بازگشت دلار در آغاز هفته پر داده توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه افزایش یافت و پس از زیان روز جمعه در پی انتشار داده‌های تورمی ضعیف‌تر از حد انتظار، با شروع یک هفته تعطیلات، تا حدی بهبود یافت. در ساعت 02:55 به وقت شرقی (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار

کد خبر : 370055
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
بازگشت دلار در آغاز هفته پر داده توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه افزایش یافت و پس از زیان روز جمعه در پی انتشار داده‌های تورمی ضعیف‌تر از حد انتظار، با شروع یک هفته تعطیلات، تا حدی بهبود یافت.

در ساعت 02:55 به وقت شرقی (06:55 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.2 درصد افزایش در 102.75 معامله شد و در روز جمعه 0.4 درصد کاهش یافت.

دلار به دنبال نشانه های فدرال رزرو است

دلار در روز جمعه در ماه مه تحت تاثیر قرار گرفت، که نشان می دهد چرخه انقباض یک ساله توسط فدرال رزرو تاثیری داشته است.

با این حال، معامله گران تمایلی به پایین آوردن ارزش دلار در روز دوشنبه ندارند، زیرا فعالیت ها قبل از تعطیلات روز استقلال روز سه شنبه محدود شده است و داده های مهم اقتصادی زیادی وجود دارد که می تواند سرنخ های بیشتری را در مورد اینکه آیا احتمالاً چرخه افزایش نرخ خود را از سر می گیرد یا خیر، ارائه دهد. توقف در ژوئن

رویداد اصلی هفته روز جمعه ایالات متحده خواهد بود و اقتصاددانان انتظار دارند که اقتصاد در ماه ژوئن 225000 شغل ایجاد کند که نسبت به 339000 شغل در ماه مه کاهش یافته است، اما همچنان یک نتیجه سالم است.

فدرال رزرو همچنین قرار است جلسه 13 تا 14 ژوئن خود را منتشر کند که پس از 10 افزایش متوالی نرخ بهره در روز چهارشنبه، نرخ بهره را ثابت نگه داشت.

PMI تولید آلمان بیشتر سقوط می کند

پیش از انتشار داده‌های PMI تولید برای بیشتر کشورهای اروپایی، که انتظار می‌رود نشان دهد این بخش مهم در رکود باقی می‌ماند، با 0.2 درصد کاهش به 1.0890 رسید.

آلمان، پایه اصلی تولیدی منطقه یورو، انتظار می رود در ژوئن 41.0 را نشان دهد که از 43.2 در ماه مه کاهش یافته است.

سیاستگذار بانک مرکزی اروپا قرار است اواخر روز دوشنبه در یک کنفرانس مالی سخنرانی کند و بدون شک این موضوع را برای مبارزه بیشتر حتی با کاهش رشد اقتصادی در منطقه تحت فشار قرار خواهد داد.

یورو همچنین تحت فشار ادامه شورش ها در فرانسه، دومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو، پس از کشته شدن یک افسر پلیس یک نوجوان در حومه شمال غربی پاریس قرار گرفته است.

پس از افزایش 5 درصدی در شش ماهه اول سال، 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.2688 رسید، و معامله گران همچنان به افزایش نرخ بهره خود ادامه می دهند، زیرا نرخ کشور در ماه می 8.7 درصد باقی مانده است، که بالاترین میزان در میان اقتصادهای پیشرفته بزرگ است.

ین در ساعت مداخله

0.3% افزایش یافت و به 144.75 رسید و درست زیر مرز مهم روانی 145 معامله شد، پس از اینکه داده ها نشان داد فعالیت کارخانه ژاپن در ژوئن پس از رشد برای اولین بار در 7 ماه در ماه مه کاهش یافت.

فینال ماه ژوئن در 49.8 قرار گرفت و پس از 50.6 در ماه می، به زیر آستانه 50.0 که رشد را از انقباض جدا می کند، بازگشت.

Shun’ichi Suzuki وزیر دارایی روز جمعه گفت ژاپن اقدامات مناسبی را در پاسخ به تضعیف بیش از حد ین انجام خواهد داد و معامله گران را با توجه به خرید ین در ماه سپتامبر، اولین اقدام در بازار برای تقویت ارز خود در حدود این سطوح از سال 1998، معامله گران خواهد کرد.

در جاهای دیگر، شاخص حساس به ریسک 0.3% کاهش یافت و به 0.6648 رسید، در حالی که پس از یک نظرسنجی خصوصی که نشان داد در ژوئن کمی بیشتر از حد انتظار رشد کرد، به 7.2499 کاهش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.