بازگشت یورو/دلار آمریکا پیش از تصمیم بانک مرکزی اروپا برای نرخ بهره ظاهر می شود

[ad_1] نقاط صحبت نرخ EUR/USD یورو/دلار آمریکا با بازگشت از پایین ترین سطح سالانه (1.0806) فروش پنج روزه را متوقف می کند، اما تصمیم بانک مرکزی اروپا (ECB) در مورد نرخ بهره ممکن است بازگشت اخیر یورو را مهار کند زیرا انتظار می رود شورای حاکم به طور گسترده ای آن را حفظ کند. سیاست

کد خبر : 176019
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۵۱
بازگشت یورو/دلار آمریکا پیش از تصمیم بانک مرکزی اروپا برای نرخ بهره ظاهر می شود

[ad_1]

نقاط صحبت نرخ EUR/USD

یورو/دلار آمریکا با بازگشت از پایین ترین سطح سالانه (1.0806) فروش پنج روزه را متوقف می کند، اما تصمیم بانک مرکزی اروپا (ECB) در مورد نرخ بهره ممکن است بازگشت اخیر یورو را مهار کند زیرا انتظار می رود شورای حاکم به طور گسترده ای آن را حفظ کند. سیاست فعلی

پیش بینی یورو: بازگشت مجدد یورو/دلار آمریکا پیش از تصمیم بانک مرکزی اروپا برای نرخ بهره ظاهر می شود

EUR/USD مجموعه ای از بالاترین و پایین ترین قیمت ها را که از هفته گذشته منتقل شده است، ثبت می کند، حتی ایالات متحده و متحدانش واردات نفت از روسیه را ممنوع کرده اند، و افزایش اخیر نرخ ارز ممکن است سیگنال خرید کتاب درسی را در شاخص قدرت نسبی (RSI) ایجاد کند. همانطور که نوسانگر سعی می کند از 30 بالاتر برود.

در نتیجه، یورو/دلار آمریکا ممکن است پیش از نشست بانک مرکزی اروپا بازگشت بزرگ تری داشته باشد، زیرا به نظر می رسد اشتهای ریسک بهبود یافته است، اما جنگ روسیه و اوکراین ممکن است همچنان به کاهش نرخ ارز ادامه دهد، زیرا بر بانک مرکزی اروپا فشار وارد می کند. به تعویق انداختن عادی سازی سیاست های پولی

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای منطقه یورو

باید دید که آیا بانک مرکزی اروپا استراتژی خروج را همانطور که بانک مرکزی در نظر دارد ارائه خواهد کرد یا خیر.پایان خرید خالص تحت برنامه خرید اضطراری بیماری همه گیر (PEPP) در پایان ماه مارسو رئیس جمهور کریستین لاگارد و شرکت ممکن است یک انتظار برای آینده قابل پیش بینی را به عنوان “انتظار می رود رشد در سه ماهه اول کاهش یابد

به نوبه خود، تصمیم بانک مرکزی اروپا ممکن است یک واکنش نزولی در یورو ایجاد کند، اگر بانک مرکزی سفته بازی قریب الوقوع در سیاست پولی را رام کند، و کاهش بیشتر یورو/دلار ممکن است به شیب احساسات خرده‌فروشی دامن بزند، مانند رفتاری که در گذشته مشاهده شد. سال

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ EUR/USD

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 66.94 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 2.02 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 7.71 درصد و نسبت به هفته گذشته 13.45 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 4.05 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.28 درصد کاهش داشته است. افزایش سود خالص لانگ به رفتار ازدحام دامن زد زیرا 63.08 درصد معامله گران در هفته گذشته یورو/دلار آمریکا بودند، در حالی که کاهش در پوزیشن خالص فروش به دلیل نرخ ارز است. فروش پنج روزه را متوقف می کند.

با این اوصاف، بانک مرکزی اروپا تصمیم نرخ ممکن است کمی برای مهار ضعف اخیر انجام دهد به یورو/دلار آمریکا به عنوان انتظار می رود که شورای حاکم سیاست فعلی را حفظ کنداما حرکت به بالای 30 در RSI احتمالاً با بهبود بیشتر نرخ ارز همراه با کاهش حرکت نزولی همراه خواهد بود.

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • چشم انداز گسترده تر برای EUR/USD به عنوان SMA 200 روزه به سمت نزولی باقی می ماند.1.1577) هنوز منعکس می کند یک شیب منفی، با کاهش نرخ ارز از پایین ترین سطح ژوئن 2020 (1.1101) به دلیل شکست.ویرایش برای دفاع از محدوده افتتاحیه برای سال 2022.
  • کاهش اخیر یورو/دلار آمریکا باعث شد شاخص قدرت نسبی (RSI) برای اولین بار در سال جاری وارد قلمروی بیش از حد فروش شد، اما تلاش ناموفق برای آزمایش پایین ترین سطح ماه مه 2020 (1.0767) به نظر می رسد که نوسانگر را از خوانش شدید عقب می کشد، با حرکت بالای 30 در اندیکاتور احتمالاً با بهبود بیشتر نرخ ارز همراه با کاهش حرکت نزولی همراه خواهد بود.
  • عدم وجود حرکت برای آزمایش منطقه 1.0770 (100٪ گسترش) تا 1.0780 (100٪ گسترش) EUR/USD را به سمت همپوشانی فیبوناچی در اطراف هل داده است 1.0860 (23.6٪ گسترش) به 1.0930 (78.6٪ گسترش)، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 1.1000 (78.6% اصلاح) تا 1.1050 (61.8% گسترش).
  • با این حال، یک شکستن/بستن در زیر 1.0770 (100% گسترش) تا 1.0780 (100% گسترش) منطقه ممکن است EUR/USD را به سمت پایین آوریل 2020 (1.0727) سوق دهد، با حرکتی زیر پایین ترین حد مارس 2020 (1.0636) منطقه 1.0570 (100% گسترش) را باز می کند.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.