بازگشت نزدیک به رکورد داو امیدها را قبل از رشد جدید و هشدارهای مالی کاهش داد

[ad_1] Dow, VIX, NFPs, USDJPY و Earnings Talking Points: چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 141.50; نزولی طلا زیر 1680 داو – مانند اکثر دارایی‌های ریسکی – هفته گذشته و اکتبر را با بزرگترین رالی دو روزه در 2.5 سال آغاز کرد و با دومین فتیله بزرگ تاریخ به پایان رساند. NFPها در هفته گذشته

کد خبر : 264670
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۷
بازگشت نزدیک به رکورد داو امیدها را قبل از رشد جدید و هشدارهای مالی کاهش داد

[ad_1]

Dow, VIX, NFPs, USDJPY و Earnings Talking Points:

  • چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 141.50; نزولی طلا زیر 1680
  • داو – مانند اکثر دارایی‌های ریسکی – هفته گذشته و اکتبر را با بزرگترین رالی دو روزه در 2.5 سال آغاز کرد و با دومین فتیله بزرگ تاریخ به پایان رساند.
  • NFPها در هفته گذشته فشار بر رشد را تقویت کردند و باعث انقباض بانک مرکزی شدند، اما اکنون رکود و فشارهای ریسک مالی تمرکز این هفته خواهد بود.

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

داو: شروع قدرتمند ماه اکتبر و Q4 به سرعت از هم پاشید

هفته گذشته با روندی بسیار متفاوت با روندهای ریسک نسبت به جایی که افتتاح شد به پایان رسید. با توجه به اینکه هفته شروع یک ماه جدید (اکتبر) و سه ماهه چهارم بود، تأثیر فصلی خاصی در کار وجود داشت. در انتقال بین فصل‌ها، حسابداری و سایر فعالیت‌های متعادل‌سازی مجدد صندوق وجود دارد که تمایل به ایجاد جزر و مد قابل پیش‌بینی در دارایی‌های ریسک معیار دارند. در آغاز دوره جدید، تخصیص مجدد سرمایه می تواند باعث ایجاد تورم مصنوعی در بازارهای سرمایه در کل شود. گفته می‌شود، این جریان تنها برای مدت طولانی دوام خواهد آورد، و اصول بنیادی واقعی باید در نهایت برای یک عملکرد مولد به کار گیرند. در این مورد اخیر، هجوم سرمایه با بزرگترین رالی دو روزه S&P 500 از زمان گذار پس از همه‌گیری همراه بود. با این حال، از طریق کاملا از هم جدا شد. در حالی که سقوط در نیمه دوم هفته گذشته واقعاً تا پس از NFP های سپتامبر جلب توجه نمی کرد، با این وجود چرخش چشمگیر بود. برای مقیاس معکوس درون هفته ای، میانگین صنعتی داوجونز بزرگترین «فتیله بالایی» خود را در هفته گذشته (1158) از 2 مارس 2020 به ثبت رساند – و دومین رکورد بزرگ در این هفته. چهره تقریباً به طور مؤثری خطر اشتهای نوپا را خنثی می کند، اما یک دویدن واقعی خرس – یا هر حرکت جهت دار از اینجا – احتمالاً به یک حامی اصلی واقعی نیاز دارد.

نمودار میانگین صنعتی داوجونز، 20 هفته SMA و هفتگی «ویکس» (هفتگی)

image1.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

با توجه به شرایط فعلی ما، من معتقدم که بازارها برای تعیین پیشرفت ما آسیب های اساسی عمیقی وارد می کنند. با این حال، قبل از شروع به شکستن تعهد فدرال رزرو به مبارزه با تورم یا احتمال پیشروی یک رکود شدید، مهم است که شرایط فصلی را که شاهد فشار و کشش در بازارهای آینده خواهیم بود، ارزیابی کنیم. بسیاری از معامله گران خرده فروشی بر میانگین های تاریخی عملکرد هفتگی S&P 500 تثبیت می کنند. چهلمین هفته سال – که ما به تازگی آن را بسته ایم – به دنبال یک کاهش سه هفته ای به طور متوسط ​​​​به سال 1900 افزایش یافته است. اتفاقاً با آنچه در سال 2022 دیده‌ایم مطابقت دارد. پس از حرکت رو به جلو، تاریخ سه هفته دیگر را کاهش می‌دهد، اما پراکندگی عملکرد تاریخی بسیار قابل توجه است تا این معیار قابل اعتماد باشد. از سوی دیگر، سابقه اوج تاریخی در حجم برای S&P 500 در ماه اکتبر و VIX برای رسیدن به اوج در 41 ضعیف، بار کمتری از تغییرات موضوعی سال به سال را به همراه دارد. من به دنبال نشانه هایی از تسلیم شدن حرکت های نوسانات به سمت علامت 50 هستم. علاوه بر این، آتش به مرور زمان بیشتر می سوزد.

