بازیابی سهام MULN همچنان ادامه دارد، تقریباً 10٪ در دو روز افزایش یافته است

[ad_1] سهام MULN بهبود خود را در روز دوشنبه تمدید کرد و روز را 5.98% افزایش داد. سهام Mullen Automotive به دلیل گزارش کوبنده Hindenburg تحت فشار قرار گرفته بود. میم EV دوباره در پیش‌بازار دوشنبه افزایش یافت. به روز رسانی: MULN در روز دوشنبه برخلاف نرخ برابری حرکت کرد و روز را با 5.98

کد خبر : 191922
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۱۶
بازیابی سهام MULN همچنان ادامه دارد، تقریباً 10٪ در دو روز افزایش یافته است

[ad_1]

  • سهام MULN بهبود خود را در روز دوشنبه تمدید کرد و روز را 5.98% افزایش داد.
  • سهام Mullen Automotive به دلیل گزارش کوبنده Hindenburg تحت فشار قرار گرفته بود.
  • میم EV دوباره در پیش‌بازار دوشنبه افزایش یافت.

به روز رسانی: MULN در روز دوشنبه برخلاف نرخ برابری حرکت کرد و روز را با 5.98 درصد افزایش در 2.66 دلار به ازای هر سهم به پایان رساند. به طور کلی، سهام روز را در موقعیت اشتباهی شروع کردند، زیرا بیشتر شاخص های جهانی در قرمز بسته شدند. در ایالات متحده، میانگین صنعتی داوجونز 1.25٪ کاهش یافت و Nasdaq Composite 2.24٪ از دست داد. S&P 500 71 امتیاز از دست داد و در پایان روز به 4416.95 رسید. هیچ کاتالیزور خاصی بر روی سهام تاثیرگذار نبود، اما نگرانی‌های معمول مربوط به بانک‌های مرکزی جنگ‌طلب و تهاجم روسیه به اوکراین، با واکنش کشورهای غربی به آن بود. با افزودن به روحیه ناامیدکننده، تورم چین بالاتر از حد انتظار بود. همچنین، انتظار می‌رود که قرنطینه‌های گسترده این کشور برای مهار آخرین شیوع ویروس کرونا، مشکلات زنجیره تامین را تشدید کند، که عمدتاً عامل فشار قیمت‌ها است.

به روز رسانی قبلی: سهام MULN معاملات هفته را در بازار سبز آغاز کرد، زیرا در بالای 2.50 دلار باقی می ماند که 4.18 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله به 2.62 دلار رسید. مورد علاقه تجارت خرده فروشی، سهام MULN در چند روز معاملاتی گذشته در نوعی ترن هوایی قرار داشته است، هم در جریان اخبار و هم در عمل قیمت. Mullen Automotive هفته گذشته مورد گزارش بسیار منفی از Hindenburg Research قرار گرفت، اما همانطور که در زیر گزارش شده است، این ادعاها تا حدودی توسط نظرات مثبت مدیرعامل Bitnile پس از سرمایه گذاری خصوصی NILE در این شرکت رد شده است. MULN یک خودروی الکتریکی است که در چند هفته گذشته مورد هدف بسیاری از تاجران خرده‌فروشی قرار گرفته است.

سهام MULN در روز جمعه پس از چند روز پر فراز و نشیب برای سهام به دنبال گزارشی کوبنده از شرکت هیندنبورگ ریسرچ، کمی رشد کرد. سهام MULN یکی از محبوب ترین سهام خرده فروشی است و در ماه گذشته به صدر جدول رسانه های اجتماعی نزدیک شده بود.

Mullen Automotive یک تولید کننده خودروهای الکتریکی مستقر در ایالات متحده است که توسط مدیر عامل دیوید میچری رهبری می شود.

