بازگشت لتیشیا رایت به فیلمبرداری فیلم Black Panther 2، فیلم مورد انتظار مارول

باید به طرفداران مارول و فرنچایز پلنگ سیاه این نوید را داد که لتیشیا رایت به فیلمبرداری فیلم Black Panther 2 باز خواهد گشت. تیم رایت تایید کرد که پس از پنج ماه بهبودی به دلیل مصدومیت در حین فیلمبرداری، لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری در دنیای سینمایی مارول، به صحنه فیلمبرداری بازگشته است. این

کد خبر : 156783
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
بازگشت لتیشیا رایت به فیلمبرداری فیلم Black Panther 2، فیلم مورد انتظار مارول


باید به طرفداران مارول و فرنچایز پلنگ سیاه این نوید را داد که لتیشیا رایت به فیلمبرداری فیلم Black Panther 2 باز خواهد گشت. تیم رایت تایید کرد که پس از پنج ماه بهبودی به دلیل مصدومیت در حین فیلمبرداری، لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری در دنیای سینمایی مارول، به صحنه فیلمبرداری بازگشته است.

این بازیگر بریتانیایی در آگوست ۲۰۲۱ هنگام فیلمبرداری یک صحنه اکشن در بوستون دچار شکستگی شدید از ناحیه کتف شد، اما فیلمبرداری فیلم بدون او تا ماه نوامبر ادامه داشت و در نهایت به حالت تعلیق درآمد. اکنون تولید دنباله Black Panther از سر گرفته شده است و به گفته نمایندگان این بازیگر، همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. 

اما با این حال، برای هر کسی که روی آینده MCU حساب باز می‌کند، انتظار زیادی برای Wakanda Forever وجود دارد، که قرار است در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود. فیلم اصلی بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و به یک پدیده فرهنگی واقعی تبدیل شد. اما یک حفره غم انگیز در مرکز دنباله پلنگ سیاه پس از مرگ چادویک بوزمن بازیگر T’Challa در سال ۲۰۲۰ باقی مانده است.

 این حفره تنها باعث نگرانی در مورد باکس آفیس نیست، بلکه  از طرفی حمایت از یک عنوان ابرقهرمانی که برای بسیاری از مردم اهمیت زیادی دارد را در بر می‌گیرد. رایت احتمالاً نقشی کلیدی در چگونگی پیشرفت فرنچایز Black Panther پس از مرگ بوزمن بازی می‌کند، در ماه نوامبر، در حوالی زمانی که Black Panther: Wakanda Forever تعطیل شد، گزارشی در هالیوود ریپورتر مطرح شد که انتخاب رایت برای خودداری از واکسینه شدن در برابر COVID-19 چالش‌های بزرگی را برای مارول ایجاد کرده است. پس از انتشار این خبر، بخشی از یک گزارش بزرگتر در مورد تولیدات متاثر از کووید، گزارش‌های بی‌ثباتی از حساب‌های طرفداران منتشر شد که نشان می‌داد پایان Wakanda Forever به دلیل ناامیدی از رفتار این بازیگر بازنویسی شده است. 

همه اینها یک سال پس از آن اتفاق افتاد که خود رایت با به اشتراک گذاشتن یک کلیپ ۶۹ دقیقه‌ای از وزیر تومی آرایومی در توییتر جنجال برانگیخت که در این ویدئو عنوان می‌کرد که امیدوار است واکسن کووید-19 برای مردم مشکل ساز نشود. در حالی که این کلیپ از یوتیوب حذف شده بود، آرایومی در ادامه گفت که  این کلیپ  بسیار جنجال برانگیز بود زیرا به مردم شجاعت می‌داد تا چیزی را زیر سوال ببرند که دان چیدل بسیار مخالف آن است. ستاره همکار رایت در MCU در توییتر گفته بود که ویدیوی آرایومی «دیوانه‌کننده به نظر می‌رسد» و او «هرگز» از کسی که ویدیویی از ماهیت آن پست می‌کند دفاع نمی‌کند، اگرچه او خاطرنشان کرد که ترجیح می‌دهد چنین بحث‌هایی را به صورت آفلاین انجام دهد.

رایت بعداً عذرخواهی کرد و گفت: «قصد من این بود که به کسی صدمه نزنم، تنها قصد من از پست کردن ویدیو این بود که نگرانی‌های من را در مورد محتوای واکسن و آنچه در بدن خود می‌زنیم عنوان کند و نه چیزی دیگر.” این پیام در یک توییت در ۴ دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد. روز بعد، رایت حساب توییتر خود را به همراه بقیه رسانه‌های اجتماعی خود حذف کرد.

در حالی که MCU اغلب شبیه یک خانواده بزرگ و شاد به نظر می‌رسد، اخیراً گزارش‌ها حاکی از نزاع در پشت صحنه این فیلم است.

اما در تمام فراز و نشیب‌ها، دیزنی و مارول همواره ثابت قدم مانده‌اند. تا آنجا که به MCU مربوط می‌شود، واکاندا برای همیشه ماندگار است. فراتر از داستان خاص دنباله، واکاندا به مکانی مهم و کلیدی برای شخصیت‌های مارول تبدیل شده است. این جایی است که باکی بارنز پس از وقایع جنگ داخلی وارد آن شد و انتقام‌جویان در کنار دورا میلاجه، قبیله جباری و بقیه خرده فرهنگ‌های واکاندا ایستادند. این مکانی است که مارول می‌خواهد همچنان مهم و کلیدی باقی بماند، به همین دلیل است که دیزنی در توییتی نوشت که این فیلم «دنیای واکاندا و شخصیت‌های ثروتمند معرفی شده در فیلم اول را بررسی خواهد کرد». 

غیرقابل انکار است که تولید Wakanda Forever چندین پیچش داشته است، برخی از آنها غم انگیز و برخی دیگر نماینده مبارزه با کووید است که همه جامعه را فرا گرفته است. هر یک از آثار مارول باید در ابتدا داستان قانع کننده‌ای را به تنهایی تعریف کنند و به دنیای سینمایی بزرگتر متصل شوند. اما Wakanda Forever چالش‌های دیگری مانند حفظ شرایط پیش آمده و همچنین ادای احترام به پادشاهی که خیلی زود از پیش ما رفته است را خواهد داشت. 

با این حال به نظر می‌رسد که شوری به این فرنچایز باز خواهد گشت و پس از تمامی مشکلاتی که پیش آمده همه چیز طبق برنامه پیشین جلو می‌رود. 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.