نمودار شاخص نوسانات VIX و میانگین هفتگی فصلی تاریخی (هفتگی)

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط جان کیکلایتر

آب های بنیادی در پیش رو عمیق تر می شوند

در طول این هفته گذشته، گرایش زیادی به موضوعات بنیادی سیستمیک وجود نداشت. این احتمالاً به جنبه های فصلی زیربنای بازار اجازه داد تا فعالیت بازار را کمی فعال تر دیکته کند. با وجود این، ادم گرایی اساسی در جلسه جمعه گذشته تغییر کرد. گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده یکی از متحرک‌ترین شاخص‌های بازار در سیستم مالی جهانی است و توجهی که در این ماه به این قرائت شده بود شدیداً شدید بود. پس از ترکیبی از نتایج حاصل از انتشارات قبلی (گشایش های شغلی، حقوق و دستمزد ADP و رقم اشتغال بخش خدمات ISM)، پتانسیل جدی در قالب نوسانات پس از این رویداد وجود داشت. در نهایت، حقوق و دستمزدها تا حد زیادی مطابق با 263000 شغل اضافه شده برای ماه و کاهش 0.2 درصدی از نرخ بیکاری به 3.5 درصد بود. اگر پس‌زمینه‌ای نبود که فدرال‌رزرو تعهد خود برای کاهش تورم افسارگسیخته به قیمت توسعه اقتصادی و حتی امنیت مالی را تکرار کرده است، گزارشی ضعیف به نظر می‌رسد.

نمودار تغییر در نرخ بیکاری ایالات متحده، CPI سالانه و نرخ موثر وجوه فدرال رزرو (ماهانه)

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط John Kicklighter با داده های BLS و ADP

بر اساس آنچه از اعضای مختلف فدرال رزرو (رؤسای منطقه و اعضای هیئت مدیره) شنیده ایم، تمایل به پذیرش یک رکود اقتصادی و قطعاً خشم بازار برای ادامه مبارزه با تورم وجود دارد. مقامات فدرال رزرو به وضوح اعلام کرده اند که مایلند برای محدود کردن رشد افسارگسیخته قیمت، چیزهای زیادی را تحمل کنند، زیرا هزینه تثبیت تورم اولیه برای سلامت بازارهای مالی به طور قابل توجهی بدتر است. در همین حال، ما در حال به‌روزرسانی وضعیت اقتصادی خود از چشم‌انداز اقتصادی جهانی صندوق بین‌المللی پول (WEO) هستیم. مقامات قبلاً هشدار داده اند که کاهش قابل توجه دیگری در راه است. به عنوان مثال، بسیاری به دیدگاه‌های نسبی مناطق به‌عنوان تحریکی برابر FX نگاه می‌کنند، اما من با چشم‌اندازی به تصویر جهانی رشد و ثبات به این چشم‌انداز نگاه خواهم کرد.

پیش بینی رشد صندوق بین المللی پول از جولای به روز رسانی اقتصادی با تغییرات از آوریل WEO

image4.png

جدول از IMF Interim WEO

فشار USDJPY با ریسک رویداد زیاد افزایش می یابد

با ورود به هفته معاملاتی جدید، من به ویژه بر روی ریسک نوسانات مرتبط با ریسک رویداد در سطح بالا تمرکز خواهم کرد. با این حال، شرایط بازار پس‌زمینه می‌تواند بسیار بیشتر از تأثیر ریسک رویداد برنامه‌ریزی‌شده باشد. صرف نظر از کاتالیزور، شناوری دلار رقمی جدی در USDJPY ایجاد کرده است. وزارت دارایی ژاپن در هفته گذشته به وضوح اعلام کرد که به نمایندگی از ین مداخله می کند. بازار توجه کرد و تلاش های سوداگرانه خود را برای مدت کوتاهی مهار کرد. لرزش جفت مخالف روند 24-48 ساعت به طول انجامید و پس از آن ما در مجاورت خطی در شن و ماسه ای که در حال نگه داشتن آن بودیم، برگشتیم. مداخله بعدی احتمال زیادی دارد که به سمت جلو حرکت کند، اما اثربخشی چنین تلاش هایی بعید است که تغییر کند.

{{GUIDE|HOW_TO_TRADE_USDJPY}}

نمودار USDJPY با SMA 20 روزه و محدوده تاریخی 9 روزه و ATR (روزانه)

image5.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

به طور کلی، من نگران اهرم های مازاد به کار رفته در سراسر سیستم مالی جهانی از مصرف کنندگان گرفته تا غول های شرکتی گرفته تا دولت ها و بانک های مرکزی و سرمایه گذاران هستم. با افزایش نرخ ها، هزینه های مرتبط با هم افزایش می یابد. من هشدارهای ثبات مالی را که در اطراف خود نشان می دهد با دقت توجه کرده ام. در هفته پیش رو، خطر رویدادی خواهیم داشت که مستقیماً به نگرانی های بزرگتر در مورد سلامت اقتصاد جهانی و ثبات مالی آن ضربه می زند. به‌روزرسانی نیمه‌سالانه WOE (چشم‌انداز اقتصاد جهانی) و GFSR (گزارش ثبات مالی جهانی) وزن بنیادی مهمی را پیش‌بینی می‌کند. اگر به دنبال سایر کاتالیزورهای اساسی باشید، تراکم صحبت های بانک مرکزی و CPI ایالات متحده به روز رسانی های مهمی هستند. گفته می‌شود، در کنار به‌روزرسانی‌های صندوق بین‌المللی پول، درآمد بانک‌های ایالات متحده در روز جمعه را در دومین نقطه پتانسیل حرکت بازار قرار می‌دهم.

ریسک رویداد کلان بحرانی در تقویم اقتصادی جهانی برای هفته آینده

image6.png

تقویم ایجاد شده توسط John Kicklighter

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.