیک به 0.8911 شکسته شد و مرحله اول تکمیل شد. گام بعدی رسیدن به سطح اصلاحی 38.2% و پیشی گرفتن از آن بود.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، قیمت تا سطح 0.89587 افزایش یافته است، اما در اولین تست با فروشندگان مواجه شد. بالاترین قیمت امروز به 0.89584 رسید و قیمت فعلی 0.89528 است.

بعدش چی؟

اصلاحی 38.2 درصدی محدوده معاملاتی هفته به عنوان حداقل هدف برای رسیدن و شکستن باقی می ماند. بالاتر از آن، هدف بعدی میانگین متحرک 100 ساعته در 0.89827 است و پس از آن 50% اصلاحی همان حرکت نزولی در 0.89894 است. این کار را انجام ندهید، و این تصحیح یک نوع ساده است، و این می‌تواند باعث شود فروشندگان دوباره وارد شوند.

کلید آزمون. سطح کلیدی برای USDCHF در حال آزمایش.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.