بازیابی قیمت طلا با افزایش قیمت 100 روزه ادامه دارد

[ad_1] طلا (XAU/USD) نکات کلیدی: هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید مشترک شدن در خبرنامه بیشتر بخوانید: USD/JPY، EUR/JPY پیش‌بینی قیمت: نگرانی‌های مداخله‌ای، خوش‌بینی را برای گاوهای ین فراهم می‌کند قیمت طلا در جلسه اروپا به روند بهبود

کد خبر : 370470
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
بازیابی قیمت طلا با افزایش قیمت 100 روزه ادامه دارد

[ad_1]

طلا (XAU/USD) نکات کلیدی:

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشتر بخوانید: USD/JPY، EUR/JPY پیش‌بینی قیمت: نگرانی‌های مداخله‌ای، خوش‌بینی را برای گاوهای ین فراهم می‌کند

قیمت طلا در جلسه اروپا به روند بهبود خود ادامه داد زیرا تعطیلات روز استقلال در ایالات متحده باعث شده است که دلار آمریکا عقب بماند. با نزدیک شدن به جلسه ایالات متحده، قیمت ها ممکن است در غیاب نقدینگی با دقایق FOMC و NFP که هنوز در این هفته در راه است با مشکل مواجه شوند. افزایش احتمال افزایش 25 واحدی در ثانیه از سوی فدرال رزرو در ماه جولای کمک چندانی به سرکوب افزایش اخیر قیمت طلا نکرده است.

بازارها با احتمال 86.2 درصد قیمت گذاری می کنند که فدرال رزرو در نشست 26 ژوئیه 25 واحد در ثانیه را ارائه دهد، در حالی که 53.5 درصد در ماه قبل و 76 درصد یک هفته قبل افزایش یافته است. علیرغم افزایش احتمال افزایش نرخ، ما همچنین شاهد افزایش ترس در مورد رکود بالقوه بوده ایم زیرا داده های تولیدی در هفته گذشته بسیار وحشتناک بوده است. این در تئوری می تواند تا حدودی افزایش مجدد قیمت طلا را پس از یک دوره کوتاه مدت زیر سطح روانی 1900 دلار در هر اونس توضیح دهد.

image1.png

منبع: CME FedWatch Tool

همانطور که در مورد تعطیلات ایالات متحده ذکر شد، انتظارات زیادی در جلسه ایالات متحده وجود ندارد و قیمت احتمالاً در محدوده روزانه باقی می ماند، بین دسته های 1918 تا 1930 دلار در اونس. فعالان بازار بدون شک به دنبال انتشار دقیقه های FOMC در روز چهارشنبه برای یک کاتالیزور بالقوه هستند که می تواند به ترتیب بین سطوح 1890 و 1945 دلار شکستن محدوده بزرگتری را آغاز کند.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی در حال حرکت در بازار، به تقویم DailyFX مراجعه کنید

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

پیشنهاد شده توسط زین وودا

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از دیدگاه فنی، اقدام قیمت طلا در حال چاپ اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها بوده است، در حالی که MA 100 روزه به عنوان منطقه کلیدی مقاومت باقی می‌ماند که احتمالاً هرگونه حرکت صعودی را محدود می‌کند. شکستن دستگیره 1900 دلاری هفته گذشته نتوانست مورد پذیرش قرار گیرد و این فلز گرانبها به سرعت بهبود یافت. تا زمانی که ترس از رکود اقتصادی همچنان ادامه دارد، طلا در تئوری می تواند با افزایش جذابیت پناهگاه امن آن حمایت شود. اگر بخواهیم نزولی بیشتری برای قیمت طلا ببینیم، به بستن شمع روزانه زیر سطح 1900 دلار نیاز است، در حالی که در این مرحله MA 100 روزه در حدود دسته 1945 دلار کلید را برای گاوها نگه می‌دارد، زیرا آنها تلاش می‌کنند تا قیمت‌های 2000 دلاری را دوباره طی کنند.

یک الگوی گوه نزولی در نمودار روزانه زیر وجود دارد که به جای نزولی به شکست صعودی اشاره دارد. همانطور که گفته شد، اولین نقطه چسبنده به هر حرکت صعودی، MA 100 روزه قبل از تمرکز دسته های 1975 دلاری و 2000 دلاری خواهد بود.

طلا (XAU/دلار آمریکا) نمودار روزانه – 4 ژوئیه 2023

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

داده های احساسات مشتری IG

با نگاهی به داده های احساسات مشتری IG می بینیم که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند بلند در طلا با 68% معامله گرانی که موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، به این معنی که می‌توانیم شاهد ادامه کاهش قیمت طلا در پی یک صعود صعودی کوتاه مدت باشیم.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.