بازگشت یورو/دلار آمریکا، فدرال رزرو با توجه به اینکه تورم ایالات متحده متوقف می شود، فدرال ریزش را محدود می کند

[ad_1] اشتراک گذاری: EUR/USD از پایین ترین سطح روزانه خود باز می گردد و پس از داده های ایالات متحده، 1.1000 را پس می گیرد. تورم ایالات متحده در حال افزایش: PCE اصلی در ماه مارس به 4.6 درصد رسید، بدون تغییر نسبت به فوریه. تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: احتمالاً 1.1100 بالای

کد خبر : 353166
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
بازگشت یورو/دلار آمریکا، فدرال رزرو با توجه به اینکه تورم ایالات متحده متوقف می شود، فدرال ریزش را محدود می کند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • EUR/USD از پایین ترین سطح روزانه خود باز می گردد و پس از داده های ایالات متحده، 1.1000 را پس می گیرد.
  • تورم ایالات متحده در حال افزایش: PCE اصلی در ماه مارس به 4.6 درصد رسید، بدون تغییر نسبت به فوریه.
  • تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: احتمالاً 1.1100 بالای 1.1000 آزمایش می شود. در غیر این صورت، می تواند EMA 20 روزه را در کوتاه مدت آزمایش کند.

EUR/USD از ضررهای قبلی که جفت ارز را به سمت پایین ترین سطح روزانه خود یعنی 1.0962 کشانده بود، بهبود یافت و پس از ثابت شد که تورم در ایالات متحده (ایالات متحده) چسبنده تر از حد انتظار است، در حدود منطقه 1.1020s معامله می شود و فدرال رزرو را ضمانت می کند که بیشتر انقباض داشته باشد. (Fed).

یورو/دلار آمریکا علیرغم تورم بالا در ایالات متحده افزایش یافت و نرخ های بالاتر را تضمین می کند

وال استریت در اواسط روز جلسه نیویورک سودهای قابل توجهی را به ثبت رساند. وزارت بازرگانی ایالات متحده فاش کرد که سنج ترجیحی فدرال رزرو برای تورم، یعنی هزینه اصلی مصرف شخصی (PCE) در ماه مارس، بدون تغییر نسبت به داده های فوریه، 4.6 درصد افزایش یافت. بنابراین، فدرال رزرو انقباض بیشتری را پیش بینی می کند، حتی اگر رقم سرفصل به 0.1% کاهش یافته و کمتر از ماه قبل 0.3% بوده و ارقام سالانه از 5.1% به 4.2% کاهش یافته است.

در واکنش اولیه، یورو/دلار آمریکا به پایین‌ترین حد روزانه خود سقوط کرد، اما از آن زمان، ارز مشترک قبل از تثبیت در نرخ‌های کنونی، 80 پیپ افزایش داشت.

سایر داده های گزارش شده از دانشگاه میشیگان (UoM)، احساسات مصرف کننده، بدون تغییر در 63.5 باقی مانده است، در حالی که انتظارات تورمی برای یک سال 4.6٪ و برای افق 5 ساله در 3٪ بود.

با توجه به جلسه سیاست پولی هفته بعد فدرال رزرو، معامله گران متقاعد شدند که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش خواهد داد، همانطور که توسط ابزار CME FedWatch Tool 88 درصد نشان داده شده است. با این حال، آنها در مورد لفاظی فدرال رزرو مبنی بر افزایش برای مدت طولانی تر تردید داشتند، زیرا بازار سوآپ کاهش 50 واحدی نرخ بهره را برای نیمه دوم سال برآورد می کند.

بنابراین، دلار آمریکا بین سود و زیان دید، همانطور که توسط شاخص دلار آمریکا نشان داده شده است، در نوسان حدود 101.500s، ثبت سود ناچیز 0.10٪. تحلیلگران BBH می گویند: “داده های اخیر از دلار حمایت کرده است، اما تا زمانی که کاهش نرخ در سال جاری در نهایت قیمت گذاری نشود، دلار احتمالا آسیب پذیر خواهد بود.”

در سراسر حوضچه، تولید ناخالص داخلی آلمان برای سه ماهه چهارم به 0 درصد بهبود یافت، از انقباض -0.4 درصد در سه ماهه سوم، اما برآوردهای 0.2 درصدی را نادیده گرفت. در همین حال، منطقه یورو (EU) تولید ناخالص داخلی را 0.1٪ برای سه ماهه چهارم گزارش کرد و همچنین 0.2٪ پیش بینی شده توسط اجماع را از دست داد.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

نمودار روزانه EUR/USD

EUR/USD توسط متحرک نمایی 20 روزه حمایت می شود، که به عنوان حمایت پویا، همچنان مورد توجه خریداران قرار می گیرد، زیرا این جفت ارز از اواسط مارس از آن منطقه خارج شده است. علاوه بر این، شاخص نسبی STrengh Index (RSI) همچنان در محدوده صعودی قرار داشت، اگرچه شیب آن صاف شد، زیرا خریداران پس از تلاش ناموفق برای رسیدن به 1.1100 مهلت گرفتند. اگر EUR/USD بالاترین سطح YTD را در 1.1095 بشکند، 1.1100 قابل برداشت خواهد بود. پس از فتح، خریداران به دنبال چالش با مقاومت چرخه پایین چرخه 2021 در 1.1186 هستند، جلوتر از 1.1200. از طرف دیگر، EUR/USD می تواند به سمت چپ باقی بماند و متحرک نمایی 20 روزه را در 1.0955 آزمایش کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.