بازگشت نزولی USDJPY متوقف می شود، آیا مقامات سیاست ژاپنی در انتظار درد بیشتری هستند؟

[ad_1] نکات پیش بینی فنی ین ژاپن، USDJPY و EURJPY: پس از تجزیه USDJPY در 10 نوامبر پس از انتشار ملایم‌تر CPI ایالات متحده، حرکت حرکتی تقریباً برای متقاطع معیار متوقف شده است. محدوده هفته گذشته منعکس کننده ازدحام در بازار گسترده تر است و کوتاه مدت – و احتمالاً کوتاه مدت – یک ریسک

کد خبر : 283030
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
بازگشت نزولی USDJPY متوقف می شود، آیا مقامات سیاست ژاپنی در انتظار درد بیشتری هستند؟

[ad_1]

نکات پیش بینی فنی ین ژاپن، USDJPY و EURJPY:

  • پس از تجزیه USDJPY در 10 نوامبر پس از انتشار ملایم‌تر CPI ایالات متحده، حرکت حرکتی تقریباً برای متقاطع معیار متوقف شده است.
  • محدوده هفته گذشته منعکس کننده ازدحام در بازار گسترده تر است و کوتاه مدت – و احتمالاً کوتاه مدت – یک ریسک ملموس را می شکند.
  • دیگر تلاقی‌های ین مانند EURJPY به طور قابل‌توجهی محدودیت‌های بیشتری را برای ارز ژاپن ارائه کرده‌اند، زیرا نقدینگی بر نفوذ دلار آمریکا تأثیر می‌گذارد.

توصیه شده توسط John Kicklighter

نحوه معامله USD/JPY

پیش بینی فنی برای ین ژاپن: نزولی

یک هفته پیش، به نظر می رسید که ین ژاپن در حال حرکت در موقعیتی است که بهبودی باورنکردنی را از پایین ترین سطح چند دهه اخیر آغاز کند. با توجه به اینکه شاخص USDJPY بزرگترین ضرر یک روزه خود (545 پیپ) در 24 سال گذشته را در 10 نوامبر ثبت کرد، این مقیاس چیزی بیش از یک تغییر متمایز در باربری به نظر می رسید. ساختار فنی از هفته‌ها تثبیت با یک گوه نزولی با یک طبقه در میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) و مقاومت محدوده قبلی به عنوان پشتیبانی در حدود 145 تغییر کرد. شکست آن طبقه ما را در اولین نوسان پایین واقعی قرار داد. پایین ترین سطح از پایان سال 2020. با چنین قدرت بخار قابل توجهی، به نظر می رسید که تحمل روند نزولی آسان باشد. با این حال، در هفته گذشته چنین نبود. حرکت تقریباً بلافاصله از بین رفت. تغییر به سمت ادغام در حال حاضر مجموعه ای از سطوح پایین تر با مقاومت سطح در SMA 100 روزه در 141 را نشان می دهد. نقدینگی احتمالاً در هفته آینده در سراسر سیستم مالی سرکوب می شود، اما این مانع از نوسانات نمی شود. در واقع، وقفه های کوتاه مدت در چنین محدوده های باریکی خطر بیشتری در این محیط است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 3% -2٪ 0%
هفتگی 2% -1٪ 1%

USDJPY با SMA های 50 و 100 روزه همراه با تاریخ های شناخته شده مداخله ژاپنی (روزانه)

1 وات

image1.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

این که آیا ین در هفته آینده شکست خواهد خورد یا نه، به احتمال زیاد به شگفتی های مبتنی بر رویداد و تقویت قوی دلار آمریکا بستگی دارد. به طور معمول، ارز فردی سرنوشت خود را تعیین می کند، اما با توجه به مقیاس عظیم نقدینگی آن، فرار از نفوذ گرینبک دشوار است. به عنوان سومین ارز نقدشونده در جهان، شما فکر می کنید که ین می تواند فعالیت های زیادی را به خود اختصاص دهد. اما در بین تلاقی ها، به طور قابل توجهی ثبات کمتری در وضوح روند وجود دارد. حتی EURJPY، دومین تلاقی ین از نظر نقدینگی، الگوی برگشتی با فشار کمتری را در طول نوسانات 10 نوامبر ارائه کرد. در حالی که لغزش داشت، حرکتی بسیار محدودتر بود. با نگاهی بیشتر به نمودارهای عمق – GBPJPY، CADJPY، AUDJPY – تلاش حتی کمتر بود. اگر انگیزه قوی برای شارژ ین به وجود نیاید، تمایل به شکست احتمالاً با روند بزرگتر مطابقت خواهد داشت.

نمودار EURJPY با SMA 100 روزه، همپوشانی USDJPY، همبستگی های 20 و 60 روزه (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

با نگاهی به تصویر بزرگتر، نمودار ماهانه USDJPY همچنان تصویر قابل توجهی از میزان افزایش این جفت در 16 ماه گذشته ارائه می دهد. اگرچه ما به بزرگترین عقب نشینی ماه تا هجدهم (-5.6 درصد) از ژوئن 2016 نگاه می کنیم، ما به سختی سطح را از نظر معکوس خراشیده ایم. در این مقیاس، روند گسترده تر به نظر نمی رسد که تغییر کرده باشد. سپس، اقدامات پشتیبانی فنی نیز در این ارتفاع بسیار کمتر به نظر می رسد. در حالی که نقدینگی محدود هفته پیش رو ممکن است کشش مورد نیاز برای تغذیه سیستمیک تر را کاهش دهد، همچنان تنش قابل توجهی در این بازار وجود دارد زیرا به دنبال تاثیر نهایی آن است. من انتظار ندارم که این بازار تا پایان سال در محدوده فعلی نوامبر خود قرار گیرد.

نمودار USDJPY با SMA 20 ماهه (ماهانه)

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.