بازگشت نهنگ‌ها به بازار بیت‌کوین کش در آستانه هاوینگ! منتظر رشد قیمت BCH باشیم؟

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز،همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه با ۱۰ درصد افزایش، از ۵۷۰۰۰ دلار عبور کرد. همزمان با آن، بیت کوین کش هم که اولین انشعاب یا هارد فورک بیت کوین محسوب می‌شود، برای اولین بار در ۲ سال اخیر از ۳۰۰

کد خبر : 470044
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
بازگشت نهنگ‌ها به بازار بیت‌کوین کش در آستانه هاوینگ! منتظر رشد قیمت BCH باشیم؟

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز،همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه با ۱۰ درصد افزایش، از ۵۷۰۰۰ دلار عبور کرد. همزمان با آن، بیت کوین کش هم که اولین انشعاب یا هارد فورک بیت کوین محسوب می‌شود، برای اولین بار در ۲ سال اخیر از ۳۰۰ دلار عبور کرده و عملکردی قوی از خود نشان داده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین کش طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳.۶۶ درصد افزایش داشته و در محدوده ۲۹۶.۸۵ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات روزانه این رمزارز نیز با جهش قابل‌توجه ۳۰۰ درصدی، به ۶۲۰ میلیون دلار رسیده است.

طبق گزارش‌ها، اخیرا یک نهنگ ارزهای دیجیتال، ۲۳۵,۳۰۰ بیت کوین کش، به ارزش تقریبی ۶۲.۳۸ میلیون دلار را از یک کیف پول ناشناخته به کیف پول دیگری منتقل کرده است.

این تراکنش توسط پلتفرم Whale Alert گزارش شده و با توجه به ناشناخته بودن مبدا و مقصد انتقال، گمانه‌زنی‌های زیادی را در بین فعالان بازار به وجود آورده است.

در رابطه با این انتقال بزرگ چندین سناریو مطرح شده که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان آماده شدن نهنگ‌ها برای هاوینگ بعدی بیت کوین کش دانست. بیت کوین کش مشابه با بیت کوین، از مکانیسم هاوینگ استفاده می‌کند.

به گزارش پلتفرم تحلیلی OKLink، هاوینگ بعدی بیت کوین کش در ۵ آوریل ۲۰۲۴ انجام خواهد شد که تقریبا ۳۸ روز و ۵۶۰۵ بلاک دیگر تا این رویداد باقی مانده است.

مشابه بیت کوین، بیت کوین کش هم با عرضه محدود ۲۱ میلیون توکنی، اطمینان می‌دهد که هیچ کوین اضافی فراتر از ۲۱ میلیون ایجاد نمی‌شود و این مسئله بر جذابیت آن به عنوان یک ارز دیجیتال ضد تورمی می‌افزاید.

با آغاز شمارش معکوس برای هاوینگ آتی، دارندگان بیت کوین کش مشتاقانه منتظر تاثیرات این رویداد بر اکوسیستم BCH و قیمت این ارز دیجیتال هستند.

۲۲۰

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.