تحقیقات سهام EV را بیشتر بخوانید

اخبار سهام MULN: سرمایه گذاری خصوصی Bitnile مولن را پمپاژ می کند

سهام MULN در روز جمعه قبل از از دست دادن جایگاه خود در پایان، بسیار بالاتر بود. سهام MULN با افزایش بیش از 15 درصدی با 2.77 دلار معامله شد، اما با نزدیک شدن به پایان هفته، جایگاه خود را از دست داد. بنابراین، چرا این چرخش بزرگ؟

خوب، میلتون تاد، مدیر عامل Bitnile (NILE) در مصاحبه ای با YouTube Risk On گفت که Bitnile به طور خصوصی در MULN سرمایه گذاری کرده است و همچنان در این شرکت سرمایه گذاری می کند.. او همچنین به نگرانی‌ها در مورد برد باتری الکتریکی Mullens که هیندنبورگ هدف آن بود، پرداخت. مدیر عامل Bitnile، میلتون تاد، مصاحبه ای با تام گریس، مدیرعامل EV Grid انجام داد. طبق گزارش ها، گیج در این مصاحبه گفت: «عدد 600 مایلی [is] عددی که به بزرگی خودرو، حجم باتری و میزان کارآمدی پیشرانه و آیرودینامیک بستگی دارد. بنابراین انجام آن کاملاً ممکن است. تا زمانی که تحت شرایط مشاهده شده انجام نشود، نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. اما اگر باتری کافی را در یک ماشین قرار دهید، می تواند 600 مایل را طی کند.

این مطمئناً به سرمایه‌گذارانی کمک کرد که از بازگشت به سهام MULN پس از گزارش هفته گذشته Hindenburg نگران بودند. ما این گزارش را در مقاله قبلی به تفصیل شرح داده‌ایم، اما با توجه به اینکه عنوان آن “باز هم سریع صحبت کردن EV hustle” بود، متوجه می‌شوید که این گزارش چندان مفید نبوده است. ادعاهای مولن در مورد باتری خود و همچنین اخبار اخیر در مورد سفارش عمده ون های برقی را هدف قرار داد.: “دو ون بار الکتریکی که مولن ادعا می کند تولید خواهد شد، خودروهای برقی چینی هستند که با نشان مولن تغییر نام داده شده اند. سوابق واردات نشان می دهد که این شرکت اخیراً دو خودرو از چین، یکی از هر مدل، وارد کرده است.”

پیش‌بینی سهام MULN: روندهای متقاطع ریسک بالا را تشدید می‌کنند

حرکت روز جمعه بالاتر از حمایت 2.06 دلار بود و به همین ترتیب سهام MULN را از نظر فنی در یک روند صعودی کوتاه مدت اما همچنان در یک روند نزولی بلند مدت نگه داشت. شکستن 4.21 دلار تأیید می کند که روند کوتاه مدت در یک روند صعودی بلندمدت ادغام شده است.

اگرچه این سرمایه گذاری با ریسک بالا است، زیرا سهام MULN یک سرمایه گذاری در مراحل اولیه است.

نمودار سهام MULN، روزانه

به روز رسانی قبلی: سهام MULN جلسه عادی خود را در روز دوشنبه به طور مثبت آغاز کرده است اما تقریباً. به طور غیرمعمول برای MULN، در واقع به سختی در حال حرکت است و نوسانات در حال کاهش است. در حال حاضر جریان اخبار متناقضی در مورد سهام پس از گزارش خشن هفته گذشته هیندنبورگ وجود دارد. همانطور که در زیر توضیح داده شده است، برخی از این گزارش رد شده است که به آرام شدن سهام کمک کرده است، اما اکنون به معنای کمی معاملات بدون جهت است. چه کسی درست می گوید، این به سرمایه گذاران بستگی دارد که در حال حاضر آن را برای خودشان حل کنند. تا آنجا که ما می دانیم مولن هیچ پاسخی به گزارش هیندنبورگ نداده است. آنها البته مجبور نیستند. در زمان نگارش این مقاله، سهام MULN در حال حرکت به سمت بالا است و با قیمت 2.55 دلار برای افزایش 1.5 درصدی معامله می شود، زیرا به نظر می رسد سهام کمی بالاتر می رود. با توجه به پیام‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی، علاقه خرده‌فروشی همچنان بالاست و به نظر می‌رسد بیشتر از سوی سرمایه‌گذاران خرده‌فروش صعودی باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.