بازگشت Invictus Games به کانادا

اتاوا، ON – امروز، در مراسم اختتامیه Invictus Games در لاهه، هلند، هری، دوک ساسکس، اعلام کرد که بازی‌های Invictus 2025 در ونکوور و ویستلر، بریتیش کلمبیا برگزار خواهد شد. این بازی‌ها مبتکرانه‌ترین و در دسترس‌ترین بازی‌هایی خواهند بود که تا کنون برگزار شده‌اند و برای اولین بار شامل ورزش‌های زمستانی تطبیقی ​​مانند اسکی آلپاین،

کد خبر : 197344
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
بازگشت Invictus Games به کانادا


اتاوا، ON امروز، در مراسم اختتامیه Invictus Games در لاهه، هلند، هری، دوک ساسکس، اعلام کرد که بازی‌های Invictus 2025 در ونکوور و ویستلر، بریتیش کلمبیا برگزار خواهد شد. این بازی‌ها مبتکرانه‌ترین و در دسترس‌ترین بازی‌هایی خواهند بود که تا کنون برگزار شده‌اند و برای اولین بار شامل ورزش‌های زمستانی تطبیقی ​​مانند اسکی آلپاین، اسکی نوردیک، اسکلت و کرلینگ با ویلچر می‌شوند.

بازی های Invictus در لاهه در ابتدا برای سال 2020 برنامه ریزی شده بود اما به دلیل همه گیر شدن COVID-19 تا امسال به تعویق افتاد. به همه اعضای تیم کانادا به خاطر دستاوردهایشان در بازی ها تبریک می گویم. این تیم متشکل از 28 شرکت کننده بود که هر دو به اعضای نیروهای مسلح کانادا خدمت می کردند و جانبازانی که همگی دارای بیماری یا آسیب سلامت جسمی/روانی بودند که در حین خدمت در کانادا به دست آمده بودند.

Invictus، لغت لاتین “تسخیر نشده”، روحیه مبارزانی را که در بازی‌ها شرکت می‌کنند، و اراده باورنکردنی آنها در ادامه غلبه بر چالش‌هایی که با آن روبرو هستند، مجسم می‌کند.

بازی‌های 2025 با مشارکت بنیاد عشق میهن پرستان واقعی، دولت کانادا، استان بریتیش کلمبیا و اولین ملل در ونکوور و ویستلر برگزار می‌شود.

نقل قول ها

“به تیم کانادا و هر کس دیگری از سراسر جهان که در مسابقات امسال Invictus در لاهه شرکت کردند، تبریک می گویم. همه ما به دستاوردهای کانادایی‌هایمان در صحنه جهانی بسیار افتخار می‌کنیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا سه سال دیگر بازی‌ها را در خاک خود میزبانی کنیم. به ورزشکاران و خانواده ها و دوستانی که در این راه از آنها حمایت می کنند، شما را در فوریه 2025 در بریتیش کلمبیا می بینم.”

محترم لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی

“ما مفتخریم که بازی‌های Invictus را در سال 2025 به خانه بازگردانیم. کانادایی‌ها محیط‌هایی ایجاد می‌کنند که برای افراد به دلیل استعدادهای متنوعشان ارزش و احترام قائل می‌شوند، و بازی‌های Invictus این را به دنیا نشان خواهد داد. زمان هیجان انگیزی برای جوامع بومی در بریتیش کلمبیا و حضور آنها در بازی ها خواهد بود.”

آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی محترم

«به تیم کانادا به خاطر عملکرد عالی در بازی‌های Invictus 2022 تبریک می‌گویم! این بازی‌ها به همه دنیا اجازه می‌دهد تا ظرافت و اراده جانبازان و نیروهای مسلح ما را ببینند و به ما یادآوری می‌کنند که آسیب‌ها و ناتوانی‌های ما تعریفی از ما ندارند. به‌زودی، کانادایی‌ها می‌توانند در سال 2025، در اولین بازی هیبریدی زمستانی Invictus Games در ونکوور و ویسلر، این تجربه را به‌طور مستقیم تجربه کنند.»

محترم کارلا کوالترو، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شمول معلولان

«بازی‌های Invictus فرصتی بی‌نظیر برای اعضای خدمات بیمار و مجروح فراهم می‌کند تا در صحنه بین‌المللی گرد هم آیند. من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و به مردان و زنان دلیر نیروهای مسلح کانادا و به عنوان ورزشکاران رقابت‌کننده درود بفرستم. همه ما می توانیم از مقاومت و سربلندی این ورزشکاران درس بگیریم. تبریک به همه دست اندرکاران در سازماندهی، برنامه ریزی و شرکت در این رویداد که به افتخار شجاعت، خدمت و فداکاری برجسته شماست.»

محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک

پیوندهای مرتبط

کانادا برنده مناقصه 2025 برای بازی های INVICTUS در ونکوور و ویسلر شد



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.