بازگشت دلاری «ترامپ ترید»، اما سودها احتمالا زودگذر خواهد بود: UBS By Investing.com

Investing.com — دلار از بازگشت “تجارت ترامپ” افزایش یافته است زیرا به نظر می رسد شانس دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا برای بازگشت به کاخ سفید در حال افزایش است، اما UBS معتقد است که تجمع های قوی تر باید به عنوان ترامپ فروخته شود. یک مثبت مطلق برای دلار نیست. UBS

کد خبر : 510035
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۱۳
بازگشت دلاری «ترامپ ترید»، اما سودها احتمالا زودگذر خواهد بود: UBS By Investing.com


Investing.com — دلار از بازگشت “تجارت ترامپ” افزایش یافته است زیرا به نظر می رسد شانس دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا برای بازگشت به کاخ سفید در حال افزایش است، اما UBS معتقد است که تجمع های قوی تر باید به عنوان ترامپ فروخته شود. یک مثبت مطلق برای دلار نیست.

UBS در یادداشتی در روز جمعه گفت: “ما همچنان انتظار جهش دلار در صورت پیروزی ترامپ را داریم. با این حال، ما ترامپ را در میان مدت کاملاً مثبت دلار نمی‌دانیم و بنابراین توصیه می‌کنیم که افزایش ارزش دلار را قوی‌تر بفروشیم.”

این تماس در حالی مطرح می‌شود که انتخابات ایالات متحده، کمی بیش از دو هفته دیگر، بسیار نزدیک به زمان برگزاری است، اگرچه ترامپ در هفته‌های اخیر جایگاه خود را به دست آورده و اکنون در برخی نظرسنجی‌ها از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور برتری کمی دارد.

افزایش اخیر دلار تا حدی به قیمت گذاری بازار در احتمال بیشتر پیروزی ترامپ نسبت داده شده است، به طوری که دلار به عنوان یکی از به اصطلاح معاملات ترامپ شناخته می شود که کشش پیدا کرده است.

UBS می‌گوید که افزایش ارزش دلار از «معاملات ترامپ» ممکن است زودگذر باشد و پیش‌بینی می‌کند که یورو-دلار در سال 2025 به سمت 1.16 حرکت کند، که نشان‌دهنده صعود محدود برای دلار در بلندمدت است.

در همین حال، در بازار گسترده‌تر ارز، برخی از ارزهای بازارهای نوظهور که در هفته‌های اخیر در برابر دلار با مشکل مواجه شده‌اند، احتمالاً مثبت خواهند بود.

UBS گفت: «ما فکر می‌کنیم که راند آفریقای جنوبی که توسط دولت اصلاح‌طلب‌تر حمایت می‌شود و پزو مکزیک، که در حال حاضر با ریسک بالایی برای آشفتگی‌های سیاسی قیمت‌گذاری می‌کند، گزینه‌های خوبی برای جمع‌آوری در میان مدت هستند.»





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.